středa 30. ledna 2013

BeFiT with youtube!

Ahoj lidi :) Já jsem byla dneska tak nadšená z toho, že je venku aspoň pár stupňů nad nulou, že si to ani nedokážete představit! :D Už aby bylo aspoň těch 20 stupňů, na to se těším víc jak na Vánoce :D

Dneska pro vás mám připravený typ na kanál na youtube, na kterém nadjete spoustu skvělých workoutů! :)

Odkaz najdete na tomto zde. A fakt tam naleznete spoustu videí - od některých videí s Jillian Michaels, Denise Austin, pilates, taneční workouty, dokonce i cvičení s Jane Fonda! :D Ale mě nejvíce zaujaly samozřejmě ty workouty z kategorie 'extreme workouts', některé vypadají dobře, stejně jako cvičení s Billy Blanks Jr, který je takový 'následovník' Billyho Blankse staršího, o kterém jsem psala článek zde.

Není dobré jet každé cvičení dokola každý den, proto se snad inspirujete a některé workouty třeba zkusíte :) Takových typů není nikdy dost! :)

Tady jsou jen některá videa, které mě nejvíc zaujaly -

 


 
A co vy nejraději cvičíte? :)

11 komentářů:

  1. Když já nejraději Jillian :)
    A mě teda to počasí pěkně štve, když mrzlo a byl snížek, tak to byla taková pohoda, teď je sníh jak voda, všude kaluže, boty jsem měla durch, chodit se v tom nedá... grr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no ta břečka za chvilku zmizí a bude to v poho :D Taky jsem včera přišla ze školy a měla jsem celý záda zašvihaný od té vody na zemi :D

      Vymazat
  2. hele, svalouši, odepiš mi na email! :D
    Já sem tam cvičím podle youtube.. třeba blogilates nebo taru stiles :) v blogilates hlavně na ruce a třeba u victorias secret na zadeček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) už jsem odepsala, vím jsem hrozná :DDD A blogilates mě taky baví, líbí se mi jak je Cassey pořád vyřehtaná :D

      Vymazat
  3. No už bych se konečně mohla inspirovat a hlavně motivovat:DD Každý den si řikám jak začnu hubnout a místo toho sežeru celou čokoládu, fakt super:D

    OdpovědětVymazat
  4. Podle BeFit také cvičím, mají super videa a některá stojí fakt za to! ;)

    A mám stejné nadšení z teploty jako ty, už mě ty mrazy nebaví.. Už chci vytáhnout kraťasy a jjiné letní věci! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, kraťásky pojďte ke mně!! :D

      Vymazat
    2. Hih, já jsem kraťásky ještě neschovala a naopak v nich chodím snad celou zimu :D V džínách jdu jen v krajní nouzi, když mám všechny kraťasy špinavý :D nebo nemám silonky :D

      Vymazat
  5. Cvičila jsem podle Cassey, potom podle Jill a teď nevím. Chtěla bych zase začít dělat něco intenzivnějšího, ale nevím abych se moc nezatěžovala. Víš, včera jsem dobíhala trolejbus. Běžela jsem asi pět minut a byla jsem úplně zničená. Prostě kondička v háji...

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D