neděle 21. července 2013

Dat ass!

Ahoj lidi! :)

Snad jste všichni přežili dnešní vedro ve zdraví a moc si na ně nestěžujete. Nojo, jsme prostě lidi a furt se nám něco nelíbi :D

Já si dnešek opět moc užila. Odpoledne jsme vyrazili do Boskovic na soutěž Strongman. Samozřejmě jsme se jeli jen podívat, né soutěžit (nebudu se přece před těma chlapama předvádět, bych jim akorát srazila sebevědomí... :DDD)

Nebylo tam ani moc lidí, což jsem se zpočátku divila, ale bylo to nejspíš kvůli tomu vedru. Určitě tam bylo něco přes 30°. Soutěžilo myslím 7 chlapů a bylo 6 disciplín (brnkačka...) a já vám z každé udělala jednu fotku a dala je do koláže, tak se můžete kouknout, jak taková soutěž vypadá, pokud jste s ní dosud neměli co do činění, nebo se na ni třeba chystáte :D


Součástí bylo tedy běhání se sudem, převracení pneumatik (ta větší měla něco přes 200 kg), nošení dvou kolejí (každá měla myslím 60 kg), tlačení auta, bench press (něco přes 100 kilo, nevím přesně:D), běh s velkou bednou na vodu a výdrž se nataženýma rukama se závažím (mohlo mít tak 20 kg?)
Ale mě se samozřejmě nejvíc líbila přítomnost mladých namakaných chlapů všude okolo (ale ti nesoutěžili, ti jen radili, jak to dělat správně.. :DD)


Jak už to tak bývá, nic nemůže být na stopro perfektní... S sebou jsem si vzala na svačinu připravila proteinový čokoládový koktejl do svého nového chytrého šejkru. Řekla bych, že většina z vás už předem uhádla, co se zrovna mě tak mohlo přihodit :D No samozřejmě se mi šejkr v tašce otevřel a koktejl kapal i z tašky. Všechno mi tedy smrdí (nebo voní?) po čokoládě, všechno mám upatlané a navíc jsem si ten protein ani nevypila! :D Dovolila jsem si i udělat fotku, když jsem celou tašku doma hodila do umyvadla a zatím ji nechala svému osudu :D


Na dnešek jsem sice plánovala jiný článek, a to o cvičení ramen, ale místo toho se zaměřím na jinou, daleko oblíbenější tělesnou partii :D Na zadeček!

Už se tady pár článků, které byly věnovány jen a jen zadečku (:D), objevilo, ale do zásoby se mi dostalo pár nových cviků, o které bych se s vámi chtěla podělit. Třeba je znáte, třeba ne. Tak jdem si vybudovat nějakou tu prdel, ne?!



WEIGHTED BRIDGE
- Základ tohoto cviku určitě znáte, pokud jste aspoň jednou byli na aerobiku nebo na podobném hopsání. Některým lidem to připadá vtipné, chlapi se zase rádi dívají, když ho ženský provádějí...
Ale my nebudeme jen znuděně zvedat pánev nahoru a dolů, to bychom dokázali snad donekonečna a o nějakém výrazném efektu nebude ani řeč. My totiž nejsme máčky a přidáme si pořádnou zátěž!


Ve fitku můžete použít olympijskou činku, jak vidíte na obrázku. Ale i doma si určitě poradíte a něco najdete (partner to kdyžtak jistí :D) Váhy se bát nemusíte, rozhodně se nepodceňujte a neberte si třeba jen pětikilový kotouč. Zezačátku třeba 20 kilo určitě zvládnete. Cvik můžete provádět i na multipresu, ale na něm mi to provedení připadne trošku..chaotické? :D

STIFF-LEGGED DEADLIFT
- Mrtvý tah (deadlift) nejspíš většina z vás zná, a tento s nataženýma nohama nejspíš taky. Ale neškodí si jej připomenout, protože podle mě je to cvik, který na zadek (a nejen na něj!) zaútočí snad nejvíc. I podle obrázku si můžete všimnout, že činka se při něm nepokládá úplně na zem, což by byla chyba, jak jsem se od pár odborníků nedávno dozvěděla. Ale hlavně...hlavně se nehrbte v zádech, to je prostě nejhorší věc, co můžete udělat! Cvik můžete taky obměnit tak, že budete stát pouze na jedné noze (to pak zvolte o něco nižší váhu samozřejmě). U obou verzí cviku se soustřeďte na ten zadek, aby pěkně zabíral!


SMITH MACHINE KICK-BACKS
- Zakopávání nohou znáte určitě taky, opět je to oblíbený cvik z hodin aerobiku :D Ale i tady si to ztížíme tím, že přidáme váhu. A použijeme k tomu smithův stroj, hehe! :D Provedení cviku je podle mě jasné z obrázku níže, svými vlastními slovy ho raději popisovat nebudu, to by zase dopadlo.. :D A pamatujte, že tady není ani tak důležité, abyste zvedli co největší váhu, ale cvik provedli správně a pořádně ''zasqueezovali'' zadeček!


SMITH MACHINE LEGPRESS
- Nemáte u vás v posilce legpress, nebo je obsazený, či si ho chcete trochu okořenit? Tak opět zaberte smithův stroj (chlapi budou určitě nadšení!) a udělejte z něj provizorní legpress! I tady se radši nebudu pouštět do slovního popisu cviku, obrázek mluví za vše.


PLIE DUMBBELL SQUAT
- Už vám z těch anglických názvů cviků taky hrabe? No, tak to budete muset přežít, ještě nejsme u konce :D
Tento cvik ani žádnou novinkou není, ale já jsem jej až poslední dobou začala do tréninku nohou zařazovat, většinou v supersetu s nějakým jiným cvikem. Váhy činky se tady bát nemusíte, takže se nepodceňujte a neberte si 5kilovou činku! Já si na něj prozatím beru 22kilovou, ale příště jdu zase nahoru :D Stojíte s nohama roztaženýma na širokoa činku pokládáte až na zem. Nehrbte se, ani se nepředklánějte! :)

I tento cvik si můžete trochu opepřit a to tím, že se každou nohou postavíte na lavičku/stepper, jak vidíte u chlápka níže na obrázku, akorát si vezmete navíc i činku, jako u základního provedení cviku.


WEIGHTED STEP-UPS
- Další cvik, který jsem zařadila do tréninku teprve nedávno. Můžete jej provádět klidně i s jednoručkami, ale s činkou na zádech mě to baví daleko víc. Naposledy jsem si na ní naložila jen něco přes 20 kilo, ale i tak to byla zabíračka. Můžete zkoušet různé variace - střídat nohy, nebo dát 20 opakování na jednu a hned 20 na druhou, při výstupu třeba ještě 'vykopnout' kolenem...


Nebo můžete zkusit na lavičku vystupovat i zboku. Ale v obou případech bacha, ať si při provádění cviku nerozbijete papulku, na mě pak případné zranění nasvádějte! :D


Tak, pokud potřebujete do svého leg-day nějaký nový cvik, abyste si jej trochu osvěžili, snad jste si nějaký cvik vybrali a třeba ho hned zítra vyzkoušíte. Já teda jo! :D

35 komentářů:

  1. Z těch tvých žil mi normálně naskočila husí kůže. :D
    Za tipy na cviky děkuji, budou se mi hodit. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za tipy :)
    Myslíš že by jsi docílila postavy jakou máš teď i bez posilovny? Pouze cvičením doma? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak asi by to šlo, když koukneš třeba na Zuzku Light a tak... Ale myslím, že tu posilovnu prostě nenahradíš :) To je můj názor, ale na každého může platit něco jiného :)

      Vymazat
  3. jéé, já jsem z Boskovic a o soutěži jsem nevěděla!:( škoda , mohla jsem tě vidět naživo .. S tou 200kg pneumatikou by jsi si jistě poradila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, bylo to supr! :D
      No nevim nevim, radši jsem to ani nezkoušela (ikdyž jsem chtěla! :D)

      Vymazat
  4. Jojo, dneska mám zrovna leg day, chystám se zničit hlavně na legpressu :D S tím multipressem bych ho asi nezkoušela, myslím, že by mi ta činka hned sjela :D

    OdpovědětVymazat
  5. Proteiny se míchají tĕsnĕ před konzumací, ne dopředu, má to své opodstatnĕní. Ja nosím vždy extra a smíchám než ho vypiju.:-).
    Na tu soutĕž bych se ráda taky podívala škoda ,že bydlím tak daleko.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo, škoda, že já nemám nikde poblíž posilovnu...:(

    OdpovědětVymazat
  7. krása, krása, krása))... určitě vyzkouším PLIE DUMBBELL SQUAT, do posilky zatím nechodim (no money, no fun), ale ukecávám starého ať začnem chodit společně :D od září

    OdpovědětVymazat
  8. Měla by jsi zabrat teda na spodní bříško..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvážím to :D Ale momentálně mám dost práce s ostatními partiemi ;)

      Vymazat
  9. To musela být podívaná, to ti věřím :D Není nějaká ženská verze, že by ses přihlásila? :)
    Jinak...jsi teda náš krásný svaloušek, ta posilovna a tvoje strava dělá fakt zázraky, jsi kráska! Zrovna včera jsem posilovala nohy+zadek a po dead lift s JČ dneska pěkně zadeček cítím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O verzi pro ženský jsem taky někde četla, ale v česku to asi nebude (zatím! :D)

      Vymazat
  10. Jaktože s tebou někdo vyrazí na takovouhle soutěž... Závist! Já chtěla na Miss pláž, tuším teď o víkendu někde ve Žďáru... (ne, nezajímaj mě tam ty holky... ale exhibice Milana Šádka! :) ) a samozřejmě mě všichni poslali do háje, že na nic takovýho se mnou nepojedou :D

    ty cviky bych většinou asi nezkoušela, ty variace na multipressu, to je trochu zvláštní :D neříkám, že to nefunguje, ale... :) a u těch s velkou činkou bych se bála okolí... když tam švihám s 20kou jednoručkou, a všichni choděj ani ne půl metru ode mně... vůbec je neštve, že ta činka je docela těžká, má docela slušnou rychlost, a hlavně při švihu jí kontroluješ tak napůl... :D s velkou činkou by patrně nechodili o nic dál... takže by to mohlo bejt docela rizikový :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tam vyraž sama příště! :) Já bych tam taky šla sama, kdyby nikdo jít nechtěl :D Ale spíš si najdi nějakýho kluka (kámoše), kterýho to taky bude zajímat. Uznávám, že většina holek na toto asi moc není :D
      No je fakt, že základní cviky jsou základní cviky, tyto jsou jen takové doplňkové, na zpestření tréninku :)

      Vymazat
    2. Žďár není úplně za rohem :/ není nějak nemožně daleko, ale samotný se mi tam nechce... :D

      Kámoši nemaj pochopení ani pro moji lásku k činkám... natož aby jeli obdivovat obrovský svaly nějakýho kulturisty :D (ha, nějakýho... to není někdo, to je Šádek! :) ) Asi si budu muset najít nějaký nový kámoše a kámošky :D
      Takový, kteří mi nebudou furt říkat "proč to děláš?", "bacha ať nevypadáš jako chlap, nepřežeň to", "už vidíš výsledky, hubneš?" "obdivuju, že se dokážeš donutit tam furt chodit", a budou mít trochu vztah i k tomu okolo, jako výživa (dycky umírám když se mi jeden, co teda náhodou do posilovny chodí, a už tři roky cvičí to stejný, a nějak hned na začátku z toho separoval nohy, a dle mě si přidal tak tři cviky na biceps... stěžuje, že na večeři sežere klidně půl kila toustovýho chleba - to celý velký balení, k tomu šunku, sýr a spoustu kečupu a nepřibírá... ), kromě tréninku a výživy se třeba i zajímat o nějaký ty soutěže a to i z pozice nadšenýho diváka.... promiň, musela jsem si postěžovat :////

      Vymazat
  11. Cviky jsou teda pekelný, musí být záhul! :)
    Ale ty tvé žíly mě dostaly, takový minimum tuku! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ale bude se nabírat, tak si je prohlídni, dokud tam jsou :D

      Vymazat
  12. Kdybych o tom věděla dřív.. :D A děkuji za nějaké nové tipy na cvičení :)

    OdpovědětVymazat
  13. no tak chcela by som sa pochvalit ze som dnes mala legs day taky ako si ty pisala v jednom clanku (vynechala som tie vypady s cinkami to by som nedala) a mala si pravdu neviem chodit :D ako bezne mi cesta trva 25min peso z fotka domov a dnes 75min to len tak aby bolo jasne voč tu go :D ale tesim sa na zajtra a brucho,inak este som sa stále nedostala do tej "muzskej" casti ale uz som pozeralatym smerom,proste ja neviem ako sa co pouziva a hlavne ked som sa chcela naucit mrtvy tah tak to akosi neslo takze zajtra sa asi spytam nejakeho trenera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to jsem ráda! :D A určitě se neboj a někoho se tam zeptej, když nebudeš vědět jak se co používá :)

      Vymazat
  14. :-)....ty jsi prostě neskutečná bojovnice!:-D.....to tvoje břicho to je nesktuečný!.-).....jen jedna věc.....já za to nemůžu ale prostě mi k tvému tělu vůbec nejde tvůj obličej!:-)....prosím neber to nijak špatně....jen že tvé tělo je fakt namakaný a tvůj obličej je tak jemňounkej, miloučkej...prostě mi přijde, že máš neskutečně něžný obličej na takové tělo!:-).....co ten jídelníček, už ti ho dodali???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :D :) Já nejsem nijak moc namakaná, fakt ne :D Nechodím celej den s zaťatým bicákem :D Jídelníček bych měla dostat buď dnes nebo někdy tento týden ;)

      Vymazat
  15. Jů to jsou skvělé tipy opět :) Posílej je častěji ty naše milá modelko :))
    Moc se těším na reporty ze "zákulisí" fitness soutěží ;)

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj, chtěla jsem se jenom zeptat co obvykle svačíš. nebo co jíš když někam jedeš. bereš si s sebou jídlo (treba maso s bramborama) nebo si s sebou berešjen proteináky apod. ? ;) dekuju moc za odpoved

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Beru si normálně to, co pak budu jíst v tu dobu, kdy mám být pryč :D Kdybych třeba byla pryč v době oběda, tak si s sebou vezmu oběd, v době svačiny zase svačinu (ikdyž já jím svačiny co jsou skoro velké jako oběd :D). Jen občas, když si jídlo nestihnu s sebou nachystat, si akorát vezmu ten protein s sebou ;)

      Vymazat
  17. vždycky mě zajímalo, kolik tak ty pneumatiky vážej a netušila jsem, že až 200kg, to jako wow ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro ty profi strongmany prý váží i přes 300 kg :D

      Vymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Jsi měla taky soutěžit! :D Zajímalo by mě, jak bys dopadla. :D

    OdpovědětVymazat
  20. To jsou super tipy:) Máš úžasnou postavu! Jendou bych chtěla taky takovou!! Jsi moje motivace:)
    Jinak bych tě ráda pozvala na svůj nový blog, který je hlavně o cvičení a zdravé stravě :))
    fitnessholicc.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D