čtvrtek 31. ledna 2013

RECEPTY

Rozhodla jsem se trochu zpřehlednit tuto všemi oblíbenou kategorii s recepty :) Už se mi jich tu na blogu nahromadila spousta, ale těžko se hledají a nikoho to nebaví je hledat v archivu :D Proto bude vpravo odkaz na tento článek, kam budu přidávat odkazy na mé recepty :)

 
SUŠENKY
 
KOLÁČE, BUCHTY
 
MUFFINY, BROWNIES, BLONDIES
 
PLACIČKY, LÍVANEČKY, PALAČINKY
 
 
 
NEPEČENÉ, ZMRZLINY
 
MARMELÁDY, MÁSLA
 
 
HLAVNÍ JÍDLA
 
 
OSTATNÍ
 


53 komentářů:

  1. tak to vypadá,že furt jen vaříme a pečem!:D

    OdpovědětVymazat
  2. nedávno jsem něco u tebe hledala, a nemohla to najít, takhle je to aspon přehledné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já vím, bylo to předtím hrozně zmatené a hledat to v archívu.. :D

      Vymazat
  3. Páni.. Máš toho tu vážně hodně :) Alepsoń je to přehledně budu hledat inspiraci u tebe ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji Tě už delší dobu, ale nikdy jsem Ti ještě nenapsala komentář, ale teď prostě musím - ty Tvé recepty jsou dokonalé!! Už se moc těším, až nějaký vyzkouším, jen nevím, který dřív, to bude těžké rozhodování :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to jsem moc ráda, že se recepty líbí :) Poslední dobou už je ostatní čtenáři hodně zkouší, to jsem ráda :)

      Vymazat
  5. vím, že vaříš a pečeš hodně a že nám všechny svoje dobrůtky posíláš, ale že jich bylo tolik?! Ne to jsem vážně nevěděla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak tomuhle blogu je už celkem dost měsíců, to znamená spoustu jídla! :D Hlavně u mě :D

      Vymazat
  6. jéé, to je výbirný, alespoň je nemusím všude hledat.. skvělý nápad! :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Sama jsem se divila, když jsem to sepisovala :D A na hodně z nich jsem už zapomněla, tak si je můžu zopáknout :)

      Vymazat
  8. Jo, super, teď se hodně dívám na tvé recepty a tohle mi usnadní výběr:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jůů, samé dobroty a teď už je mám hezky po ruce. To toho určitě využiju a zase něco vyzkouším :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jeej děkuji, to je super nápad: D Už i vím co si zítra udělám: D

    OdpovědětVymazat
  11. Super přehled, dávám si stránku do oblíbených :) děkuji :-* :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super.Jen se dívám že spousta receptů je ještě z doby kdy jsi paleo stravu nejedla.Viď? Takže místo příloh člověk vymění celozrný chléb za zeleninku a kapičku oleje za aspň lžíci.:-)

    OdpovědětVymazat
  13. přidávám moc príma recept na buchtu s tvarohem :)
    Na drobenku:
    200g rozmiovaných ovesných vloček
    100g polohrubé mouky nebo celozrné
    50g třtinového cukru
    60ml oleje
    Napěchovat na plech a péct 5 minut na 200C
    Náplň (našlehat):
    1tvaroh
    2 vejce
    1 pudinkový prášek
    70g třtinového cukru
    pár kapek citronové šťávy
    lžíce skořice
    Péct na 170C 30-40 minut :)
    Doufám, že bude chutnat :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky :) super recepty! jen se chci zeptat, jak si je zařazuješ do jídelníčku atd?? Případně co vytvořit nějaký "vzorový jídelníček", kterým se můžeme inspirovat? Případně k tomu přidat i tréningový plán? Já sportuju opravdu hodně (i když fitko jen cca 1-2 týdně...), ale s tím jídelníčkem je to fakt horší :/ a chtěla byhc to změnit, konečněě!! :) Díky moc a gratuluju k dalšímu úspěchu na soutěži ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) No současný jídelníček je dost zmatený protože to je před tou soutěží vždycky, mění se sacharidy aby se tělo odvodnilo a tak.. pak půjdu na normální jídelníček abych nabírala svaly a tak, ten už bude ''normální', tak se s vámi o něj určo podělím. Stejně i trénink budu měnit, zaměřený na posilování a prvky powerliftingu. Jinak recepty normálně nějak zařazuju a to tak, aby to sedělo na množství sacharidů, tuků a bílkovin, který mám v ten den přijmout :) ale většinou se spíš držím klasiky, abych nemusela nic počítat a jím každý den stejně vločky, maso, rýže, batáty, vejce, ořechy, těstoviny, zelenina, ovoce

      Vymazat
  15. If you are looking for a partner in Dubai then you are at right place for right purpose. Keeping in view your feelings, we hire some beautiful call girls in Dubai who can be your partner and give you satisfaction more than others. Call girls in dubai
    whatsapp call at /+971-564-314-254

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D