středa 23. ledna 2013

Sušenky pro milovníky arašídového másla - 3 ingredience!

Zdravím lidi! :)
Mám pro vás další recept na sušenky! :D Jsou opět paleo, ale teď k tomu nebudete potřebovat mandlovou mouku (jen teda to arašídové máslo, a pokud chcete, aby byly paleo, tak mandlové, lískooříškové, slunečnicové) Navíc potřebujete jen 3 ingredience! Možná se divíte, kde beru pořád ty recepty :D No když já vždycky jedny upeču, a hned je mám snězený :D Tak pořád zkouším nové a nové, a když se podaří (což se musím pochlubit, je poslední dobou většina :D) tak vám je sem přidám :)
Jinak dneska vám ještě přidám další workout a ještě plánuju jeden článek, tak uvidíte :)

INGREDIENCE ... na 10 sušenek
- 100 ml arašídového másla (pokud chcete aby byly paleo, použijte mandlové, lískooříškové...)
- 1/4 až 1/3 měkkého banánu (ne víc! jinak se blbě upečou)
- Špetka soli
+ můžete přidat lžičku vanilkového extraktu a pokud máte moc sladký jazýček, tak med (nebo xilovit)


POSTUP
1) Troubu předehřejte na 170 stupňů
2) Všechny ingredience smíchejte, až vznikne těstíčko (pokud použijtete víc banánu, sušenky budou měkčí a sladší, zato když dáte méně, budou křupavější)
3) Lžící klaďtě směs na pečící papír (mě vyšlo zhruba 10 sušenek)
4) Vložte do trouby a pečte zhruba 11 minut, po vytažení je nechte úplně vychladnout na plechu! :)

25 komentářů:

  1. Prosím prosím kolik je 100 ml másla na gramy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ml = mililitry. Většinou je to tak polovina hrnku. Já to vždycky měřím takto, ale koukla jsem se kvůli tobě :)) na google a tam jsem našla, že 1 šálek (200 ml) arašídového másla má 260 gramů. Takže těch 100 mililitrů by mělo být asi 130 gramů. :)

      Vymazat
    2. Super, děkuju moc! :-) Tak už vím do čeho se o víkendu pustím! :) Vypadají božsky.

      Vymazat
    3. Nemáš zač :) Pak dej vědět, jak ti chutnaly :))

      Vymazat
  2. Teda ty mě těma sušenkama ničíš! :D
    Jinak arašídové máslo už si musím konečně pořídit. :P

    OdpovědětVymazat
  3. ahoy beautygloss opravdu uuuuzasny a pritom tak jednoduchy recept a proto urcite vyzkousim nedavno sem ti sem psala a prosila o radu ze me boli svaly protoze sem zacala cvicit s jillian dneska uz to byl 9 den a uz to zvladam docela dobre :) chci ti moc podekovat za tvuj blog protoze diky tobe sem zacala cvicit a zaroven sem i pribrala sem :) si muj velky vzor a doufam ze jednou se dopracuju alespon do poloviny tve cesty :D PS:sem taky zavislak orisku a hlavne oriskovych masel...skoda ze taaak rychle mizi :D katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že děláš pokroky! :)) Jen tak dál, každej se může změnit :)
      A ořechy jsou zdravý.. :DDD tak je to aspoň dobrá závislost :D

      Vymazat
    2. Hey. Je pravda, že orechy sú zdravé, no bohužiaľ nie vždy. Keďže obsahujú cenné mono a polynenasýtené mastné kyseliny (MUFA a PUFA), prevažne z radu omega-6 a menej z omega-3, ktorých násobné väzby sú veľmi náchylné k oxidácii, je dôležité, aby sme rozlišovali, kedy sú orechy pre organizmus vhodné a kedy sú viac škodou ako prínosom. Oxidáciou týchto tukov totiž vznikajú reaktívne kyslíkové radikály a iné škodlivé zlúčeniny. Tento proces iniciuje svetlo, prístup kyslíku, no predovšetkým vysoká teplota. Z toho vyplýva, že orechy sú náročné na skladovanie. Odporúča sa skladovať ich na tmavom, chladnom mieste, najlepšie v chladničke vo vzduchotesnej nádobe. Avšak najideálnejšie by bolo konzumovať orechy čerstvo vylúpané, a vyhýbať sa všetkým poškodeným, nažltnutým, praženým či inak tepelne upravovaným a znehodnoteným orechom.

      Vymazat
  4. Tak jsem je hned musela jit zkusit :-D jen teda z dvojijity davky,protoze se do nich pusti i pritel urcite. Uz mi voni cely byt a vypadaj bajecne,uz aby bylo rano :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Pak dej vědet, jak sis pochutnala :)

      Vymazat
    2. Kostnula sem uz ted zdibecek a sou vynikajiciii :-)

      Vymazat
  5. Ahoj, míváš nebo měla jsi někdy arašídové máslo z Lidlu? Já jen jestli se ti zdá dobré a jaké jsou tvé postřehy na něj. Děkuji moc, měj se, R :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Jo, z Lidlu jsem taky měla, když byl ten americky týden, tak jsem si vzala oba druhy (smooth a crunchy). Na to, ze bylo fakt velké balení, se to vyplatilo, a chutnalo taky skvěle. Ale už si moc nepamatuju, jak na tom bylo se složením ;) Ale stejně, jakmile ho budou znovu mít, půjdu pro nej ;D

      Vymazat
  6. jaké burákové máslo používaš a odkud? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednávání si máslo Jori z eshopu provita.cz ;) Nebo jsem ještě měla z marks a spencer, ale to nebylo 100% z arašídů. A taky jsem měla z toho Lidlu, to bylo taky moc dobre ;D Ale přesto fandím Jori :)

      Vymazat
  7. Mňaaaam, upeču!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. mňam to by mi určitě chutnalo, občas si na banán natírám arašídové máslo, takže to je přesně ono! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty mi děláš chutě, ale největší problém je, že nemám arašídový máslo :( Poslední dobou u mě mizí nějak podezřele rychle :D To poslední z Lidlu jsem snědla asi za 4 dny a popravdě, když už je mám tak mi je vždycky líto dávat do nějakých receptů, protože je mám nejradši jen tak :D

    OdpovědětVymazat
  10. ty máš toho arašídového másla teda spotřebu :D
    ale vypadá to úžasně

    OdpovědětVymazat
  11. Já se taky hlásím jako závislák na arašíďáku :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ty vypadají úžasně! :) Co nejdříve vyzkouším, mohla bych kdyžtak recept přidat na můj blog?:) http://slamovic-fitandhealthy.blogspot.cz/
    teprve ho rozjíždím, ale tvoje receptíky bych nejradši pekla a jedla od rána do večera 3:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recept pak můžeš přidat, když připojíš i odkaz nebo zdroj :) Doufám že budou chutnat :)

      Vymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D