čtvrtek 27. září 2012

Dýňové pyré

Ahoooj :-D Tak se opět asi po 1000000 letech ozývám ;-)
Nějaké novinky? U mě nějak ani ne, jen mě neskutečně nebaví škola a dostala jsem děsnou rýmu :-D Taky zdokonaluju Plank challenge - 25 minut! Doufám že se snažíte i vy a že se k tomu už Watermelon taky dokopala, když to slibuje ;-D Jednou se při tom natočím, aby jste věřili že nekecám ;D
Jinak taky nakupuju a jím. A jím. A jím :-D Konečně jsem si koupila dýni Hokkaidó, tak se těšte na salvu dýňových receptů! :-D

INGREDIENCE
- 1 dýně

POSTUP
1) Dýni omyjeme a rozkrojíme podélně napůl
2) Troubu rozehřejeme na 170 stupňů
3) Plech vyložíme pečícím papírem
4) Rozkrojenou dýni dáme řezem dolů na plech, vložíme do vyhřáté trouby a pečeme asi 40 minut, až když do dýně jde dobře píchnout vidličku
5) Dýni necháme trochu vychladnout a pak tupým nožem oloupeme slupku
6) Dýni rozkrojíme na malé kousky a rozmixujeme nebo rozmačkáme mačkadlem :-D

Toto pyré je základem pro mnoho receptů. Dále je můžete přidávat do koláčů, lívanečků, polévky, k masu, nebo z něj udělat dýňové máslo a následně cheesecake ;-) Recepty budou, těšte se ;-)

4 komentáře:

  1. Zklamala jsi mě! Kde jsou lívanečky?!:D
    Na hromadu dýňových receptů se těším a za 25 minut tě neskutečně obdivuju, jsi skvělá. :)
    A video při tom... hmmm :D když se na to cítíš! Bude to zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra, já chci dýni! :D Nooo, měla sem to v plánu, jenže jaksi ke mě přišla nemoc, stala se mou kamarádkou a ta odhodlanost byla v háji.. :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá hrozně mňamkavě a navíc je to super jednoduché!

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé!! :D já už tě hledala! :D...já zkoušela taky tu pozici-ehm ..minuta..no..jako..zkusím zdokonalovat až mě přejde to šílené nachlazení-už smrkám jenom krev-sopel už je dávno pryč a už se ani nechce tvořit :D...hej proč se po mě opičíš?!..já si taky konečně koupila tu dýni hokkaido-a teďka nedávno a chystala jsem se na dýňové pyré!..héééééj! :D..ale zkusím podle tvých receptů-nikdy nezklamou! :D a budeš zkoušet i tu polévku? Musíš, protože já ji chci zkusit a musím mt recept od tebe! :D...

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D