středa 8. února 2012

Ovesná kaše

Ahoj lidičky :-)
Mrzí mě, že moc nepřispívám, ale nějak se nemůžu dokopat k psaní článků :-D Ale ... už mám nápady na další články, tak snad nebudu lenoch a brzy se tu znovu objeví něco nového :-)
Dnes mám pro vás recept na moji oblíbenou snídani, kterou všem doporučuji. Je zdravá, dodá vám energii a je neskutečně dobráá :-P (dalo mi problém udělat fotku, měla jsem už hlad a chtěla se na ni vrhnout :-D)

SUROVINY (1 porce)
- 45 g ovesných vloček (můžete zkusit i jáhlové vločky, taky si pochutnáte :-))
- Asi 150 ml polotučného mléka
- Lžička skořice
- Lžička medu
- Mandle + ovoce na ozdobení (mandle + jahody)

POSTUP
1) Do kastrolku nalijte uvedené množství mléka a přiveďte k varu
2) Ztlumte plamen a za stálého míchání vsypávejte vločky
3) Pořád míchejte, ať se vám to nepřipálí ! :-D (Vím, o čem mluvím)
4) Přidejte skořici a poté vařte do té doby, až kaše zhoustne, asi tak 3 minuty, ale záleží na vás
5) Nalijte na talíř, pokapejte trochou medu, posypte nakrájeným ovocem a ořechy
6) Dobrou chuť :-))

Myslím, že je lepší si udělat ovesnou kaši domácí než instantní, přece jen je zdravější a dáte si tam jen to, co chcete :-)

A jaká je vaše oblíbená snídaně? :-)

2 komentáře:

  1. neni nad ty kašičky. Mezi moje favority patří kakaovo banánová. I přes to, že se použije neochucené kakao, banán kaši výrazně prosladí a chutná to báječně. Další má oblíbená kaše je krupicová, já jí říkám Mon Cherri :-D Přidá se hořké kakao a najemno nakrájené třešně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo krupicová, tak tu mi vždycky dělávala mamka když jsem byla malá :) pěkně z grankem, cukrem a skořicí :)

      Vymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D