neděle 28. dubna 2013

Sladké skořicové brambory s masem

Ahoj lidi :)

Dneska to bude jen kratší článek, měla bych se taky něco naučit do školy :D Ale tak...mám přece zítra ty narozky, tak se můžu vymlouvat ;D

 
Jinak jsem taky dnes zkusila celer, který jsem myslím nikdy nejedla :D Udělala jsem jej pečený v troubě, překvapivě, se skořicí :D Víte, já teď skořicuju skoro vše, dodá to jídlu takový ''exotický šmrnc''. Tak jsem ji dala do thajských masových kuliček, na batátové hranolky, na petrželové hranolky, na cuketové chipsy, na restovaný květák... :D A dnes i na tyto celerové hranolky a pak do dnešního hlavního receptu. Recept na celerové hranolky je stejný, jako třeba na tyto batátové hranolky.

Teď ale přejdeme k dnešnímu super receptu. Opět je rychlý a jednoduchý, jinak ani nevařím :D Zabere vám to kolem 15 minut, tak jdeme na to!

INGREDIENCE
- 200 g vepřového masa
- Sůl, pepř, sladká paprika
- 1/2 velké sladké brambory
- 1 lžíce oříškového másla
- Hodně skořice
- Kokosový olej


POSTUP
1) Sladkou bramboru si oloupeme a pak nastrouháme na struhadle
2) Maso očistíme, nakrájíme na menší kousky a ty pak po částech rozmixujeme v mixéru úplně najemno (můžete jej i pomlít nebo koupit už mleté maso)
3) V pánvi si rozehřejeme kokosový olej, vhodíme na něj naše pomleté maso, přidáme sůl, pepř a sladkou papriku a mícháme, dokud není maso hotové
4) Poté přidáme nastrouhanou bramboru, přidáme trochu kokosového oleje a mícháme zhruba 8 minut, až se brambora ''uvaří''
5) Pak to bohatě zasypeme skořicí, přidáme oříškové máslo a ještě promícháme, ochutnáme a kdyžtak přidáme trochu soli

Vypadá to podivně, ingredience jsou ''podivné'', ale je to prostě úžasná dobrota!


No a jinak jsem vám chtěla napsat další věc. Jak jsem psala v jednom z minulých článků, ráda bych zkusila nějakou tu fitness soutěž. Jeden čtenář/ka mi napsal/a, že jedna soutěž je za 3 týdny a je do 23 let. Tak to bych teda fakt nedala :D A navíc nevím, OD kolika se tam dá přihlásit. Pak ale přišla fitfitnesslady s nápadem - časopis Svět kulturistiky pořádá takovou soutěž. Takže doufám, že jej zítra ještě seženu a budu moci poslat přihlášku. Tak uvidíme :D



Další věcí je, že jsem si na příští týden domluvila schůzku s trenérem. Má ale dost plnej program a je dost drahej, takže jsme se domluvili takto - že se s ním sejdu v nějaké větší posilovně (myslím, že v Brně), budem tam spolu nějaký 2 hoďky, on se mnou probere co chci, jídelníček, cviky a tak. Podívá se na mou formu a pomůže mi nějak sestavit plán. Chci se totiž posunout zase dál :) Pak se sejdem znovu třeba zase za měsíc, jinak budem komunikovat asi přes mail (za ten snad platit nebudu :D). Tak čekejte, jaké vám o tom napíšu dojmy :)

Krásné skořicové sny! :))

39 komentářů:

  1. ooo tak to jsem zvědavá, jak to dopadne, pak podej info bobi :-)

    já se na zítra chystám si udělat ty tvoje cuketový chipsy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to sem zvedava jak se trener popere s paleem:D

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší k narozeninám! :) Ať se ti všechno daří!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné narozeniny! :) Máš úžasně osvalenou postavu a trenér si asi sedne na prdel, až ji uvidí a pošle tě rovnou na soutěž! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak to tak moc skvěle zas nevidím, ale doufám, že mi poradí s cvičením a tak, abych se zase posunula dál :) A moc děkuju!

      Vymazat
    2. No myslím, že určitě nebude čekat, že mu přijde na schůzku taková fitnesska a bude čekat nějakou silnější hubnoucí slečnu :D Doufám, že si budete rozumět a dá ti nějaké konstruktivní rady :)) Už jsem poznala i takové trenéry, že by mě líp trénoval i můj děda :D

      Vymazat
  5. zase dál?:) to je skvělé, máš můj obdiv, fakt!:)
    receptík je skvělý a přeju jeeen to nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty brďoooo, už teď se těším na článek o trenérovi ;D
    Jo a ať nejsem neslušná - všechno nej nej nej ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D uvidíme, jak to dopadne! A moc děkuju za přání ;)

      Vymazat
  7. Páni, schůzka s trenérem jo? Tak to ti závidím :)
    Jo a přeji vše nej dnešním narozeninám! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hoho takže přeju všecko nejlepší k narozeninám krásko, spoustu vydařených workoutů a splněných cílů! :)
    S tím trenérem je to supr, snad ti dobře poradí! :)

    Tvojí obsesi skořicí chápu, já zas cpu všude kokos ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Hoho takže přeju všecko nejlepší k narozeninám krásko, spoustu vydařených workoutů a splněných cílů! :)
    S tím trenérem je to supr, snad ti dobře poradí! :)

    Tvojí obsesi skořicí chápu, já zas cpu všude kokos ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za přání! :)) A to s kokosem jsem si všimla :D Hlavně to kokosové máslo, že? :)) Já ho taky můžu!

      Vymazat
    2. No jó máslíčko :-P A to nevíš o kokosovém sprcháči a kokosovém tělovém mléku :D Ale kokos mám ráda odmalička, kokosky bylo vždy jediné vánoční cukroví co mi kdy chutnalo :)

      Vymazat
  10. Všechno nej. Jsem taky zvĕdavá co řekne trener na tvůj jídelníček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) A jestli bude mít blbý kecy, tak asi uteču :D

      Vymazat
  11. Vypadáš skvěle.
    K dnešním narozkám přeji jen to dobré... Ať se daří. :))

    OdpovědětVymazat
  12. No ne, tak už dneska narozeniny?! VŠECHNO NEJLEPŠÍ!!
    Doufám že ti vyjde vše co si přeješ, a výhrou v kulturistické soutěži to může začít :)
    Musíš pak dát vědět, jak vypadá taková "schůzka s trenérem," já mám za sebou pouze schůzku s výživovým poradcem a tedy, žádné terno to nebylo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, dneská! :D Moc děkuju za přání :) A výhra v kulturistické soutěži? :D No, to je zatím v nedohlednu :DD A pak určo napíšu, jak to probíhalo ;)

      Vymazat
  13. Ahoj Beautygloss mam velmi rada tvoj blog lebo si pre mna velkou inspiraciou a si vazne skvele dievca. Chcela som sa spytat ci este davas rady chudym dievcatam a ci by som ti mohla na tu temu napisat uz som vyliecena ale mam problem s mojim zaludkom. A VSETKO NAJLEPSIE K NARODENINAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky :) Jestli s něčím potřebuješ poradit, klidně mi napiš. Můžeš sem do komentářů, nebo třeba na mail - beautygloss@seznam.cz
      A děkuju za přání! :)

      Vymazat
  14. WOOOOOW!
    Jsi nádherná!
    Přeju Ti jen to nejkrásnější k narozeninám, ať se Ti nadále všechno daří a jsi šťastná :)

    Děkuji za všechno, co jsi pro mě udělala :)
    a hodně zdaru s tím trenérem :D

    OdpovědětVymazat
  15. Vše nejlepší k narozeninám, přeji Ti mnoho lásky, zdraví, štěstí, zdaru a ať se Ti vše daří :-).

    OdpovědětVymazat
  16. myslim si, že máš hodně velkou naději se pěkně umístit, ne-li vyhrát :) co bys ještě víc chtěla na svym těle, vžyť už máš dost svalů, co já bych za to dala :)

    OdpovědětVymazat
  17. Hm, nechápem čo chceš na svojom tele meniť a myslím si, že to už trošičku preháňaš. Máš 17 rokov a postavu fitnessky, trošku zvoľni a užívaj si aj príjemne chvíle, ktoré patria k Tvojmu veku a neorientuj sa tak na svoju postavu. Podľa mňa si už veľmi muskulátorna a nemala by si to extrémne preháňať. Stopni sa a neblbni s nejakými špeciálnymi tréningami a prkeonaním samej seba.
    Drž sa

    OdpovědětVymazat
  18. ty ramena a ruce to uz je trosku hnus u holky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.egifts.cz/img/big/52293-tricko-bitch-please.jpg

      Vymazat
  19. dodatecne vsechno nejlepsi, ted jsem akorat nasla tvuj blog!
    zacla jsem ted take pravidelne cvicit a snad budu mit postavu alespon trosku podobnou te tve:))!!
    mimochodem u me na bogu probiha giveaway o kozenou crossbody kabelky, takze te zvu:)
    krasny vikend
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D