neděle 13. ledna 2013

18 lidí, kterým je právě hůř, než vám!

Dobré odpoledne, lidi! :)

EDIT - fotky jsou v článku níže, blogger to nějak divne zveřejnil! :DD

Včera večer jsem už nestihla přidat ty fotky, tak to udělám dneska (měla jsem spostu práce s nakupováním nových botiček :D a spousty ořechů v makru - blaho! :DD)
A co má znamenat ten název článku? :D No to je pro ty z vás, kterým třeba zrovna dneska není HEJ, mají blbou náladu nebo se jim prostě nechce učit (jako třeba mě :D) Tak níže na obrázcích vidíte, že na tom fakt můžete být i hůř! :DD

 

Každý, kdo se vsadí, že sní lžíci skořice ! :DD
 
 
 


















 

23 komentářů:

  1. :D :D :D Tak jo, tohle mě pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
  2. ježiši marja,to jsou skvělý GIFy:D

    OdpovědětVymazat
  3. Haha tak teď jsem se docela nasmála :D

    OdpovědětVymazat
  4. to s tím toaleťákem chci sehnat na mamku :D

    OdpovědětVymazat
  5. a sakra :D:D:D:D Tak tohle jsem přesně potřebovala na pobavení :D
    Jinak kamarádka to s tou skořicí zkoušela a málem .. jak to říct slušně .. to neudržela v sobě. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda. Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  7. Tak teď jsem se na to koukla se sestrou a bolí mě břicho od toho, jak jsme se chechetaly jako blbý! :D
    Pobavila jsi mě, moc! :D:D :D
    Už se těším na tvoje fotečky! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tomu říkám super povzbuzení!! :D

    OdpovědětVymazat
  9. :D :D :D Tak tohle během dnešního učení vážne bodlo, díky za zvednutí nálady!

    OdpovědětVymazat
  10. Bežiaci pás je najlepší :D A škoricu som skúšala, iba malú lyžičku a skoro som sa pri tom zadusila...to sa nedá :D

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji, tohle jsem přesně teď, když sedím nad učením, neuvěřitelně potřebovala :))

    OdpovědětVymazat
  12. Video s celými týmito "zostrihmi" som videla asi na Silvestra s priateľom. Strašne som sa smiala, mám pocit, že to vo mne povzbudzuje škodoradosť :D

    OdpovědětVymazat
  13. U 2 a 4 jsem zaslzela, díky :DD

    OdpovědětVymazat
  14. Jé tak to mě pobavilo. hned se mi bude líp usínat :-D

    OdpovědětVymazat
  15. viz.3 obrázek se teď docela stává mě :-D jsem totiž na dovolené....a jak chci jít z moře ven tak vždycky nějaká vlna mě veme....ale někdy fakt dost bolí a hlavně hlídat plavky :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Já vím, že je to škodolibý, ale hrozně mě to pobavilo :))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D