neděle 6. října 2013

Life is fun

Ahoj lidi!

Právě se psychicky připravuju na zítřek. Co se bude dít? :D Jedu do Brna do posilky Mišmaš a budeme natáčet tréninkové video. Mmmm, já při cvičení, to bude teda pěkná podívaná :D Ještě musím vybrat, jaké legíny si mám vzít! Ty s lebkama jsem vyřadila, to by bylo až moc morbidní (nebo dětinské? :D) Vyhrajou to buď bílé, maskáčové nebo takové suprdupr vzorované :D Ale jak se tak znám, budu vyšilovat 5 minut před tím, než budeme vyjíždět, a stejně si nakonec vyberu úplně něco jiného. Ale tak co :D


Občas se mě někdo ze čtenářů zeptá, jak to mám vlastně ve škole v tělocviku. Přecejen - cvičení prostě miluju, tak bych přece v hodinách tělocviku měla vynikat, no ne? Mm..ne :D A to hned z několika důvodů


a) Tělocvik máme jednou týdně a mě to prostě jako na potvoru vyjde tak, že den předtím cvičím na nohy. Tak co, už trochu chápete tu pointu? :D Druhý den (někdy i ten následující :D) je po tréninku nohou ten nejhorší! Během noci po tréninku se všechna ta krásná bolest rozloží a druhý den byste radši chodili po rukou, abyste ty nohy ušetřili (až se to naučím, budu to praktikovat) A my jak na potvoru máme druhý den tělocvik, tak místo toho, abych seděla 8 hodin jen tak na zadku ve škole, tak musím pobíhat někde po tělocvičně


b) V tělocvičně máme hroznou zimu. Co taky čekáte, když tam je snad v každém druhém okně díra od míče nebo nejdou zavřít ventilačky. Takže teď v zimě je úplně eňoňuňo tam cvičit. Troufnu si říct, že v prosinci tam budeme místo tělocviku stavět sněhuláky. Nevím, jak vy, ale mě se blbě cvičí, když mi zimou pomalu drkotají zuby

c) Jsem ichtyl. Tak, řekla jsem to :D Na některé věci prostě nejsem ''stavěná''. Nejhorší je kombinace já a míč (míčové hry :D) A to úplně nejhorší je, když mě postavíte doprostřed tělocvičny a přinutíte mě hrát fotbal. Nedokážu zkoordinovat pohyby míče a nohou, často vykopnu a...vykopnu do prázdna.Většinou ale koukám, jak se všichni surově rvou o míč a jen pobíhám sem a tam a řvu ''Jó, gól!'' nebo ''Né, to není fééér'', aby se neřeklo :D



d) V den tělocviku jdu odpoledne do posilky, tak přece musím šetřit síly na nadcházející brutální cvičení!

Takže bych to shrnula takto - v tělocviku jsem občas k smíchu, jinak je to v pohodě, snažím se, ale žádné suprkotouly a salta tam po mě nečekejte. Nedočkáte se :D


Nedávno jsem taky z krátké chvíle (matika, nojo.. :D) zabrousila mezi některé své starší články na blogu. Občas jsem se úplně vyděsila, co jsem to dokázala napsat nebo přidat za fotky :D Že by mi ty tuny ořechů, co jsem tu dobu pojídala, nějak zatemnily vědomí? Ať je to jak chce, články mazat nebudu. Jen neberte všechny informace 100% vážně a raději se mě zeptejte třeba v komentářích, jestli si myslím pořád to a to, a nebo jsem při psaní článku byla v nějakém ''ořechovém opojení''

Ale můžete být rádi, některých mých šílených fotek jste byli ušetřeni. Často se totiž do cesty mému objektivu připlete například WC, hromada oblečení nebo rovnou půlku objektivu přikryju prstem, aby se neřeklo. Tak například jste nikdy neměli vidět tuto fotku z léta minulého roku, kdy jsem měla tak 20 kg i s postelí. Ale byla jsem hrozně ''Bad ass'' podle toho výrazu :DDDDDD


A sakra, už jste ji asi viděli. Jdu se oběsit. Zatím pa! :D

32 komentářů:

  1. to je ještě v pohodě, že je tam jenom záchodová mísa, lepší bylo, když na bodyrocku (vlastně už to byl dailyhiit natáčel Freddie Lisu u nějakýho workoutu a na hajzlu seděl jeho brácha a sral xD to byla teprve pecka... záchodová mísa je nuuuuda xD

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé, když jsem viděla novej článek, měla jsem uplnou eufórii :D :D :3 ta fotka je zabijácká s tím trollfacem :D :D takovej kápo :DDDDD a to jsem byla právě já, kdo se tě ptal, jak to máš v tv, tak děkuju za článek :D moc mě pobavil :D v tělocvičně máme brutální kosu -_- my budem stavět sněhuláky taky :D ale venku, jelikož náš učitel bude tahat ven ještě v listpopadu :D a co se míčových her týče, ani nemluv :DDD mě si vždycky každej bere do týmu jenom protože se se mnou bavijou, ale jinak mě nechcou :'( :D :D jsem TOTÁLNÍ kopyto :D :D a vždycky všechno zkazím :D už i učitel to vidí :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Také máme v tv děsnou zimu. Míčové mi jdou, ale zase ne všechny. Ve fotbale jsme na tom stejně :D a to dítko je roztomilé :) ňuňu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat, co si momentálně myslíš o "pojídání oříšků"?;-) je dobré je jíst?

    OdpovědětVymazat
  5. :-D povedena fotka stane se ;-) uzij si nataceni celebritko :-P

    OdpovědětVymazat
  6. Tak upřímně,přestala jsem jíst ořechy a zhubla jsem.A co říkají na tvou postavu spolužáci?A vůbec na to,že jsi vlastně známá,na tvůj blog atd?Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď v zimě se neukazuju, pořád nosím mikiny, protože máme ve škole zimu :D Takže se ukazuju jen v posilce a nebo doma, a tam i tam mě okolí chválí :D
      Jinak ve škole nevím, kdo všechno o mém blogu ví :) Ale v posilce mi ho už pár lidí pochválilo, takže asi docela známý už bude :D :)

      Vymazat
  7. A jídelníček máme kde? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,
    prosím tě, někde tady bylo, že chodíš do posilky tuším že 6x týdně a jakoby rozdělení na to, co jednotlivý dny děláš a kdy máš pauzu. Nasměruješ mě prosím? :) díky moc! M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Trénink mám rozepsaný na webu osvalech.cz, nedávno jsem sem dávala i odkaz. Tento týden to bylo takto -
      Pondělí - ramena + prsa
      Úterý - nohy
      Středa - záda + bicepsy + tricepsy
      Čtvrtek - volno
      Pátek - Ramena + prsa
      Sobota - Nohy
      Neděle - volno
      Takže tak nějak :D

      Vymazat
  9. Tak to s tím tělocvikem jsem měla vždy stejně. Taky jsem se tam nepřetrhla, protože mi přijde, že jsem tehdy cvičila dost. A navíc nechápu proč se tělocvik dává mezi vyučovací hodiny. Je fakt úžasný třeba sedět ve škole ještě další čtyři hodiny :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. se spoceným zadkem u okna, kde paří horké slunce (v létě) nebo je nedýchatelno - zavřená okna v zimě a horká kamna (v zimě), že? :D k tomu test z matematiky nebo češtiny

      Vymazat
  10. a jakej mas ted nazor na sebe ty jeden orechu? pretrvava jeste "jsem kralovna sveta" nebo uz si si konecne koupila zrcadlo?

    OdpovědětVymazat
  11. jak se zbavit závislosti na oříšcích? Na plné čáře vedou arašídy pražené nesolené.. ale za to ve velkém. Normálně se přes den přistihnu, že se těším až se večer navečeřím a nasypu si asi kilo ořechů... bohužel je to jako droga. Večeři do sebe nahážu a už šilhám po skříňce, kde jsou ty potvory schované. Je těžké se v obchodě přemluvit, že už to nebudu kupovat. Navíc jich do sebe dokážu naházet opravdu velké množství, až už z toho mám křeče v břiše... a přesto si nedám pokoj :-( je to úlet... help :-o jinak supr blog, jsi šikulka šikovná.. těším se, až naberu víc síly a budu schopná udělat aspoň 10 dřepů s 40kg :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to udělej tak, že si je dej normálně jako součást jídla, pak nebudeš mít tendence se jimi dojídat :) Já to tak taky dělám, třeba mám maso, k tomu rýži a hrst oříšků a zeleninu :D
      A ve dřepech se budeš určitě zlepšovat, zezačátku to jde rychle. Pak se dostaneš na určitou váhu a už bojuješ za každý 2 kila na tyči nahoru :D

      Vymazat
  12. No jo, chápu to s tím tělákem. Já mám tohle pololetí volitelný jumping - hodinu skákat na trampolíně na hudbu v pondělí ráno. Budu muset nějak přesunout nohy z neděle. Obvykle mi dělá problém se na tu trampolínu vyškrábat a připadám si jako exot co nedokáže pomalu vyskočit. Navíc, když si postěžuji na bolavé nohy, každý mě polituje, jak jsou trampolínky namáhavé.

    OdpovědětVymazat
  13. mala by si si podla mna dať tie sivé legíny, čo si tuším mala v minulom článku ;) ale ako myslíš :) a no, s tým futbalom ťa chápem :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi trefila, ty šedé legíny jsem si nakonec vzala :D

      Vymazat
  14. Ahoj, chtěla bych se zeptat, jak to máš s posilovnou. Nemůžu si dovolit chodit tam více než 2x týdně. Jaké cviky jsou tedy nejůčinnější, abych dala svejm posledním bůčkům pořádně zabrat? :D Má se do toho nějak extra moc vhánět kardio? :D Potřebuju spálit poslední vrstvy tuku, a pak hurá do finále :D Zatím posiluju půl roku, jsem do toho úplný blázen a tvůj blog mě dost oslovil :D Cvičila jsem doteď doma, ale jelikož tu nenajdu čiku těžší než je 15kilo vyrážím do gymu :D Nemáš nějaké tipy? Hrozně se bojímm, že na jejich strojích nebudu umět, jak dělat správnou techniku :D Ty sis objednala trenéra na první hodiny? :/ :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky :)

    Tak pokud se do posilky dostaneš jen 2x týdně, zařadila bych pokaždý full body trénink a to se základními cviky. A tyto dny by neměly být hned po sobě, ale třeba jeden v pondělí a druhý v pátek. Zařaď hlavně dřepy s činkou na zádech, mrtvý tah, bench press, tlaky na ramena, shyby, přítahy jednoručky v předklonu, výpady, kliky a legpress. To jsou podle mě takové nejlepší cviky, které zapojí nejvíce svalů, dokážeš při nich zvednout více váhy a mají větší efekt na tělo (jednoduše řečeno :D). Od každého cviku 3- 4 série po 10 - 15 opakováních. Poslední 3 opakování by pro tebe měly být opravdu hodně náročné a musíš se přemáhat. Pokud už jsi u 15 opakování a máš pocit, že bys mohla udělat dalších 20, vol větší váhu. Pauzy mezi jednotlivými cviky dej tak 1 minutu, snaž se aby to bylo pořádně intenzivní. V jiné dny bych třeba 2x týdně dala sprinty (nejlépe do kopce :D) a třeba 2x cvičení doma s vlastní váhou (zase kliky, dřepy, angličáky, dřepy na jedné noze, dřepy s výskokem, shyby, swingy s tou tvou činkou...)
    Na stroje moc nechodím, volné činky jsou lepší podle mě (ikdyž všechno má v tréninku svoje místo, ale když ty tam jdeš jen 2x, tak potřebuješ hlavně ty základní cviky).
    Trenéra jsem si neobjednala, všechno se učím sama. Až teď mám trenéra, který mi sepisuje jídelníček a volí, jak často a jaké partie kdy mám cvičit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) jeste jedna otazka :D jedna cast mého tela me uz pul roku štve :D je to břicho , věnuji se mu jako vsem castim, ale ono se porad schovává pod vrstvou tuku, hlavne spodní část...myslíš ze mam do tréninku nejak vic zařadit břicho nebo pridat nektere potraviny? Uz jsem z nej zoufala :( :D děkuju za tvuj cas :)

      Vymazat
    2. No já na břicho cvičím tak 1 - 2x týdně maximálně :D Největší změny jsem zaznamenala právě když jsem začala zařazovat základní cviky s vyššíma váhama, třeba při dřepu nebo mrtvém tahu, tam zapojuješ skvěle i břicho podle mě. Jinak když už na břicho cvičím, tak se zátěží a stejně jako u každé partie - je to sval, takže potřebuje nějakou zátěž a až do vyčerpání jej cvičit, tak 12-15 opakování :) Jinak mám ráda třeba toes to bar a stahování kladky břichem -
      http://www.bodybuilding.com/fun/4-moves-to-6-pack-abs-cory-gregory-ab-thickness-workout.html
      Ale břichu dám celkově tak maximálně 10 minut vždycky :D

      Vymazat
  16. Nás nutí být na tělocvik do konce listopadu venku. Normálně tak 8 holek stávkuje, naposledy to už bylo jedenáct :D Cvičilo nás pět, tak jsme šly do "posilovny". No fakt prdel, tahaly jsme za nějaký gumičky, prej že na ruce. Já necejtila krom rameního kloubu nic.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D