sobota 23. února 2013

Vyhlášení soutěže!

Tak a je to tu, mí zlatí! :) Jelikož jsem nevěděla, jak losovat, stáhla jsem si program Counter od nějakého pana Jana Mojžíše :D Takže jemu může výherce vděčit, že mu dárečky doputují domů :)

Jelikož bylo 90 komentářů, tak jsem maximální číslo nastavila na 90, pak to spustila, dala míšu na tlačítko stop, zavřela očka a po chvilce klikla :D Ukázalo se číslo 9! :) Tak jsem napočítala devátý platný komentář zvrchu a vítězem se stává.. chvilka napětí...

naděje umírá poslední
 
 
... opravdu je to název uživatele! :)) Takže moc gratuluju, na začátku příštího týdne pošlu balíček s výhrou na adresu, na kterou se výherkyně zeptám po emailu ;)
 
Vy ostatní nesmutněte, brzy bude další soutěž! :) Navíc jste nic neztratili, jen chvilku na napsání komentáře :) Pokud bude někdo moc a moc nešťastný, že nevyhrál, kontaktujte pana Mojžíše, tvůrce losovacího programu, a vyřiďte si to s ním, jak uznáte za vhodné :D. Ale o mě ani slovo!

10 komentářů:

  1. Achjo, poprskal jsem si monitor, když jsem četl úvod Tvého příspěvku. :D Dokážeš vždycky vykouzlit úsměv na tváři. :D
    A výherci gratuluji!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to jsem ráda, a zároveň se omlouvám za tvou 'nehodu' :D

      Vymazat
  2. Chudák pan Mojžíš, teď určitě dostane 89 stížností :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hurá, mám opravdovou radost! losovací zařízení asi ví, jak mám tvůj blog ráda a že ho navštěvuji snad 150x denně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ať si mě pan Mojžíš nepřeje!

    OdpovědětVymazat
  5. Drahá beautygloss, nevím jestli tě mám milovat nebo nenávidět za ten tvůj recept na paleo chléb ale něco tak božského jsem už dlouho nejedla, takže zítra jdu utratit kapesné za ořechy a celý zbytek týdne budu asi živá jenom z nich protože mi nezbyde ani halíř :D

    OdpovědětVymazat
  6. :D samozřejmě, že milovat :P :D A jsem ráda, že se povedl, juhů! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Výherci gratuluji a tiše závidím :P

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D