pondělí 15. července 2013

To zkuste!

Ahoj lidi! :)

Právě jsem doodpovídala na pár emailů, které jste mi poslali. Asi bych měla zdůraznit slovo 'pár', protože jich asi z těch 80 bylo opravdu jen pár :D Ale jsem moc ráda, že se na mě obracíte s žádostmi o radu a různými dotazy, opravdu :) Ale bohužel je jich tolik, že mi to bude ještě asi pár dnů trvat :D Pokud mi teda chcete ještě udělat radost, můj email je beautygloss@seznam.cz - pište, ráda odpovím (jednou.. :D)


No a jelikož v televizi ani o prázdninách v pondělí nemůžou dávat nic jinýho než blbý seriály, tak jsem si na internetu stáhla film Pumping iron a teď sleduju a sbírám motivaci na zítřejší trénink, muhehe :D Pokud jste tedy udělaní do posilování, určitě si jej stáhněte, Arnie je tam fakt kus, a aspoň vás to donutí v posilce zase o něco víc makat! :)

Většina batátů je zaházená někde na dně :D
Jinak jsem podle vašich rad dost ubrala na zelenině, zato ještě přidala na sacharidách a tucích, hehe :D Arašídová másla mizí rychlostí blesku, každý den tak 5 vrchovatých lžic (skoro s každým jídlem :D) padne za vlast. K tomu jsem vyráběla opět kokosové máslo, z makra mám už docela dlouho doma koupené 1kilové balení kokosu, tak můžu máslovat až do alelůja!

Batáty s kokosovým máslem :3

Ale dost bylo žrádla - koho to zajímá že.. :D Hold u mě si musíte zvyknout, že tu budou spíš fotky mě, než jídla. Někdo si hold fotí snídaně a svačiny, někdo fotí sebe a svoje bicáčky a břišáčky. Teď otázka - kdo z nás je divnější?? :D

Něco pro úchyláky :D
No, a aby vám tento článek taky něco přinesl, ráda bych se s vámi podělila o pár cviků, které jsem v poslední době zařadila do tréninku. Jdeme na to!

TOES TO BAR
- Ano ano, zase ta angličtina, ale některé cviky se prostě do češtiny přeložit buď nedají, nebo dají, ale zní to blbě :D Tak to tolerujte, že občas střídám české názvy s anglickými a podobně.
Tento cvik jsem odkoukala z crossfitu. Podstatou je, že se zavěsíte za ruce na hrazdu a přitahujete špičky nohou až nahoru k hrazdě. Takto se to může zdát jednoduché, ale zkuste to, ještě nejlépe v supersérii s nějakým další cvikem na břicho :D 


WEIGHTED PLANK
- Když už jsem angickým pojmenováním začala, tak s tím budu i pokračovat. Plank pozici určitě všichni znáte, probíhaly i nějaké ty ''challenge'' a bla bla... Já jsem se ke konci minulého roku v plank pozici dopracovala k 30 minutám na jeden zátah (jak se i hnusně chlubím v blogovém menu :D). Ale abyste si cvik stížili, na záda si umístíte závaží, ha! V domácím prostředí můžete použít třeba pár těžkých knížek, nebo si rovnou na záda vzít těžký batoh! :D V posilovně si vyberte nějaký kotouč (já používám 10 kg) a buďto jste sami dost zruční, nebo někoho požádejte, aby vám jej dal na záda. No a dál? Držíme, držíme :D Samozřejmostí je, že se nehrbíte, dýcháte, máte zpevněné břicho :)


INVERTED ROWS
- Tak, a s angličtinou se dostáváme do tuhého :D Podle názvu to možná některým moc neřekne, takže... Jedná se o cvik zaměřený převážně na záda. Má trochu ''napodobovat'' přitahování velké činky k tělu, ale tady přitahujete ''pouze'' svou váhu (tady mají hubeňouři výhodu :D). Já bych řekla, že je to i celkem dobré jako náhrada za shyby na hrazdě, pokud je ještě neumíte. Ikdyž cvik vypadá jednoduše, ze začátku se může zdát obtížný, takže si můžete ještě pomoci tím, že pokrčíte nohy v kolenou a nebudete je mít natažené. 
K provedení cviku použijte třeba smithův stroj - tyč si nastavte níž a pak si pod ni vlezte.Důležité je se zaměřit na to, aby při cviku zabíraly hlavně záda a při přitáhnutí nahoru je opravdu procítit a cvik neodflakovat.


NEGATIVE CHIN-UPS
- Opět zůstaneme u vrchní části těla. Chin-ups, neboli shyby podhmatem, jsou podle mě jednodušší než tradiční shyby, ale i tak - pro začátečníky jsou obtížné. Já tuto modifikaci cviku používám k procvičení bicepsů, ikdyž je to vlastně cvik zaměřený na záda. Uděláte tedy to, že vyskočíte na hrazdu, držíte se podhmatem, a pomalililililililinku se spouštíte až dolů. V průběhu se třeba ještě zastavte a pořádně se snažte ty bicepsy procítit, aby zabíraly hlavně ony. 



Ták, to by dneska k pohybu stačilo :D Ostatní, které mám ještě v rukávu, si nechám na později :D

Jaký nový cvik byste mi doporučili vy? :)

49 komentářů:

  1. shyby nadhmatem jsem nikdy ještě nedělala, jsem ráda, když udělám chaetovanej podhmatem :D ty teda ty úchyláky přímo vyzíváš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nadhmatem mi zatím taky moc nejdou, i tam zkouším to, že se pak pomalu spouštím dolů, tak se v nich taky můžeš zlepšovat :)

      Vymazat
  2. Ty vole ! Já jsem úchyl :D Jsi bombastická !!! (ani jeden cvik bych nedala :D ) Možná bych se pověsila na nějakou tu tyč viz. poslední obrázek...ale říkám..POVĚSILA :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak to zkus, třeba by ses divila, jakou máš sílu ve skutečnosti :D

      Vymazat
  3. Já jsem úchylná na focení jídla, opravdu tedy nevím, kdo je divnější :-D

    OdpovědětVymazat
  4. ta trojfotka neni zrovna moc lichotivá :D

    Jinak dobře žes ubrala té zeleniny a přidala sachry, aspoň to k něčemu povede.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám ;) A děkuju za nepochvalu :D Kritika je potřeba :D

      Vymazat
  5. Hehe. Ja fotim sebe i jídlo, tak myslím, ze sem ještě větší magor... :D jinak máš krásný zadek Beauty. Krom cele postavy :D ale dělá ti to velké prsa, což myslím zas tak není pravda ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Teda děkuju moc :D S těma prsama mi lichotíš :D, asi to triko budu nosit častěji, když v nich vypadám jako bych měla kozy jako vozy :D

      Vymazat
  6. Máš vážně bomba tělo ale to už ti říkám po několikáté :D a cviky zkusím někde na hřišti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo je zkus :) A moc děkuju, ale pořád je přede mnou spousta práce :)

      Vymazat
  7. Včera jsem se v posilce poprvé pokoušela o ty shyby podhmatem a udělala jsem hned tři na první šťouch, tak jsem měla strašnou radost a budu je zařazovat do tréninku zad pravidelně, jen mě z toho šíleně bolí ruce, takže musím pořídit nějaké rukavičky :D Ten zadek...k zulíbání! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře ty! :) Rukavice určitě pořiď, a ne jen kvůli těm shybům! :D Já kdybych je nenosila, tak bych měla hned ruce jako dělník :D
      Jéé, děkuju :D

      Vymazat
  8. Tyhle články mám nejraději :) Když jsou tam nějaké fajn tipy na cviky nebo jídlo.
    Zeleninu se snažím teď též šetřit (abych si jí vychutnávala :D).
    Cviky znám, na ten weighted plank zkusím příště někoho požádat (pokud někdo bude sympatický), alespoň se seznámím :D Inverted rows mi připadají stejný jako reverse push ups z bodyrocku, ale uznávám že je to slušná makačka.
    Mám hrozně ráda multipress, dá se toho na něm dělat strašně moc.
    Včera jsem zkoušela třeba benchpress na multipressu :) Ale může sloužit i pro leg lifts, tlaky na ramena nebo přítahy velký činky v předklonu na záda. Prostě skvělý stroj. A přitom na něm necvičí moc lidí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to většinou podaří v posilce ten kotouč na záda hodit, ale někdy se i zeptám, přecejen je to jednodušší :D Jojo, Zuzka to taky dělala, měla na to ty speciální bradla, který jsem hrozně chtěla :D
      Bench press zatím dělám jen na tom multipressu, ale postupně se určitě dopracuju stejně jako s dřepama k tomu, že je budu dělat s volnou činkou :) U nás na něm právě furt někdo je, teda furt chlapi a furt jen benčujou :D

      Vymazat
  9. Kliky na bradllech, nevím jestli je dĕláš a kolik jich zvládneš , já se moooc snažím, ale zatím jich dĕlám málo:-), každý trenink se snažím zlepšovat:-) jinak pĕkné foteçky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty trénuju v posilce :) Udělám jich tak 12 pořádných, pak to už nejde a začnu to šulit :D A moc děkuju za pochvalu :)

      Vymazat
  10. Já fotím všechno, jsem na to úchyl... možná i retard, protože jsem schopná vyfotit každou blbost... Cviky znám, ale do posilky už nechodím, jen ve škole, takže je momentálně nevyužiji.
    Weighted plank jsem doma zkoušela, ale vždycky mi závaží ze zad spadlo :D nebo jsem si je tam spíš nikdy neuměla dát :D ale batoh zní prima.
    K tvým fotkám se snad ani nebudu vyjařovat, protože pukám závistí :D a utápím se v depce :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, ale nikde se netop prosímtě :D A na ten plank zkus ten batoh teda, ten ti snad nespadne, maximálně se celá převrátíš a spadneš taky :D

      Vymazat
  11. Ahoj! :))
    Film už si tedy stahuju. jse na něj zvědavá! :)
    S arašídovým málslem jsem na tom jako ty, každý den min. 5 lžic s čepicou! :D
    Jé, ty jsi mě vyslišela a mám tady zadek! Pane jo, ten je fakt krásnej! ;)
    ( to zní tak divně od holky! :D:D)
    Na fotce ti to moc sluší! :))
    Už se těším na další nový cviky, pár odsud jich vyzkouším! :))
    Měj se krásně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jo, s čepicou, to je ten výraz :D
      Moc děkuju, divně to nezní :D

      Vymazat
  12. Dobrá práce, jen tak dál :)
    Brzy na viděnou, Luboš :)
    www.koumal.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky, tak já ti tedy také písnu mailík, když ti to nevadí.. :-)
    Ráda si nechám poradit od takové odbornice jako jsi ty.. a navíc je vidět že to u tebe všechno funguje na jedničku :-D
    Dávám palec nahoru za fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Takže film je stáhlý a dám si jej za chvíli k mému potréninkovému obědu :D Cviky jsem párkrát viděla v Muscle & Fitness, ale ještě nemám ani jeden odzkoušený, brzo musím napravit:D Jinak jsi mi říkala, že ti mám dát vědět až vyzkouším trhačky, takže píšu recenzi, protože mám dnes za sebou trénink zad-nevím kde se stala chyba (asi teda ve mě:D ),ale nedokázala jsem se s tím domluvit... Když jsem namotala trhačku na činku a začala motat druhou, ta první se mi uvolnila... A když už se teda podařilo připevnit obě, tak se mi činka držela totálně na prd a z levé ruky mi to vyjíždělo (mimochodem, dělala jsem to při mrtvých tazích), takže nakonec jsem stejně nasadila rukavice:D takže tolik za mě k trhačkám...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak je určitě zkus, oživení tréninku se hodí vždycky :)
      :D Tak to jsem ráda, že jsi se s tou recenzí ozvala :D a že já jsem si je nakonec neobjednala :D Já jsem takovej antitalent, že bych se na nich snad oběsila :D

      Vymazat
  15. asi si pak ten film taky stáhnu... nezní to tak špatně... :)

    jinak dobrej cvik pro ty co nedaj shyb je ještě rack chins... to je vlastně takovej další level po inverted rows, taky se to dá dělat na multipressu... čim výše si člověk položí paty, tím větší makačka to je... :)

    ohledně negative chin ups... tam nahoru napůl vyskočím... a následuje nekontrolovatelnej pád dolů :D no dobře, to trochu kecám... v první sérii jdu dolů pomalu, nahoru se spíš odpíchnu než skáču... ke konci pátý série už to jsou ale regulérní skoky nahoru a nekontrolovatelný spouštění dolů během 1 sec :D ale tak co, snaha je :D a jdu ven na hrazdu zkusit to toes to bar! :) a to hned :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbil, tak uvidíš :)
      Tak já se zatím snažím zlepšovat v tom nižším levelu, ale i ty rack chins pak vyzkouším, děkuju za typ :)

      Vymazat
  16. Ahoj. Na jakém mailu tě mohu kontaktovat? Potřebovala bych se na něco zeptat :-) (Pokud je tady někde uveden, tak se omlouvám, ale nenašla jsem ho.) Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hned první odstavec :)

      Vymazat
    2. Jsem fakt slepá, děkuju :-D Přiznávám, že v tomhle článku jsem koukala hlavně na fotky :-D

      Vymazat
  17. doufám, že se jednou dopracuji k tomu, že tyhle cviky budu dělat :DDD jednou časem :DDDD... zatím mám tak slabé ručky, že se na nich ani nepřitáhnu(( fňuk(( PS: já patřím mezi úchylačky a díky za tvoje sexy fotky, protože už jen ty samy mě tak nějak burcují k větším výkonům :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každej někde začínal, musíš to zkoušet a trénovat :)

      Vymazat
  18. Ahojda, chci se tě na něco zeptat :-) Druhý týden jsem na paleu a je to super! Cejtim se líp a hlavně mi chutná :-) Pleť se zlepšila o 99%! :-D Ale teď k tomu na co se chci zeptat. Chtěla bych trošku zhubnout, ale můj příjem na paleu je většinou kolem 6 000 Kj, B 70 T 80 S 70. Měřim 164 a vážim 60 kg. Myslíš, že se dá při tomhle zhubnout? :-) Jsem laborantka takže většinu dne sedím, ale 4-5x týdně cvičim HIIT. Zatím váha stagnuje i když snim půl sklenice arašídovýho másla před spaním :-D

    Díkes, jo a vždycky,když nevim co si udělat k véče juknu na tvůj blog a vždycky vyberu! Paráda :-)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tímhle co píšeš to nepůjde dolů. Co plati na B nemusí fungovat na tebe. Stahni tuky na polovinu, nejez arašídový máslo a půjde to.:-)

      Vymazat
    2. Kdyz stahne tuky napul bude pod bazalem uz takhle jak pise ze ma 70B 80T 70S to neni 6 tisic....

      Vymazat
    3. Tuky na polovinu, to by byla šílenost! Při váze 60kg, by mělo být minimum 60g - 1 gram na 1 kilogram.. při menším příjmu by už mohly hrozit zdravotní problémy...
      Arašídový máslo samozřejmě jíst můžeš, ale před spaním raději už ne.. večer není dobré jíst moc tuků :-)

      Vymazat
    4. A navíc je možné ža víc už ani nezhubneš, protože si tělo udržuje tu svoji přirozenou zdravou váhu.. nemáš nadváhu, jsi v normálu, takže to třeba bezbolestně ani nepůjde, musela bys hodně omezovat příjem.. a ten bych ti právě radila navýšit.. klíďo na 7-8 tisíc KJ, jinak se ti bude zpomalovat metabolizmus a pokud zhubneš, tak rozhodně ne tuk, ale svaly, tuk ten tělo bude šetřit...

      Vymazat
    5. Radka: Právě zkouším různou stravu abych zjistila co na mě funguje a co ne :-). Když stáhnu tuky budu mít hlad :-/
      Effi effina: samozřejmě není to úplně přesné, ale z těch tuků je kj dost :-)
      Anonymní: Máš pravdu, že moje tělo stále tíhne k 60kg po celý život. Děkuji za rady :-) Nějak si je vykrystalzuju v hlavě :-D

      Veronika

      Vymazat
    6. Ahoj :) Jsem ráda, že tu na blogu najdeš nějakou tu inspiraci na recepty, taková internetová paleo kuchařka :D
      No já bych řekla, že na tom příjmu bys měla přidat. Navýšila bych bílkoviny, a nějak si s tím pohrej, aby ten příjem byl kolem 8000. Přesně jak píše anonym nade mnou, aby se tělo 'nezpomalilo' a nezačalo si díky trvale nízkému příjmu brát energii ze svalů. Můžeš zkusit i ten příjem různě cyklovat. Na hubnutí je jasný, že musíš mít nižší příjem než výdej, ale neměla bys to tak udžovat trvale. Takže třeba po dvou dnech nižšího příjmu třeba navýšit trochu sacharidy a celkově ten příjem. K tomu HIITu bych ještě přidala nějaký procházky, snaž se co nejvíc chodit pěšky :)
      No snad ti něco pomůže, kdyžtak mi napiš na mail třeba i jídelníček a nějak to můžeme rozebrat :)

      Vymazat
  19. Ahojky, teda pokud cvičíš takhle, tak se pak není čemu divit, že vypadáš tak dobře. Obdiv. Žádné mé cviky by tě neuspokojili:-)

    OdpovědětVymazat
  20. No já se ani nedivím, že ti tolik lidí píše, každej bychom chtěli tvoje pokroky a tělo :D Jsi božská, ty nohy, prdýlka..všechno nepřestanu obdivovat!
    Máš poněkud zajímavé kombinace surovin, ale když ti to chutná, tak nic proti :), škoda, že mi sladké brambory prostě k srdci nepřirostly. Jíš i normální? Ty já už ráda :)
    A jaký cvik bych ti doporučila zrovna já? Hahaa, ty musíš znát všechny, takže vážně nevím, ale zajímalo by mě, co bys řekla na workouty z Insanity The Asylum, hlavně ty na přesnost, plyo, hbitost. Nechceš to někdy vyzkoušet? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, ale furt je přede mnou spousta práce :)
      Možná jsi měla nějaký divný sladký brambory, protože to fakt není možný, že by ti nechutnaly :D Ale stejně - aspoň jich zbyde víc pro mě :D
      A mohla bych to někdy zkusit, normální insanity mě celkem bavilo, taková dobrá skákačka :D

      Vymazat
  21. chybí tady článek na téma - jak vůbec začít - s jídlem,sportem ? :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D