pondělí 28. října 2013

Ta chvíle když...podruhé!

Čus lidi!

Se poslední dobou ozývám s články nějak často že? Ale nebojte, prázdniny jsou krátký, pak pofrčím do školy a zase ode mě budete mít na pár dní klid :/ :D


Dneska mě moc zaujal nový článek od naší fitness-girl. Jde o malou dřepovací výzvu, ale pod tím si nepředstavte takovou tu 30ti (nebo 60ti?? :D) denní challenge (fakt si někdo myslí, že po 30 dnech dřepíků se zlepší zadek?), která jednu dobu kolovala po internetu. Už jsem tento nápad viděla na instagramu na profilu nějakých crossfiťáků, ale nenapadlo mě to zkusit. Pak  s tím ale přišla i Monča, takže si to nenechám ujít :D Jde o to, že děláte dřepy s činkou po dobu jedné písničky která trvá cca 4 minuty. V textu se opakuje ''bring Sally up'' a ''bring Sally down'' a to je pro vás vždycky povel, že máte jít ve dřepu nahoru :D Logicky když zazní ''up'' tak jdete nahoru, když ''down'' ta jdete dolů. Ale Monča to ve svém článku vysvětlila stejně líp, tak pokud jste to ode mě nepochopila, hurá SEM. A samozřejmě to není omezené jen na dřepy s činkou, ale i třeba na kliky by to bylo supr! Se shyby tedy nevím, to by bylo pro opravdový machry :D


No a jelikož zítra je můj oblíbený leg day (ha!), tak to samozřejmě vyzkouším! :D Nechám si to až nakonec, takže budu mít už nohy jako z gumy, ale tak co :D Prostě sranda. Třeba to ty moje tyčky trochu vyděsí a začnou pořádně růst! :) (fotky se nelekněte, stejně budu zanedlouho stát polonahá i na podiu :DD)


Pamatujete si ještě na článek ''Ta chvíle když''? Ohlasy na něj byly, takže se vám asi líbil a já se rozhodla, že dneska pro velký úspěch bude pokračování! :D U mě na blogu prostě nečekejte žádné hrozně vážné články, nebo moje fňukání a jaký mám problémy.. (protože mě je všechno u... hádejte kde? :D)

Ta chvíle když...

... se s rodiči dívám na film a přijde erotická scéna


... když někdo zapomene koupit právě tu jednu věc, kterou jsem nejvíc potřebovala (alá cottage nebo vajíčka :D)

... když si uvědomím, že za týden sním jídlo pro půlku Afriky

... když se chci najíst a lednice zeje prázdnotou

... když pose*u test z chemie/matiky/fyziky

... když mi někdo v posilce vezme činky o té hmotnosti, na kterou jsem se zrovna chystala!!


... když chlap každý pondělí dělá bicepsový zdvihy v kleci na dřepy!!!

... když všichni okolo mluví o volbách

... když vykoupím všechny batáty v albertu

... když se chystám na trénink nohou

... když jsem po tréninku nohou


... když vidím těch sto emailů, které mi za dva dny zase došly

... když mi dopadne dobře test, na který jsem se vůbec nepřipravovala

... když se snažím vybalancovat všechny věci v mém životě

... když mám jít někam v kostýmu, tak všechny holky...

... ale já...

... když je někdo moc dlouho na záchodě a já tam prostě musím!

... když někam jdu a ta osoba předemnou se pohybuje hrozně pomalu

... když píšu email/zprávu/článek/projekt do školy a najednou se mi sekne počítač a já si to neuložila!

... když přijde namakaný chlap k nám do posilky

... když učitel začne vybírat samostatnou práci ale já ani nevěděla, že jsme nějakou samostatnou práci vůbec měli dělat

... když mi u pokladny řeknou účet za nákup

... když mi v posilovně pochválí postavu :3

... když mi na oslavě nabídnou zákusek

... kdybych mohla promluvit do duše těm, co chodí v posilovně na pásu a celou dobu se drží těch madel a čtou si u toho 

... když na mě chce někdo promluvit při cvičení

... když mi někdo mluví do věcí, o kterých jsem si jistá, že vím já daleko víc :D

... když se chystám na schůzku...


... ale když se chystám do školy...

... když mi někdo chce přepnout oblíbený pořad v televizi

... když dojdu domů po celém dni ze školy a posilky

... já na legpressu (= ''Bože, vem to za mě!'')

... když někdo řekne, že se mu nelíbí moje úplně ze všech nejoblíbenější písnička

... Když se vymlouvám z čehokoli

... kdybych se snažila vymyslet nějaký úžasný vynález, abych už nikdy nemusela pracovat a vydělávat

... když už nemůžu zvednout činku na benchi a jsem pod ní uvězněná

... když jdu vyvenčit psa tak očekávání je...

... ale realita...

... když někdo dřepuje jen do poloviny

... když si prohlížím někoho, kdo se mi líbí

... když se mám pohnout po večeři

... když mi někdo ze známých řekne, že chce začít jíst zdravě


Tak co, taky vám obrázky něco připomínají? :D

53 komentářů:

  1. Jojooo :D Až na ty dřepy a bench, protože tam jsem já zatím nedošla :D S těma testama to mám obdobně. :D

    OdpovědětVymazat
  2. jo většina gifů přesně sedí :D obzvlášť ty se školou:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty obrázky s komentáři jsou super :D :D fakt jsem se pobavila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že většinu gifů máme stejný :D nesnáším když mi někdo ukradne činky nebo obsadí klec na dřepy, to bych vraždila!....dřepovací písničku chci taky zkusit :) ale poslední dobou moje nohy nemají moc klidu, 3 krát týdně silový full-body, ve kterém jedu dřepy s 50-65 kg vždycky na začátku + další komplexní i izolované cviky na nohy a ostatní dny aerobka hodinu (zase to odnesou nohy:D)....tak ať ti to zítra dřepuje!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já je právě musím šetřit, kdybych je cvičila moc, tak z těch tyček co teď mám by byly párátka :D Takže si jejich energii nechávám jen na leg day a ty sprinty do kopce :D jinak je mám hozené nahoře a modlím se, ať rostou :D
      Tobě ať to taky dřepuje, děkuju :D

      Vymazat
  5. Jee tyhle články chci klidně každej den! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Teda ty si s tím vyhraješ, než je tak pěkně najdeš :D
    Postava super, sexy! ;)
    Dáš sem někdy prosím ten jídelníček jak teď asi jíš? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Téda, fakt povedenej článek! Moc sem se zasmála :))
    A jen tak dál, držím pěsti. A na fotce seš mooooc sexy, se vší ctností a v dobrém smyslu :))

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný článek, ty gify k těm větám jsou prostě boží! =D Jsi šikula :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, co bys tedy doporučila na super zadek, když ne dřepování?

    Můj zadek je obří, spadlý, celulitidový a plný tuku :D

    DĚKUJU!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDD děkuju za detailní popis :D
      Úprava stravy, mrtvý tah s nataženýma nohama, hluboké dřepy (ano, ty taky! :D), legpress s nohama vysoko a u sebe, sprinty do kopce, cvik glute bridges/hip thrust se závažím na pánvi, výpady za chůze (třeba i do kopce! :D), jízda na kole na těžší převod, dřepy na jedné noze (bomba na zadek) na začátku se ho jen nauč, pak můžeš i v rukou držet nějakou zátěž aby to bylo těžší...
      Jen pár nápadů.. :D

      Vymazat
  10. ahoj, pravidelně sleduji tvůj blog. :)asi takových dotazů dostáváš miliony..ale..nevím koho bych se už zeptala..mám postavu typickou pro ženu mezomorfa. snadno (opravdu snadno) získám svaly. mam od přírody široká ramena, svalnatá stehna atd. snad jen pas nemam tak uplně úzkej. :( od dětství jsem dělala sportovní gymnastiku, altetiku... v 15 jsem se začala vyvíjet...a tak od těch 15 do 20 jsem pak procházela různými období - hubnutí a zase ztloustnutí (dieta/přejídání). no vždycky jsem cvičila - posilka, plavání, běh (to už jsem s gymnastikou skončila).. a když jsem zrovna byla hubená, tak jsem stejně byla hodně svalnatá. a já mam ten problém, že se mi moje svalnatá postava nelíbí. prostě nechci mít 6pack (ikdyž ho získám fakt snadno). nechci mít tak svalnatý stehna a široký ramena. ale prostě je mám. už jako malá holčička (koukala sem na fotky ze závodů z gymnastiky) jsem měla stehna dost svalnatý.. momentálně (je mi 23) mám 68 kg na 173cm. a chci zhubnout. jen se bojim, že se cvičením - posilováním budu vždycky tak atletická a svalnatá. takže mam na výběr: bud tlustá a velká jako skřín, nebo hubená a atletická. dala bych všechno za křivky Scarlett Johanson..ale já jsem typ vyloženě atletickej. myslíš si, že jenom třeba jen kardio cvičení a dieta by stačili abych zhubla a nezískávala další svalovinu? já vím..pro růst svaloviny musíš správně jíst a hodně cvičit. to já vím, ale rozhodně já tomu nemusím dát tolik jako někdo kdo je např.ektomorf. a ikdyž jsme byla na dietě a cvičila tak mi svaly rostly! ( a ta dieta BYLA redukční) už tedka mam dost vybudovanou svalovinu. jen mam přes to trochu špeku kterej chci shodit. a nevim jak, když nechci být jen na dietě..a nechci další nárust svalů...děkuju moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Tak to jsi asi jediná s takovým problémem, koho jsem kdy potkala :D nevyměníme si to? :D
      Ale chápu, že chceš mít tělo podle svých představ a pokud je to tělo bez svalů, tak je to tvoje věc :) Cvičíš v posilce? Pokud teda chceš hubnout i ztratit svaly, tak prostě navýšit kardio (ne s velkou zátěží), ubrat na bílkovinách trochu a cvičit s menšími váhami, se kterými v pohodě zvládneš třeba 20 opakování? Jinak mě fakt nic nenapadá, mám opačný problém než ty :D

      Vymazat
  11. Řekla bych, co si o tom všem myslím, ale ostatní by mě ukřižovali a já vážně nemám náladu na to, obhajovat své názory:)
    We will see in ten (five, twenty....?) years ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemohla bych tu poslední větu říct i já tobě? Jo vím, teď jsem zase v extrému, ale rozhodně je to lepší než když jsem měla problém s anorexií. Cítím se skvěle a silně :)

      Vymazat
  12. Já chápu, že jsi mladá a spoustu věcí člověk přehodnocuje až s věkem, ale vysmívat se někomu za to, že má rád jiný druh pohybu nebo jiný sport než ty, je vážně dětinské. Tohle je přesně rozdíl mezi vámi, co chodíte do posilovny a nevidíte nic jiného, a ostatními sportovci, kteří si váží každého, kdo něco dělá. Sportovat se má každý den, ale to co děláš svému tělu ty, je pro mě srovnatelné s tím, co dělají anorektičky. Ty svoje tělo ničíš, týráš nepřirozenými cviky, těžkou zátěží a především naprosto nevhodným jídlem. Co je přirozeného na doplňcích stravy? Co je přirozeného na stereotypní a naprosto nepestré stravě? Teď ti to je jedno a vidíš jen svojí pravdu, ale vsadim se o cokoliv, že za pár let se za to budeš proklínat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane bože.

      Vymazat
    2. máš pravdu už teď všeho lituju, ode dneška s tím končím a jdu se podřezat za to, co jsem svému tělu posledních pár měsíců v posilce dělala. Ale před tím si dám hambáč v mekáči, tak adios :D

      Vymazat
    3. Co je přirozeného na doplňcích stravy? Od té doby, co jídlo jako takové nemůže splnit všechny požadavky těla na živiny (teď mluvím spíš o vitamínech), tak jsou jediným způsobem, jak být zdravý. A nepřirozené cviky.. no, pro člověka je spíš nepřirozené ležet nebo sedět celý den na prdeli než shyby. Hlavně, že jsi takový sportovec, který všechny, co něco dělají obdivuje a respektuje....
      Jo a BG, o podžezání se nežertuje.

      Vymazat
    4. Pokud člověk jí pestrou a hlavně racionální stravu tak žádné doplňky nepotřebuje! Pokud žena zvedá těžké činky tak to opravdu přirozené není, stejně jako není přirozené sedět na zadku. Obdivuji každého, kdo něco dělá, ale opravdu mi vadí, když se někdo naváží například do běžců a tvrdí, že jedině to co dělá on je nejlepší a ostatnímu se vysmívá.

      Vymazat
    5. Taky mi vadí, když se někdo na važí do jiných, protože dělají něco jiného než oni. Ale řekni mi - myslíš, že bez doplňků to nejde? Zkus si o tom něco pořádně přečíst a hlavně si uvědomit, jak kvalitní ovoce, zeleninu a potraviny si kupuješ v obchodě a jestli mají takovou kvalitu jakou mají - jak jsou skladovány, kolik z nich vitaminů může vyprchat, jak kvalitní maso je ze zvířat napíchaných antibiotiky, steroidy... Fakt si myslíš, že dostaneš všechno? A z čeho přijímáš například selen?
      Ohledně zvedání těžkých vah - copak ženy běžně nezvedají a nenosí své děti? I ty větší? Copak nenosí nákupy, nepotřebují občas přenést něco těžšího? Copak tyhle věci musí dělat muži? Pokud to tělo dokáže, nechápu, proč by to mělo být nepřirozené.

      Vymazat
    6. Kdo se naváží do běžců? :D Jestli žena na páse v posilovně se znuděným výrazem a koukáním do zdi je běžkyně, tak já ano

      Vymazat
  13. haha díky za večerní pobavení ! :D:D a dřepy jsem dneska zkusila, sice jen s 12kg ale na mě i tak až až :) bavilo mě to a hrozně rychle to při té písničce uteklo ! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, já se na ně chystám za chvilku do fitka :D

      Vymazat
  14. Do prdele :-D :-D víc téhle článku

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Tenhle článek mě přivedl k jedné (velmi zásadní a velmi důležité) otázce: na co se vlastně v telce ráda díváš? :D Nebo máš nějaký seriál, filmy (kromě Pain and Gain)? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ještě mě baví simpsonovi a televizní zprávy, abych byla v obraze :D Ale Pain and gain, to můžu sledovat pořád ;D

      Vymazat
  17. To je úžasný :) :D Tvůj blog sem objevila před pár dny ale už teď vím, že sem budu chodit pravidelně. Držím palce ať ti vyjde vše co si přeješ. Kristýna

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, nechceš si založit tréninkový log na ronnie.cz? Už ho tam má i Luboš a občas se o tobě zmíní a podle reakcí "je o tebe velký zájem" :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D kouknu na to, snad to nebude moc složitý a zvládnu to i já tam zapisovat :D

      Vymazat
  19. Pecka článek :)))))))))))))))))))) !

    OdpovědětVymazat
  20. Mazec. :D pobavila jsem se. :D

    OdpovědětVymazat
  21. přesně!! Hlavně sledování erotický scény s rodičema a ten gif "když jde přede mnou někdo pomalu", to je přesnýý! :D a když jsem došla ke gifu "tak koukám na někoho, kdo se mi líbí", tak jsem si tě úplně představovila :D:D

    OdpovědětVymazat
  22. ty jo...ty máš teda času vymýšlet takové kraviny :D Já s mým časem jsem to nedojela ani do konce.. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj :) Bohužel se mi vrací maily, když jsem se ti snažila psát na mail, tak se tě zeptám tady, řekla bys mi svůj názor na crossfit? Začínám se mu věnovat, a opravdu by mě to zajímalo. Kdyby ses rozepsala na Calite@seznam.cz, byla bych ti moc vděčná. Děkuju :) Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Aha tak to je mi líto, asi mám zas přeplněnou schránku :/ :D No mě se crossfit původně líbil hodně, ale je tu jedno...ale. Vadí mi, že je tam často spíš soustředení na čas na úkor techniky. A taky by cvičení nějaký rád mít mělo, ne dělat v každém workoutu něco úplně jiného, aby tělo bylo zmatené. Ale právě každý třeba ten crossfit ''vyučuje'' jinak - můžeš chytnout špatného trenéra, ale i dobrého, kterej tě naučí správné technice vzpěračských cviků a bude se snažit, aby ses zlepšovala, všechny cviky lépe zvládala a učila se novým věcem :)
      http://www.zeleznakoule.cz/magicka-sila-adaptace/

      Vymazat
    2. Děkuju. Já jsem právě od loňska po zlomenině obratle, jezdim závodně parkury na koni, a jeden trénink prostě.. nedopadl. Dělám kvůli tomu znovu čtvrták, ale vzhledem k tomu,že jsem majitelkou koně, tak zase jezdim, zase se připravuju na sezonu.Na úkor řečí všech sportovních doktorů, že na koně nemám lézt už, že skončim na vozejku. Ráda bych jim ukázala že to jde i jinak, a ty ochablý záda obalila svalem, aby nebyl každej pád z koně takový riziko. Hrála jsem 8 let závodně basket, i mistráky a tak.. ale ani tenkrát, se mi nepodařilo si to tělo rovnoměrně osvalit. A ten crossfit mě právě jako alternativa posilování ke koním zaujal, ač kolujou fámy, že se člověk na koni jen vozí, tak já jsem po závodech unavená jako po půlmaratonu :) je to náročný, ve chvíli kdy se nevozíš, ale děláš to na nějaký úrovni. A na crossfitu se mi líbí to, že na tebe na nepřipravenou nehoděj nějakou zátěž, ale jakoby tě na ní připravěj. Já mám záda dost v háji na to, abych mohla riskovat přetížení třeba v posilovně špatnou technikou, nebo přeceněním sil, tady je to aspon zezačátku hlavně o vlastní váze. Nebo co si o tom myslíš, napadá tě něco jinýho?

      Vymazat
  24. no tak to je pecka, takhle dobře jsem se dlouho nezasmála :D

    OdpovědětVymazat
  25. Tak docela se v hodně věcech vidím :D Kromě posilky, protože tam nechodím :D Těším se na potřetí :P

    OdpovědětVymazat
  26. Super pokračování článku, hodně jsi mě pobavila, klidně udělej další. :) Jo a mimochodem, asi to bude znít úchylně, ale máš boží zadek! :D

    OdpovědětVymazat
  27. =DDD se chlámu ještě ted, nemá to chybu =DDD

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, konečně jsem našla tvůj blog, protože jsem viděla tvoji fotku na fb posilování je nás život :-). Taky mám blog o posilování (tobesomebody.blog.cz), neber to prosím jako reklamu, strašně ráda bych se totiž od tebe něco přiučila :-). Kdyžtak mrkni, moc by mě to potěšilo, jsem tvůj fanda! :-) Tess

    OdpovědětVymazat
  29. Já jsem se u tohoto článku u těch obrázků tak pobavila :-) Skvělé, neuvěřitelné a už se těším na další :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  30. No konecne sis vzala nejaky poradny kalhotky! :DDD Kazdopadne trenovani na polonahy (spis skoro celonahy) predstaveni na podiu je dulezita vec! :))

    OdpovědětVymazat
  31. Ta dřepovací výzva vypadá dost dobře.

    Gify mě vážně dostávaj. :D Thanks, brain. :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D