úterý 29. ledna 2013

6 - GIMME SOME MORE!

Všechny vás zdravím, i mé oblíbené anonymy! :D Nejdříve bych chtěla moc poděkovat Mell, která přidala jednu z mých fotek sem do svého nového článku, takže se tam určitě jukněte! :D Dále taky Stefi, která vyzkoušela 2 z mých receptů a napsala o nich článek zde, jak jí oba chutnaly :)
Dále taky Koouky, která zkusila oblíbený recept na proteinový puding a zmínila se o něm ve svém článku! A nakonec bych ráda zmínila Markétu, která podle mého receptu na lemon curd zkusila tuto dobrůtku, a napsala o tom ve článku zde. Jo, a abych nezapomněla, Kriss o mém a blogu Marki napsala krásný článek, který si můžete přečíst tady u ní na blogu. :)

Tak, to by bylo :) Nyní pro vás mám nový workout! Jsou tu jen 4 cviky, ale že to jsou cviky! Ty naše oblíbené! :D Aspoň moje fakt jo :P A zdání možná klame, ale nato, že tam jsou jen 4 cviky, si fakt dáte do těla! :) V komentářích pak určitě napište i váš čas :)

CELKEM - 4 kola na čas
POMŮCKY - 2 činky (já měla 3kilové)
 
CVIKY
10x competition burpees
20x crab touches
10x double pushups + 2 tuckle jump
20x weighted squats
 
MY TIME = 13 minut 30 sekund
Competition burpees
- Zakončené výskokem
 



Crab touches
- Na každou nohu 10x, dohromady teda 20x. A nohy pěkně rychle střídáme! :))

 
Double pushups + 2 tuckle jump
- Uděláme burpee, dole ale místo 1 kliku uděláme 2, pak vyskočíme a 2 provedeme tuckle jump. Toto znamená jedno opakování :)
 
Dole uděláme 2 kliky, pak vyskočíme a 2x tuckle jump (2. obrázek nahoře zleva)
Weighted squats
- S nějakými těžšími činkami, třeba těch 3 kilo :) A pěkně v tempu, žádné pomalé squaty! :) Jdeme co nejníž zadkem a nehrbíme se! :)


9 komentářů:

  1. Jůů děkuji za zmínku o mě na svém blogu. Receptů podle tebe mám v plánu vyzkoušet ještě hooodně, jsou slvělé. Stejně jako cviky, které už jsem taky zkoušela..ale na ty tvé workouty ještě tak uplně nemám...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děláš nám všem reklamu? :D To je milé. :))
    A krab už mi leze krkem teda. :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D wow tak to bych nezvládla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím, a předem se omlouvám páč tenhle komentář vůbec nesouvisí s článkem. ale jedna věc mi vrtá hlavou. Šmíruju tvůj blog delší dobu a je mi důkazem že rozemletím mandlí, byť sebedokonaleji, vznikne mouka. ne máslo (o to sem se taky pokoušela. vznikla hmota všechno jen ne roztíratelná. přidávala sem i olej a med!) A dneska sem mixovala vlašáky do sušenek a řikám si "mm to je ale krásný máslíčko" takže.. v čem je ten trik jak z mandlí udělat máslo a proč se nedělá vlašákový? zkoušelas ho někdy? Jinak.. seš skvělá a máš můj respekt. klik na jedné ruce nikdy nezvládnu :/ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, akú máš teraz výšku a váhu? Verím, že chceš ešte pribrať, ešte také 4kg by bolo fajn, aby si bola krásne štíhlučká kočka s krivkami.Držím Ti palce, aby si pekne papala a priberala :-)
    Evi

    OdpovědětVymazat
  6. To zní dobře! Jen se musím dopracovat k pořádnému burpee, pořád nejsem schopná do něho skočit:-D Ty to zvládáš vzorově?:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Helee, za tohle nemůžeš děkovat! Teda můžeš, ale prostě za to nejde děkovat! :D :D Jsi jen moje taková obrovská inspirace! :)

    OdpovědětVymazat
  8. další! ten vypadá suprově :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento domáci workout vyzerá vážne parádne! :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D