sobota 29. září 2012

Koláčky a dýňovou náplní

Tak tohle je fakt něco! :-D Opět recept s dýní, ale neskutečně dobrý! Koláčky jsou úžasně měkoučké a uvnitř ta úžasná náplň, mmm... Chutnalo celé rodině! :-)

INGREDIENCE na těsto
- 150 ml špaldové mouky
- 1/2 lžičky soli
- 1/2 lžičky jedlé sody
- 50 ml třtinového cukru + 1 lžíce
- 6 lžic + 1 lžička kakaa
- 3 lžíce mléka
- 1/2 lžičky vanilkového extraktu
- 2 lžíce + 1 lžička olivového oleje
- 2 lžíce javorového sirupu

INGREDIENCE na náplň
- 3 lžíce dýňového másla nebo pyré
- 3 lžíce oříškového másla (mandlové)
- 1/4 lžičky vanilkového extraktu
- 1/4 lžičky skořice
- 1/2 lžíce třtinového cukru

POSTUP
1) V jedné míse smícháme mouku, kakao, sůl, sodu a cukru
2) Poté přidáme sirup, mléko, extrakt a olej a vypracujeme těsto
3) Připravíme si náplň tak, že smícháme dýňové pyré, oříškové máslo, extrakt, skořici a cukr
4) Z těsta si rukou odbereme asi lžíci, uděláme z ní kuličku, kterou dlaní rozplácneme, poklademe troškou náplně a uzavřeme do taštičky (vůbec nevadí, když se vám budou dělat díry a směs bude vidět, při pečení nevyteče ;-))
5) Klademe na plech a pečícím papírem a pečeme v troubě vyhřáté na 150 stupňů 10 minut
6) Poté necháme 10 minut vychladnout (po vytažení z trouby jsou dost měkké, ale tak to má být, po těch 10 minutách tak akorát ztuhnou)

No a mlsáme! :-)

12 komentářů:

  1. To vypadá jako něco skvělého na přednášky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už mám taky dýýýni :D:P hned až přijedu,vrhnu se na něco

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, já ještě dýni nemám :(. Ale hned jak bude, tak toto udělám, protože to vypadá fakt skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. V životě jsem neměa dýni...:D Neumím si představit tu chuť :D Ale vypadá to pěkně:) Jinak nechtěla by si spřátelit?:)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda ty jsou, musím ihned pořídit dýni :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super, zrovna dnes dopoledne jsem přemýšlela nad tím, že z dýně jsem zatím nic sladkého nepekla. A tenhle recept vypadá naprosto úžasně. Takže příšít víkend určitě vyzkouším. Z dýně dělám polévku, je skvělá. Naposledy jsem zkoušela dýňové müsli podle receptů Pavly z drobečků. A také nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle vypadá hodně dobře!

    OdpovědětVymazat
  8. No já vím no :D moje předlouhatánské komentáře! :D to je klasika :D..já prostě nedokážu napsat jen "Pěkné :D vždycky se musím rozepsat..zvlášť u Tebe! :D...(ale tento je tak akorát neeeeé? :D)

    OdpovědětVymazat
  9. Myslíš, že by šlo vynechat dýňové pyré? Nemám ho :/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D