středa 31. července 2013

Když Beauty leze po stromech aneb Workout v přírodě

Ahoj lidi!

Počasí se aspoň pro dnešek trochu umoudřilo, takže všichni neumírají vedrem. Myslím, že už jsme to po těch pár tropických dnech všichni uvítali s otevřenou náručí :D


Někteří z vás se ptali, jak zvládám přechod na nepaleo stravu.
Je to v pohodě až na to, že jsem pořád plná :D Ale to bude taky tím množstvím (které se má prý mimochodem ještě zvýšit :D). Ale vy víte, že já papám ráda a hodně, ale teda nacpat do sebe dnešní snídani byl vcelku nadlidský výkon :D Včera jsem si svou porci vloček dělala ve formě palačinek, dneska jsem chtěla změnu a tak jsem si 180 g vloček uvařila ve vodě se skořicí a jablkem a k tomu jsem si z 2 odměrek proteinu, arašídového másla a 2 vajec (množství, co mám ke snídani mít) udělala takový puding. Když jsem před sebe oba talíře postavila, věděla jsem, že to bude boj :D Jedla jsem to skoro hodinu a už v polovině mi ta kaše stoupala až někam do mozku :D Ale nakonec jsem snídani pokořila, svalila se na sedačku a trávila to asi přes hodinu :D

Takže to vidím tak, že zítra i v nadcházející dny zůstanu u palačinek, protože při jejich konzumaci jsem takové 'problémy' neměla :D

Fotka 'k tématu' :D
Jinak tu dlouho nebyla nějaká historka, ve které bych figurovala, že? No, dneska se mi něco pěkného přihodilo, tak vám třeba trochu zlepším den :D 
Odpoledne jsem si šla do města koupit domácí rajčata od takovýho chlapíka, co prodává na náměstí zeleninu. Však vy mě znáte, takže je vám asi jasné, že jich bylo něco přes 2 kila. Chlapík mi je 'inteligentně' dal do tenkého igelitového sáčku, což se mi už zezačátku nezdálo jako moc dobrý nápad (intuice!)
Tak si jdu po náměstí a najednou se ty mrchy červený začínají kutálet všude okolo! Ano, hádáte dobře. Chlapík mě podrazil, sáček tíhu rajčat nevydržel a rupl. V tu ránu je asi 20 rajčat rozkutálených po celém náměstí a já tam stojím jak tvrdý Y.
Tehdy se ale ukázalo, že v lidech je stále trochu dobra. Pár chlapíků mi je pomohlo sesbírat a jeden dědula mi dal igelitku, ve které jsem je mohla dotáhnout domů :D
Musím ale říct, že všechna rajčata to přežila ve zdraví, takže se nebojte. Se mnou to bylo kapánek horší, byla jsem rudá až za ušima :D

Kliknutím se obrázek zvětší. Doporučuji přečíst! :D
Mimo to jsme s taťkem dnes zaútočili na kaufland, jelikož měli slevy na vajíčka! A jelikož nejsme žádní troškaři, vzali jsme rovnou 10 balení. Když k tomu připočtu ještě 2 krabice, co máme doma, tak to dohromady dělá zhruba 120 vajec, která mi momentálně trůní v lednici. Dá si někdo omeletu? :D

To není všechno... :D

Na ''roztahování křídel'' se už usilovně pracuje :D Hlavní práce je samozřejmě odvedena v posilce, ale nelením ani doma a skoro pokaždé, když projdu kolem hrazdy, co máme ve dveřích, si shyby zkouším. Nadhmatem shyby zatím nezvládnu, takže ty doma zkouším jen pohmatem.

Ne, normálně v takovém oblečení fakt necvičím :D
Po ztrávení dnešní královské snídaně se ve mně probudil kus dítěte. Dneska jsem měla volno od posilky, ale jelikož venku bylo příjemně (nebyl ještě takovej pařák), tak jsem se rozhodla, že se na chvíli půjdu vyřádit. Stvořila jsem tím naprosto skvělý workout v přírodě, který jsem (překvapivě :D) nazvala ''Back to childhood drills''. Tak si vyhlídněte prudký kopec a nějaký strom a jdeme na to!

Opět fotka vyloženě k tématu :D
1. fáze 
- Rozehřátí, cca 5 minut
Abyste předešli nějakým zraněním, je nutný se na začátku ''workoutu'' rozehřát. Takže si dejte nějaký pomalý klidný běh po dobu zhruba 5ti minut. Potom protáhněte nožky a můžeme pokračovat

2. fáze
- Sprinty na rovince (100 m), 6x
Potom, co jste se rozehřáli a protáhli, si najděte nějakou rovinku (nejlépe v soukromí a ne někde na náměstí :D), kde začneme se sprinty na zhruba 100 metrů (pravítko si s sebou asi neberete, tak vzdálenost odhadněte :D)
Důležité je si nevybrat příliš dlouhou vzdálenost, to byste měli tendence si ty síly ''rozložit'' a neběželi byste celou dobu úplně naplno. Těch 100 metrů je podle mě ideálních.
Takže se rozběhnete a s co nejvyšším úsilím (na plný kule!) tuto rovinku uběhnete, jako by vám šlo o život! Poté pomalu odklušete zpátky na začátek a tam se vydýcháte (pauza je nutná, aby se tělo zregenerovalo a i v dalším sprintu byste běželi naplno!). Poté to zopakujete, dohromady si tuto rovinku odsprintujete 6x


3. fáze
- Sprinty do kopce (100 m), 10x
A jdeme na to nejlepší! Vyhlídněte si kopec (já našla se sklonem zhruba 70°?) a poté, co si odpočinete po sprintech po rovince, můžete začít. Opět vyběhnete až na vrchol (nebo třeba do poloviny kopce, aby to bylo zhruba těch 100 m) co nejrychleji, jako by vás někdo chtěl zabít, a pak pomalu seběhnete dolů, kde si opět odpočinete a pak celý proces zopakujete, celkem 10x.


Takto jsem si počítala počet vysprintovaných kopců, abych nepodváděla :D
4. fáze
- Výpadová chůze do kopce
Máte rádi výpady? A chodíte rádi do kopce? Tak co to takhle spojit v jedno!? :D
Ano, přesně to uděláme! Potom, co se zotavíte po sprintech do kopce, se postavte pod (ten stejný :D) kopec a můžete začít s výpady za chůze. Ukázku máte na videu, já ale myslím, že víte, co tím chtěl básník říct :) Důležité je, aby přední koleno bylo vždycky v pravém úhlu a koleno zadní nohy se dotklo až země. Zezačátku se vám to možná bude zdát lehké a budete chtít vstát a jít rychleji. Ale pokud výpady budete provádět správně, po pár opakováních si budete přát, abyste byli už nahoře! :D


5. fáze
- Drills
Potom, co vás už nohy budou nejspíš trochu proklínat, začne teprve sranda. Nejlépe na vrcholu kopce, který jste právě ''vyvýpadovali'' (omg, to je slovo! :D), si najděte nějaký strom se silnými (!!) větvemi, na který byste dokázali vylézt. A jdeme dál

10x burpees s tricepsovým klikem
20x switch lunges (přeskoky ve výpadu)
20x jump squats
20x kliky na pěstích (ukázka zde)
10x zkracovačky v závisu na větvi (viz obrázek níže)
20 sekund výdrž v L pozici ve visu (viz obrázek níže)
Toes to bar (do vyčerpání, viz obrázek níže)

Zkracovačky v závěsu na větvi. Najděte si silnou větev, vyšvihněte na ni nohy a zavěste se. Potom spusťte horní polovinu těla dolů a přitahujte se břichem nahoru, jako byste dělali tradiční zkracovačky.

Výdrž v L pozici ve visu (do selhání, ale zkuste alespoň 20 sekund :))

Toes to bar. V tomto případě spíš ''Toes to tree'' :D Jednoduše se rukama zavěste za větev a silou břišních svalů vyhoupněte nohy a snažte se špičkami dotknout větve. Pak nohy zase spusťte dolů a proces opakujte, dokud můžete. Pokud nohy nedokážete dát až nahoru, pouze je přitahujte k hrudníku.
Ještě pár momentek :D

6. fáze 
- Pomalý běh domů
Potom, co doběhnete domů, se ještě samozřejmě protáhnete. A pak už se můžete jít nacpat nějakou dobrotou, hodit nohy nahoru a užívat života :D


Celý tento workout si musíte užít. Mezi jednotlivými sprinty i fázemi si vždy odpočiňte a nabijte síly. Neměli byste mít pocit, že vyflusnete plíce. Berte to jako srandu, hrajte si! :)

70 komentářů:

  1. Výpady do kopce? To si snad děláš pr*el! :D Už teď mě bolí nohy. :D
    Na fotečkách ti to moc sekne! :))
    A psala jsem ti urgentní mail, tak šup šup, ať nemusím dlouho čekat na odpověď. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus je, ať víš, o čem je řeč! :D Děkuju :) A na maily kouknu zase zítra, ještě mi jich dost zbývá na práci :D

      Vymazat
  2. Achjo, ty seš prostě nejlepší, každý každičký článek mě baví :D
    A komentovat tvou postavu už snad ani nemá smysl, to je prostě reklama na dokonale svalnaté tělo :)
    Myslela jsem si, že k "nepaleo" stravě tě nikdo nepřesvědčí, jak jsi do toho byla zapálená, a najednou tohle :D Ale to je dobře, třeba se zase budeme moct těšit na víc a víc receptů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, snažím se psát nějak 'zábavně' :D A děkuju za pochvalu :))

      Vymazat
  3. 70°kopec? člověče, to se nedá vylízt ani po čtyřech snad, seš si jistá? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, psala už tu takový blbosti jako 90° kopec, takže asi tak. Hlavně, že má samé jedničky :D

      Vymazat
    2. :D Já mám prázdniny, tak mě nesuďte :D
      Jestli si to anonyme pamatuju správně, tak ten 90° kopec byl fakt myšlený jako ironie :D Jestli jsi to nepochopil, to není můj problém :D

      Vymazat
    3. anonym, na co tak peclivo sledujes jej clanky, ked tu pise take "nezmysly"? stavim sa ze mas 80 kilo, celulitidu aj na zatylku a trapi ta, ze nevybehnes 70° kopec :D

      Vymazat
    4. tak alespoň mi už moc lidí neopravuje chyby v článcích (například, že jsem špatně vyskloňovala slovo 'keř', to je přece hrůůůůůůza!!! :D)

      Vymazat
  4. Máš dobrou náladu! Evidentně! :D Ale fandím ti! Takovou snídani bych fakt nedala ani ve formě lívanců :DD Jinak, kdo tě fotil na tom stromě? To my u nás nevedem takové lesíky :/ Celkem škoda :D U babičky to je, ale tam nebylím, žejo... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tobě taky! :)) Fotila jsem to sama, hodně složitým způsobem, který nebudu raději popisovat :D Iphone zvládne všechno :D

      Vymazat
    2. ty na něm máš časovač? :O :D já ne!! :D hajzle! :X :D

      Vymazat
    3. to není časovačem :P :D

      Vymazat
  5. ten "obrázek" s těmi stupni celsia mě pobavil :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, tohle je velmi zdravé - cpát do sebe takové množství, že to trávíš hodinu... jednou na to dojedeš, ale jak myslíš, je to tvoje věc. Stejně máš pravdu ty, ať řekne kdokoliv cokoliv. A ne, nezávidím ti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pokud se chce někam posunout, tak toto množství je pro ni nutné. Vím, že se to možná bude zdát nemožné, aby do sebe člověk takovou nálož jídla dostal, ale jde to.
      Když jsem já sdělila trenérovi, že chci shodit tuk, tak mi rovněž nasadil takové porce, až se mi protáčely panenky. Holt zkušení ví. A právě ta fráze, že má Nikolka pravdu, ať řekne kdokoliv cokoliv, je trošku zcestná. Jídelníček má sestavený od odborníků, takže pokud tomu nerozumíš, tak nesuď. ;)

      Vymazat
    2. na shazování tuku jsou potřeba velké porce? to slyším prvně :)

      Vymazat
    3. Tak pro mě třeba bylo 100 g vloček ke snídani dost! :D Navíc, když to bylo sestavováno pro den, ve kterém jsem měla trénink, tak to bylo snad ještě víc. Totéž se týkalo třeba porcí rýže, protože jsem odjakživa byla zvyklá spíše na malé přílohy. Takže tento jídelníček Nikči naprosto chápu. Ty gramáže jsou na mě extra, ale když se člověk mrkne na to, jak se stravují profíci, kteří už třeba soutěží, tak to není nic neobvyklého. ;)
      Jinak nevím, jestli je potřeba velkých porcí zrovna při shazování tuku, ale vzhledem k tomu, že jsem jedla do té doby jako vrabec, tak pro mě třeba 100 g vloček nebo 100 g rýže byl prostě problém. :D

      Vymazat
    4. Tak pokud vím, ona zrovna BG tuky shazovat nemusí... nejde o to, co je nutný. Jde o to, že celkově tenhle "předsoutěžní proces" je postavený na hlavu a tělo celkem ničí. Ať už jde o ni nebo o kohokoliv jiného.
      Jo, asi nemám právo soudit, nemám nic vystudovaného, ale ono se ani tihle odborníci neschodnou. Každý tvrdí něco jiného, vyvrací si vzájemně mýty... jde akorát o to, že tohle přecpávání, i když zdravýma věcma a s dobrým záměrem, není asi nejlepší. Ať už pomáhá shazování tuků nebo přibírání svalů. To, že se chce někam posunout je fajn, ale za pár měsíců toho stejně moc nezvládne.
      A to, že má "Nikolka" vždycky pravdu nesoudím podle toho, že si nechala něco sestavit od odborníků, ale od toho, jak se vždycky vyjadřovala k radám ostatních a stejně si to všechno udělala svým způsobem, i když to bylo řečeno stejně, jako od odborníků. Holt dokud se někdo neohání papírem, nemá pravdu...

      Vymazat
  7. wow, teda 180g vloček to je brutus, obzvlášť když si z toho uvaříš kaši, to se nedá :D (já ještě tak před 3 měsícema jedla 110g vloček, nechápu se, teď jim tak 40g :D), pěknej workout, ale neměla si mít náhodou rest day, když si nebyla v posilce? :D ještě, že máme doma slepice :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jojo, ta kaše byla trochu nářez, zůstanu u těch palačinek :D
      Pro mě to byl rest, pro mě je odpočinek všechno kromě činek :D Bylo to jen takový vyblbnutí :))

      Vymazat
  8. No já nevím, jestli máš rest day, tak bys podle mě měla dělat nanejvýš lehčí kardio (kolo, plavání, procházka). Takhle si tvoje svaly nemají šanci odpočinout...zvaž ještě dobře, jestli tohle můžeš..možná se spíš zeptej trenéra;)
    Jinak jsi dobrá, moc ti fandím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No a já to jako odpočinek beru, bylo to spíš takový vyblbnutí, nijak jsem se nezřídila ;)

      Vymazat
  9. Teda, já mám kolikrát problém do sebe nacpat svou misku ovesné kaše s ovocem, ale po popisu tvé snídaně jsem na to získala jiný pohled, vždyť toho vůbec nemám moc :D
    Tvůj trénink v přírodě vypadá dost dobře :) Teď, když se počasí umoudřilo, to určitě bylo příjemné zpestření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Venku to bylo fakt super, dobře jsem se vyřádila :D :)

      Vymazat
  10. tak u nás je terén ako stvorený ten beh a výpady ok ale na dalsie cviky musím ešte zamakat...od 1.7 pravidelne cvicím a chudnem takže mám skoro 8 kiôla dole...si moja najvacsia inspiracia z cz/sk!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se můžeš alespoň inspirovat, jednou za čas si zacvičit venku je super změna! :))
      Páni, tak to moc děkuju, ať se daří! :)

      Vymazat
  11. Hezký.. koukám, že jsem byla fakt blbá, když jsem si pečlivě vážila svejch 35 gramů vloček :D. Ale dostala jsem chuť na palačinky, právě mi dorazil 1000 gramovej mazel, tak si udělám proteinový, om nom nom :D. A když se koukám na ten workout, vzpomněla jsem si na svoje anorektický začátky, kdy jsem se taky snažila běhat (jak magor :D). A to hnusný, šedivý odpoledne, kdy jsem v mikině běhala z kopce do kopce se sluchátkama na uších..brr. Jsem docela ráda, že kardio nemůžu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kilo proteinu? To máš za chvilku zbaštěný ;DD
      No samozřejmě to musíš udělat tak, aby sis to cvičení venku užila, nenudila se u toho, ani se moc nezřídila, ale chápu, že ty vzpomínky na to tě asi dost odrazují...

      Vymazat
  12. Bože, takových vajíček! :D to máte tak velkou ledničku? :D
    S rajčaty jsi mě pobavila, jen tak se to asi nevidí! :P
    A fotky z tréningu mě fakt dostaly, podemnou by ta větev určitě rupla, z toho bych měla největší strach! ;)
    Na jakou Váhu se máš vlastně přiblížit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No lednici máme normální, ale máme problém tam někdy to jídlo nacpat :D Takže nějaká větší by se fakt hodila! :D
      A do toho listopadu bych měla nabrat aspoň 5 kg, abych měla teda nějakých 53 ;) Ale pak to zas bude nějaký složitý ke konci před tou soutěží.. :D

      Vymazat
    2. Takže ty náš teď 48? :-ooo... No to bych neřekla, přeci jen jsi hoodně svalnatá! ;)

      Vymazat
  13. ani sa ti nedivím, že si tak dlho trávila :D také množstvo si neviem ani len predstaviť. Ale ked musíš a máš to nakázané tak to asi nie je len tak pre nič za nič :) tá historka s paradajkami je super :D Tieto tvoje historky mám veľmi rada :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, břicho si na to zvykne :D
      No styď se, že tě těší cizí neštěstí! :D

      Vymazat
  14. Taková porce vloček by mě asi zabila a to si také dávám ráda velké porce:D Historka s rajčaty pobavila:D A workouty venku jsou parádní, protože s tím vydýchaným vzduchem v posilovně to nejde srovnávat:D Normálně bych ti řelka, že tvůj workout vyzkouším, ale místo toho se budu užírat depresemi, že na posilování teď můžu na chvíli zapomenout díky tomu, že se mi podařilo vřera si zlomit ruku:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mě moc líto, co jsi prováděla, že se ti to stalo? :(

      Vymazat
    2. Zrádné brusle... :D A to jsem přemýšlela jestli jít do posilky nebo se jet projet na bruslích, myslím že kdybych si vybrala činky,dopadlo by to jinak:D

      Vymazat
  15. Ono podle mě jsi to tak dlouho trávila hlavně kvůli těm vejcím..ty ale asi vynechat nemůžeš, co? :)
    Všichni tu frfňají, jak jsou to velké porce a nedali by to, ale je to o zvyku...když jí 2 lžičky vloček na snídani, tak se nedivím..:D dietářky..:D

    Jsem na tebe hrdá, už se těším, až přidáš nějaké jídelníčky a výsledky hodnot z měření :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslím, že to je těma vločkama.. :D Ale ne, nic vynechávat nebudu, bříško si na to zvykne :D Přesně, když si čtu, jak si někteří dávají k snídani 3 polévkové lžíce vloček... :D
      Na hodnoty zatím čekám, už jsem taky zvědavá :D A jídelníčky přidám i s fotkami, ale žádné zázraky nečekej :D

      Vymazat
  16. Hm tomu říkám rest day... Vždycky si pojedešpo svým, myslím že i trenéra to s tebou přestane brzy bavit... Říct si nedáš, to už jsi tu ukázala mockrát.

    P.s. a ostatní co ji jen lezete do ..... Teď do mě....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasila bych s tebou, ale to P.s. je trapný, nesnášim, když to lidi dodávaj;D...ale jinak bych řekla, že Beauty je na cvičení závislá. Je to prostě další z forem poruch a Beauty si to jen nepřiznává...

      Vymazat
    2. Možná by bylo nejlepší, kdybych sem akorát psala, že celej den jen ležím a žeru, a hned by byli všichni spokojení :D Pohyb miluju a nemíním se ho vzdát, ani když mám 'rest day'. Toto ani jako cvičení neberu, dávala jsem si pauzy a užívala si to, byla to spíš taková sranda :) Na cvičení závislá jsem, to nepopírám. Miluju to a život si bez cvičení už představit nedokážu, taky proto se tomuto 'oboru' chci věnovat i v dospělosti a dělat třeba i jednou osobní trenérku, abych tuto zálibu využila ;)

      Vymazat
    3. No jo, jenze ty mas stesti a mas zadarmo nekoho, kdo te chce pripravit na soutez a ty to takhle podkopavas. Kdyby sis dala hodinku jogy, Pilatesu, nebo bedmintonu ... ale ne, ty hodis takovej workout :-(
      S timhle vydejem holt tezko budes jist, abys nabirala. Svaly rostou v regeneraci, coz uz doufam vis a zrovna v objemu je mnohdy mene vice. Sprinty mas davat az pred soutezi v rysovacce, ted ti to akorat uskodi. Drz se toho, co ti trener napsal. Nebo se na tebe vykasle a popravde- mas desitky tisic na to, aby sis trenera, suplementaci a vse okolo platila sama??

      A jen tak me nama- jako trenerka bys mela byt schopna se ovladat a vysvetlit klientum, proc je rest day nutny. A fakt myslis, ze treneri denne takhle drou?

      Zavislost na cviceni je stejne spatna jako zavislost na jidle (popr na nejezeni). Prosla jsem si tim, telu trvalo dpst dlouho podobneho tempa, nez reklo dost. Ale nasledky byly krute. Kdysi jsem si neumela zivot bez denni min hodinky 'driny' predstavit, dneska vim, ze staci 4x tydne a ne na 120% a stejne jsem na tom lepe nez minimalne 50% populace. Treba taky jednou dospejes ....

      Doufam, ze ta fotka k toe to bar zkresluje a ze to fakt nedelas takhle.

      Vymazat
    4. S tímhle výdejem? Ten workout pro mě fakt nic náročnýho nebylo, dávala jsem si pauzy a bavila se. Nevím, proč se mě pořád snaží někdo takto říkat, co mám dělat. Jasně, určitě to myslíš dobře, to nic proti. Ale je to můj život. Se závislostí zkušenosti mám, takže nevím, proč bys mi zrovna ty měla dávat takové rady? Nevíš, jaký pokrok jsem udělala. To vím jen já a moji nejbližší, to takto z blogu nevyčteš. Jak po psychické, tak po fyzické stránce jsem někde úplně jinde a musela jsem si k tomu dojít sama.
      A ještě, žes tu fotku zkritizovala, ta technika je totiž hrozně důležitá, když se houpeš na tlusté větvi. Nějaké chyby v souvětí tam nemám?

      Vymazat
    5. Myslela jsem to celkove bejem tydne. S dvema volnymi dny by strava asi byla dostatecna, ale kdyz pojedes denne...

      Hele chces soutezit? Chces mit soumerne telo? Tak delej cviky v takovych podminkach, aby jsi zvladla techniku korektne, nebo prijde tva prace vnivec. A nechod proti planu trenera...

      Jana

      Vymazat
  17. Ahoj, paráda tento článek!!! :)
    Ale tak to s těmi rajčaty, občas se něco takového přihodí :D
    Hned zítra workout zkouším :) díky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, tak si to venku užij a vyber nějaký pevný větve, za úrazy neručím! :D

      Vymazat
    2. Úraz nebyl, jen potom velkej odpočinek :) :D

      Vymazat
  18. Pěkná inspirace. Mně začal trénink dnes, nicméně nemám takové ambice jako ty, takže paleo zůstává :P Každopádně venku to chci zkusit už dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt to cvičení venku zkus, byla to super změna a sranda :)

      Vymazat
  19. Úplně mi ty poslední fotky na stromě připomínají moje mladá léta :D
    Obdivuju Tě za to, že to všechno dokážeš spořádat :D Jsi sice krááásně namakaná, ale pořád taková drobná, kam to cpeš? :D To jsi jako králík ne? Ti zároveň papají a přitom... víš co... :D
    Btw. ebylo by levnější, kdybys doma začala chovat vlastní slepice? :D Hoooodně slepic? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná by se vyplatilo chovat už rovnou pštrosa :-D

      Vymazat
    2. :D Nad tím chovem slepic už dost dlouho uvažuju, možná jednou... :D A jídla je dost, ale mě to tak vyhovuje, jím ráda :D Možná se ti toho zdá až moc proto, že většina holek jí maličko (aspoň z mýho okolí :D)

      Vymazat
    3. a ještě hektar cuket :D :)

      Vymazat
    4. :D a zapomněla jsi na rajčata :DD Ach, asi bude potřeba celá farma :D

      Vymazat
    5. nebo se odstěhovat do jižních zemí, třeba takové Bulharsko a Rumunsko, specialisti na zeleninu, hlavně na rajčata. Když jsme u té zeleniny, zdá se mi to, nebo jíš skoro tu samou? Máš ráda třeba mrkev, špenát, brokolici, bílé zelí a co kysané, to ráda nemáš? Vím, že teď od palea ustupuješ, ale co říkáš na jeho hlavní bod, což je sezónnost? Místo salátu z rajčat, paprik a okurky (pro zimu netypické, je to ochlazující zelenina) třeba zelný salát z kysaného zelí, bílé ředkve, jablka a mrkve, což je zelenina pro zimu lepší, protože je uskladněná a pochází tady z našich končin?

      Vymazat
  20. No já koukám jako blázen, jsi naprostá jednička!:P Když se podívám na sebe, jak jsem se teď sprasíkovala a vůbec nic nedělám, jsem nehorázně závistivá!!!:D:D

    OdpovědětVymazat
  21. Tak já narozdíl od tebe částečně vysadit dovedu :D k posilovně 4x týdně a insanity 6x týdně jsem si na tenhle tejden přidala akrobacii na šálách... novej nezvyklej pohyb, a světe div se, regenerace totálně v háji, i jsem proto sekla s insanity... nezvládám to všechno ... absolutně ne :/// jako jo, můj zítřejší rest day rovná se dvě hodiny beach volejbalu a hodina v posilovně... ale sobotu už proležim fakt bez keců celou :D

    jinak ten workout je zajímavej, nahrazování hrazdy větví je dobrý :) jenom bych nemohla běhat v přěvážně jehličnatým lese, tam se taká větev hledá blbě :D (s tím běháním jsem teda taky před nějakou dobou sekla... právě kvůli tomu insanity.... no, to lepší nebude :D jediný, co mi neustále zůstává, je posilovna.... :D ) ale stejně bych si promluvila s trenérem, energetickej výdej u toho bude slušnej ať chceš nebo ne. Sprinty jsou skvělý na pálení tuku... asi to bude náročný, ale pokud budeš na slovo poslouchat trenéra a nemanipulovat se s tréninkem nebo stravou, výsledky budou jlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak já to jako cvičení neberu, byla to prostě sranda a nijak jsem se nezřídila :) Akrobacie na šálách, to zní dobře, chtěla bych se vidět jak na tom balancuju :D
      Zítřek si užij, já do posilky zamířím zase až v pondělí, tak uvidím, co podniknu :)
      Já na slovo poslouchám, nebudu si nic měnit podle svýho, to bych byla blbá :D

      Vymazat
  22. ja ťa tak obdivujem :) vidím že poriadne makáš, hlavne nezastavuj, si úžasná :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  23. maazeeecccc - jsi hustá :D (tohle slovo jsem už asi tak 10 let nepoužila :D)... přitahování Ti závidím k tomu bych se fakt chtěla dopracovat, jinak po stromuch už jsem taky nelezla nějáký pátek, se po něm v lese se podívám jen nevím jestli se na něj vyškrábu :D... 180g vloček?? to bych padla(... na mě už 70g je mega moc... já mam, ale opačný problém potřebuji naopak hubnout ty hezky papej :D... držím palce :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po stromech jsem taky lezla po dlouhé době, a naštěstí jsem se tam vyškrábala :D
      Papám, neboj :D

      Vymazat
  24. OBDIV ... papaš aj tvaroh pred spankom? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, mléčný výrobky nejím ;) Před spaním si dělám proteinový 'puding', o čemž jsem psala třeba tady - http://the-beauty-gloss.blogspot.cz/2013/06/nocni-svacinky.html
      Kasein + bílek + voda + jedlá soda + lžíce kokosové mouky

      Vymazat
  25. Jéje, rajčátka neposedná :D já takhle jednou špatně vzala (už venku před jednotou) tašku, která byla plná piv na oslavu a samozřejmě se mi vysmekla a půlku jsem rozmlátila :D, pivo teklo z tašky a já stála, koukala a pak dostala od táty vynadáno :D..takový pěkný, co :)
    Workout je teda docela výživný, připomíná mi trochu jen o trochu uspořádanější můj a bratránkům pohyb, když jsme byli malí a takhle dováděli u babičky na stromech. Pak to dopadlo tak, že se větev zlomila, bratranec spadl a byla z toho ošklivá zlomenina ruky, tak koukej dávat pozor a radši se věš na buky a duby místo smrků a borovic, jasné? :D :)
    Na fotkách ti to moc sluší, jako vždy. K těm cuketám a rajčatům - musím se pochlubit, sklízím každý den po kilech a domácí je domácí, chuť rajčat je úplně jiná, taky by sis měla nějaký mini políčko pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tohle cvičení by mě zabilo. Máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D