neděle 30. června 2013

Pro potěchu oka, dámy!

Ahooj lidi! :)

Dneska bylo venku konečně aspoň trochu slušně, tak hádejte, kam jsme vyrazili? Tentokrát to nebyla žádná brutální tůra na kolech, ani držkopády na kolečkových bruslích :D Ale vydali jsme se na houby! :D

Pěkně jsme si vzali batůžky, nožíky, svačiny a velký košíky s vidinou toho, že najdeme spoustu praváků, suchohřibů a růžovek... Nadšení jsme vkročili do lesa, po 15 minutách potulování to zabalili a jeli zase pryč, protože tam bylo úplný ho*no. Ještě nějaké otázky?? :D

Ten přežer až tak vidět není no :D
Když to v lese nevyšlo, vydali jsme se na chatu. Tam jsem pak otestovala, jaké poznatky jsem získala od Toma Hankse z filmu Trosečník. Rozdělávala jsem totiž oheň, heč! :D A to se podržte - asi na pátý pokus se to podařilo a já stvořila oheň, za kterej by se nemusel stydět ani ostřílenej skaut! :D Jsem na sebe zákonitě pyšná!

Tak aby tu furt nebyly jen fotky mýho břicha haha :D
Za ten oheň a zklamání z nehub jsem se musela odměnit, tak jsem v albertu vykoupila všechny batáty, co tam měli (byly ve slevě!!! :D) a taky jsem získala nové vydání časopisu Muscle and fitness! Prostě lahoda! :D

V novém díle mě nejvíc zaujal článek o jednom moooooc, ale opravdu moooc hezkém pánovi :D O koho jde? O Dwayna Johnsona! Tohoto sexysamce určitě znáte třeba z filmu Kráčející skála. Od hlavy k patě je to na jedničku! No neříkejte dámy, že byste ho nebraly domů na hraní! :D


Tento slaďouš se věnuje kulturistice, což je na jeho postavě sakra vidět (má pracky pomalu jak medvěd! :D). Navíc si střihl roli v novém filmu s názver Pain and gain, na který se rozhodně chystám, už jen kvůli tomu hereckému obsazení! :D


A právě v novém díle Muscle and fitness je popsaný jeho trénink a jídelníček, jak se na tuto roli připravoval! Jestli vám připadá, že JÁ jím hodně, tak koukněte na to, kolik toho spořádá tady Dwayne! :D


Tak co, mám se jídelníčkem inspirovat? :D Vidím, že tam až na tu rýži a vločky má všechno, co mi chutná :D Já myslím, že bych to dala levou zadní :D


Už jste si mohli všimnout, že mému oku lahodí hlavně snědí chlapi, nejlépe s hnědýma očima :D Kromě Dwayna mě velmi velmi velmi zaujali bratři (dvojčata), kteří si říkají Hodgetwins (nyní Muscletwins). Už jsem o nich psala v tomto článku.

Tak kterýho si vyberete? :D
Mají kanál na youtube, kde mají asi tak milion videí, ve kterých se zabývají vším od posilování a jídla až po vztahy. A když už si od někoho chcete nechat poradit, tak od někoho, kdo vypadá, že opravdu ví, co dělá. A na těchto manících to jde sakra vidět!



Ale nečekejte jen nějaká nudná videa s teorií. Videa si prostě nusíte pustit a pokud umíte anglicky, tak to pochopíte a skvěle se při tom pobavíte :D



Promiňte za přehršel fotek těchto mazlíků, ale já nemohla jinak :D Teď už víte, jak tak nějak bude snad jednou vypadat můj nápadník (prosím, bože!!!)

Co vy, dámy, jaký vkus máte vy? A jelikož vím, že mám i pár čtenářů mužského pokolení - jaké dámy přitahují vás, pánové, co? :D

46 komentářů:

  1. Tak tvoji typi mě vůbec neberou :D Mně se líbí normální běloši, nejlépe modroocí a tmavovlasí s rozumě vypracovanou postavou, ach :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hele a co na tvoji postavu říkají vaši, rodina známí a kámoši? a co říkají na tvoji stravu? Můžu se zeptat za co pracují tovji rodiče jestli ti to nevadí? Jo a hele to jsi hodná že jezdíš na výlety jeste v 17 s vašima, to můžou být rádi ne? proč radši nejdeš s kámošama ven? třeba na pizzu? ajo, ty ji vlastně nejíš že :D hele a můžu se zeptat, ty nemáš facebook?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, mě je 20 a taky občas s našima někam jedu. To snad není o věku, ale o tom, že když se rodina má ráda a všichni si rozumí, je fajn společně někam vyrazit. Bože, nechápu proč mají všichni potřebu komentovat a řešit sociální život jiných lidí. Proč ty nejdeš ven místo toho, abys tady psal/a komentáře?

      Vymazat
    2. mě je 27 a chodím s našima taky ráda na výlety, dokonce i s rodičema mého přítele. Nechápu dotaz, proč raději nejdeš s kámošema ven...to se přece nevylučuje! D@

      Vymazat
    3. hele hele hele :DDD

      Vymazat
    4. První anonyme - na to ses mě už ptal, ne? :D U minulého článku, tak se kdyžtak koukni. Ale teda s tím, co jsi na konci dodal, s mě celkem odrovnal :D Na tom, že s našima mám dobrej vztah, je snad něco špatnýho? Prober se, hele ;)

      Vymazat
  3. Ach Dwayn! Ta treska by mě asi nudila :D ale on je k sezřání!
    Tyhle dva jsou super:D Jednou jsem u jejich videí strávila dvě hodiny:D:D nechápala jsem :D
    Anonym nade mnou..dafuq?? Mě je 19 a s rodinou ráda trávím víkendy, co je na tom?:D:D tohle je fakt facepalm prostě..No a že nejí pizzu? Já taky ne a chodím s kámarády ven, světe div se..je milion dalších aktivit než chodit na pizzu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komentář nade mnou - přesně!! :D nebudu se opakovat, jelikož se vším, co jsi napsala souhlasím! To uplne nesnasim tyhle typy, co jen pomlouvají a rejpou, protože oni takový nikdy nebudou.....TRAPÁCI!!!
      Jo, jsem anonymní, ale to proto, že nemám blog, ale aspon nepomlouvam jak vy furt..Tak co čumíte do toho blogu, když se vám nelíbí??

      Vymazat
  4. 224g, ani o gram jinak
    já nevim, neni špatnej, ale já jsem spíš na Ryana Goslinga :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak ty 4 gramy jsou určitě hrozně důležité... (:-DDD)
      A Ryana jsem si našla na googlu, taky máš dobrej vkus! :D

      Vymazat
  5. můj vkus na mužské, no jednoznačně z celebrit vítězí Nick Jonas! :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm, no z postele bych ho nevyhodila!:D Pain & Gain jsem musela vidět co nejdřív samozřejmě :D Ale bylo to nakonec úplně od tématu, jaké bychom čekali, začátek se mi zdál fajn, ale pak už se mi to přestávalo líbit...tak pak napiš své dojmy :) Moje jasná volba by z herců byl Tom Hardy, prostě miláček :D Jinak ten jídelníček není v porovnání s profi kulturisty žádný zázrak, koukám občas na youtubu na videa, kde mají celou kuchyň zastavěnou krabičkami připravenými na celý den...takové hromady! :D A tresku teda miluju, ale ke snídani ji zase mít nemusím...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, oni to už dávají? Nebo jsi to někde stáhla? :D Já se právě na to už do kina chystám, ale zatím to v nabídce neměli :) Toma jsem si našla - taky slušnej matroš :D

      Vymazat
    2. Jsem pirát no, stáhla jsem si to :D Na Toma se určitě podívej, doporučuju Rocknrollu, Lawless, Warriora, Bronsona, Tinker Tailor Soldier Spy..snad všechno s ním :D Tak můžeš vyplnit čekání na Dwayna :D

      Vymazat
  7. No, ty brďo! Víc lidí jako Dwayne a tresky za chvilku budou na pokraji vyhynutí! :D Psycho jídelníček...
    Já jsem úplný opak Tebe, já radši modrooké blonďáky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To máš pravdu, třeba si je pěstuje sám doma někde v rybníku, kdo ví :D

      Vymazat
  8. Tak tyhle typy tedy nejsou pro mě :-) Vyrýsovaná postava ano, svaly ano, ale kulturista to už se mi nelíbí a hlavně se mi chlap musí líbit v obličeji, což tihle týpci nesplňují. Ale každé zboží má svýho kupce jak se zpívá v jednom šlágru že? :-) Můj idol je třeba takový Fotis Benardo. Mmmmmmm...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň zbyde víc snědých kulturistů pro mě!! :DDDD Toho Fotise jsem si našla, v obličeji je pěknej, ale ty dlouhý vlasy mi moc neříkaj. Tak je jenom tvůj! :D

      Vymazat
    2. Kéž by byl :-D :-D No u mě jsou dlouhé vlasy podmínka :-) Když o tom tak přemýšlím, s krátkovlasým klukem jsem chodila jen 1x za život :-)

      Vymazat
  9. MF jsem přečetla hned jak vyšel, svalovci se mĕ líbí, ale doma chci natural svalovce nekulturistu:-).
    Jídelníček tohoto fešáka bych ti nedoporučovala, on je jiná váhová kategorie a bílkoviny má na sebe spočítané, ty bys akorát odrovnala si ledviny a přece nechceš být na umĕlé ledvinĕ, už takhle je zatĕžuješ. Každý extrem nese sebou rizika a uvĕdom si , že zdraví je to jediné a nejdůležitĕjší co máme. Možná už ani nedokážeš přibrat více svalů, možná je to tvá horní hranice a bez steroidů to nepůjde. Nehroť to radĕji.
    Myslím to dobře.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím jídelníčkem to byla jen sranda, tolik ryb a rýže doma ani nemáme :D A je jasný, že on je tak 5x větší než já, ale i tak se mi jídelníček líbí jako inspirace :))
      No pokud je toto moje hranice, tak ji budu muset posunout dál! :)

      Vymazat
    2. Čekala jsem tuto odpovĕď, to už nebude na fitnes, ale na kulturistiku.:-):-):-):-):-):-)

      Vymazat
  10. Tak ten první pán, jehož jídelníček je brutální (fuj, jak může jíst tolik tresky a tolik trénovat?...bláázen, co :D), se mi nelíbí. Ti dva níž jsou už trochu lepší, ale stejně jsem spíš pro evropské typy, asi jako psala Hanka.
    Na obou fotkách (jak obličejové, tak bříškové :D), ty to moc sluší, tvoje tvářička je kráásná. Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je jasný, že každé se líbí jiní chlapíci (aspoň těch snědých zbyde víc pro mě!!! :D) A moc děkuju za pochvalu ;))

      Vymazat
  11. Chacha, já ho znám z Rychle a zběsile, zrovna nedávno jsme byli na nejnovějším díle a trošku jsme se smáli, že chudák už ani nemůže dát ruce k tělu a když chce projít dveřmi, musí se natočit :D Ale na druhou stranu ho za tu námahu, kterou si dává, obdivuju... No tebe taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tam teď taky hrál! :) S těma rukama máš pravdu, aby to pak člověku už nebylo na obtíž.. :D

      Vymazat
  12. samozřejmě, že jí víc, vždyť je to chlap jak hora :D tou změnou jídelníčku se ti to břicho parádně vyrýsovalo, fakt bomba (a nečervenej se :D) :) jojo, krom cikánů (pardon za menší odpor k nim..) jsou snědý "chlapci" pěkní :D a nenarazili jste ani na borůvky nebo lesní jahody? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A já se právě divím, když jsem začala jíst tak 5x tolik sacharidů co předtím, tak jsem se vyrýsovala :D Ale to je jedno, jsem divná :D A lesní jahody tam byly, borůvky zatím ne ;)

      Vymazat
  13. Zklamání z nehub :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D tak to je dobrý :D

    OdpovědětVymazat
  14. No vidíš kolik toho sní, a přitom přijme podobně kalorií jako ty (u tebe mi vyšlo cca 16 000 kJ, u něj 15 500 kJ bez zeleniny. Jen ty vysoký dávky bílkovin mi přijdou úplně zbytečný, ale to je jeho věc :D
    Jinak já se svym štěstim samozřejmě chytnu nemoc hned jak začnou prázdniny, takže tu jen ležim a koukám na filmy :D Na tréninky můžu zapomenout a toho jídla do sebe taky moc nedostanu :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak on je zase asi 5x takovej jak já :D Ale jak mi to všichni psali - omezím tu zeleninu, ikdyž to bude hrozně těžký (ale zase trochu ušetřím :D) a uvidím, jestli to bude mít nějaký vliv. Snad jo :)
      A to je mi líto, že jsi nachcípaná :( To jsou ty změny počasí, co? Snad ti bude brzo dobře, ať se můžeš zase pustit do tréninků ;)

      Vymazat
  15. Zklamání z nehub sakra znám! ZROVNA-DNESKA jsem si přivstala (samozřejmě ne z vlastní vůle, ale co bych pro rodiče neudělala*) a skoro za tmy (!) jsme se vydali na putování za houbami a hádej třikrát :D
    Pan Dwayne Johnson mi dosud nebyl znám (asi nekoukám na správné filmy :D), ale jídelníček má teda pro tvrďáky! Hlavně těch 224 g tresky :D)

    Mně se líbí pánové sportovní postavy, vysocí a opálení... ne přímo černoši, spíš Španělé, Italové, Portugalci a tak (to sice v obecném měřítku spadá spíš do kategorie "malých a tlustých" ale pár jich znám ze skutečného života A TO KDYBYS VIDĚLA! Bohužel mají na svůj obličej a tělo autorská práva, tak ti je nemůžu ukázat no :((( :D)

    *tohle je spíš dodatek pro toho Hele-anonyma - já si totiž myslela, že v dnešní době je normální, mít s rodiči přátelský vztah, že prostě během mentálního vývoje jedince každý dospěje k faktu, že rodiče fakt nejsou staromódní páprdové, ale možná to v někom ještě přetrvává... nikdy by mě nenapadlo, že by rodiče měli být rádi za to, že s nimi trávím čas :D

    OdpovědětVymazat
  16. já tě prostě žeru... pro mě jsi bohyně))... kdybych byla chlap tak se neudržím :D

    ... já mám doma 70ti kg chlapce takže beru všechno co má kolem 90-100kg :D... on se hrozně bojí připrat (nevím proč), když jsem u Dwayna Johnsona tak mě se víc líbí Vin Diesel

    ... mě toho jídla příjde strašně moc nebo se mi to jen zdá :D nadruhou stranu nejím abych příprabala, ale jím abych zhubla :D...



    OdpovědětVymazat
  17. Přečti si toto, docela to na tebe sedí a uvidíšjak si zahráváš a že bys měla nahradit bílkoviny komplexníma sacharidama, to co ti píšem si necucáme s prstu, ty máš cca 5g/kg...

    http://kulturistika.ronnie.cz/c-14300-bilkoviny-v-objemu-jake-mnozstvi-je-spravne.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S. V tom jídelníčku toho blázna ty gramy jsou proto, že to překládal nějaký blbý překladatel, který převáděl z původních amerických jednotek a vůbec ho nenapadlo to zaokrouhlit...

      Vymazat
  18. Ahoj Beautygloss mam na teba jednu prosbu vies prekonala som anorexiu uz som ok ale mam problem ze sa prejedam proste si vzdy nalozim viac nez zjem a potom som z toho smutna mam jest mensie porcie alebo co je to proste neustala chut k jedlu co ked sa prejem az k obezite prosim porad mi vdaka.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Beauty!:)
    Sice to, co chci napsat, nemá souvislost s článkem, ale stejně bych to rád napsal. Chytil jsem nějakou virózu nebo co, a tak místo cvičení a běhání teď ležim v posteli...:( No mimo jiný jsem pročet asi 1000 blogů nejrůznějších slečen, které sdílejí recepty, cvičení a snahu zhubnout. No upřímně, ještě nikdy mi nebylo víc do breku, než když jsem viděl ty holky počítat každé jídlo na kilokalorie stále jen vymýšlet vychytávky, jak ten příjem snížit :D . Bože to bylo počtení... "přílohu nahraďte zeleninou, má méně kalorií a zasytí stejně"... "nejezte stehýnka, prsíčka obsahují o 30 kcal méně !!!!!" ... "místo dalšího čtverečku čokolády si do pusy nasypte koření, chuť vás přejde" - no mě by přešla rozhodně :D
    Achjo, všichni by měly povinně sledovat tvůj blog! :D K čemu ty diety, pořádně jíst a k tomu cvičit. Jako kluk veřejně říkám, že radši holku, která váží 70 kg a má svaly, než 40ti kilový bůhvíco! :D
    Drž se;) Martin

    P.S. Nechci aby mi pod to někdo napsal komentář typu: Já si to dovolit nemůžu; já kdybych snědla to co BG tak bych vypadala jak ... atd. Není to pravda. Každý má jiný metabolismus, ale nikdo ne tak pitomej, aby si jídlo musel nějak hlídat.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj. Mohla bych poprosit o e-mail. Ráda bych ti napsala, ale nemám na tebe kontakt. Děkuju :) Evča

    OdpovědětVymazat
  21. Máš ÚŽASNÝ břicho.
    Achjoo, já už chci taky někde narazit na batáty ve slevě! :D

    OdpovědětVymazat
  22. mame UPLNE rozdielny vkus na muzov:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  23. Tak jenom pro úplnost první dvě fotografie jsou spíš pro potěchu nás pánu a dámy Ti mohou jen tiše závidět ;-) respect

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, kolik jsi v Lidlu nechala peněz za ty arašídový másla? :DDD

    OdpovědětVymazat
  25. Teď mi asi napíšeš, že ti jen závidím, ale podle mě už ta tvá postava moc hezká není. Není na tobě nic ženského.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D