úterý 18. prosince 2012

Fudge z arašídového másla - paleo*, RAW

Tato nepečená, blbuvzdorná, neskutečná dobrůtka dostane každého. Fudge je v překladu do češtiny karamel, ale já bych to tak nenazvala, protože pod pojmem karamel si spíš představím takový to hnědý přeslazený, co se lepí na zuby :D Tohle je něco jiného, něco úžasnýho :D A navíc k tomu potřebujete jen pár ingrediencí a mrazák

INGREDIENCE
- 200 ml arašídového másla (můžete použít i napůl nebo úplně nahradit mandlovým, kešu máslem apod)
- 50 ml kokosového oleje, rozpuštěného
- 10 kapek stévie (nebo 2 lžíce tekutého sladidla jako medu, sirupu)
* Můžete přidat 1/2 rozmačkaného banánu
* Na závěr můžete posypat kousky čokolády
- Dýňová semínka na podsypání
Pozn.- pokud použijte zrovna arašídové máslo, není to paleo.
POSTUP
1) Smícháme spolu oříškové máslo, kokosový olej, stévii a případně i rozmačkaný banán
2) Menší formu vysypeme dýňovými semínky a na to vylijeme připravenou směs
3) Celé vložíme do mrazáku na půl hodiny a potom do lednice, kde to také uchováváme, podáváme nakrajené na libovolné tvary :D

VAROVÁNÍ
- Neberte si to rozhodně jako svačinu do školy, pokud teda tam nemáte teplotu okolo 0 stupňů :D. Po výtažení z ledničky hned podávejte, jinak se vám to za 10 minut rozpustí (mě to chutná i tak :))

17 komentářů:

  1. mňam, vypadá to super a jednoduše! .))

    OdpovědětVymazat
  2. super, hrozně se mi líbí tyto paleo recepty. taky se chystám na fudge :-D marně jsem pro tuhle dobrotu hledala český ekvivalent, tak je to prostě fudge :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky jsem to chtěla nazvat nějak česky, ale to proste nejde, v anglictine je všechno hezčí :D

      Vymazat
  3. rozpustěný to musí být ještě lepší ne? :P:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To taky :D Ale nejlepší je to rovnou studeny z ledničky jak se ti to pak v puse rozpustí :DD

      Vymazat
  4. mmmm co je z arašídovýho másla, to mi chutná! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky máš ráda hodne schokolate! :DD To mě vždycky hrozne pobaví jak to píšeš :D

      Vymazat
  5. Wow, tak to vypadá velmi chutně..musím vyzkoušet..:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiši! Ty mi děláš naprosto chutě :D Hned musím doplnit zásobu arašídového másla a vyzkoušet to :)

    OdpovědětVymazat
  7. To vypad nechutne dobre :), ale radsi to zkouset nebudu. Jak se znam snedla bych to naposezenj

    OdpovědětVymazat
  8. Já zkoušela mražený cheesecake a oni ho naši nechali cca 4 hodiny venku, nakrojili ho a divili se, že teče!!! :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Miluji ty tvoje paleo recepty! Už fakt musím nějaký zkusit :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D