neděle 27. ledna 2013

5 - BURPEES ARE FOREVER!

Přeju pěknou neděli :) U nás zas sněží :( Doufám, že jste se všichni venku vyváleli ve sněhu a postavili aspoň sněhuláka :D Moc děkuju za všechny pěkné reakce k včerejším fotkám, pak ještě na otázky odpovím :)
Teď bychom si ale mohli dát trochu do těla, no ne? :D Tento workout je taky jeden z mých oblíbených, je totiž založený na burpees! A vaše ruce dostanou pěkně zabrat :)) Tentokrát jedeme zase určitý počet opakování cviků, a celé to měříme na čas :)

1 kolo, na čas
POMŮCKY - stopky, činky (já měla dvě 3kilové)
 
CVIKY
10x burpees pushups
40x strict mountain climbers
10x burpees pushups
20x side to side squat with weights
10x burpees pushups
20x reptile pushups
10x burpees pushups
20x knee hugs
10x burpees pushups
20x jump lunge + toe kick up
10x burpees pushups
20x 3 pulse squats + tuckle jump
10x burpees pushups
50x strict mountain climbers
 
Burpees pushups
- Pokaždé zakončené výskokem
 
 
Strict mountain climbers
- 1 noha = 1 opakování

Side to side squats with weights
- 1 strana = 1 opakování, takže na každou stranu 10x (omluvte to video, ty činky si vemte těžší :DD)


Reptile pushups
- Lehnete si na břicho, ruce u těla jako byste dělali klik. Rukama se zvednete do pozice kliku a zároveň přitáhnete zvenku levé koleno k levému loktu, pak nohu vrátíte zpátky a opět si lehnete na břicho. Zase se zvednete a opakujete na druhou nohu. Takto zopakujete na každou stranu 10x, dohromady 20x.
- 1 strana = 1 opakování
 
Knee hugs
 
 
Jump lunge + toe kick up
- 1 strana = 1 opakování
- Postavte se do pozice výpadu, pravá noha vpředu, nohy přeskokem vyměňte, tudíž levá noha bude vpředu, nyní tu levou zadní nohu natáhněte nahoru před sebe a opačnou (pravou) rukou se dotkněte špičky zvednuté nohy, pak zvednutou nohu vraťte dozadu do pozice výpadu a opět přeskokem skočte na druhou nohu do výpadu, vykopněte pravou nohu, levou rukou se dotkněte špičky zvednuté nohy, vraťte ji dozadu a opět přeskočte. Takto opakujete 5x na každou nohu, dohromady 10x.

3 pulse squats + tuckle jump
- Postavíte se do pozice squatu, jak vidíte na prvním obrázku, ruce natáhnete před sebe. 3x se snížíte ještě trochu níž a pak vyskočíte a provedete tuckle jump (skok + přitáhnou kolena k hrudníku a dotknout se jich dlaněmi, což popisuje druhý obrázek)
- 3 squaty + 1 tuckle jump = 1 opakování
 
Tak, to máme všechno :)
MY TIME = 12 minut 4 sekundy


15 komentářů:

  1. Burpees sú v pohode, ale burpees s klikom nenávidím :D Ale ďalší podarený workout, zajtra ho otestujem :D Som zvedavá ako ďaleko bude môj čas od tvojho :D A to video s tou blondýnkou ako squatuje s tými mini-činkami pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D pak dej vědět, jak sis dala do těla :) A říkám ti dopředu, že ručky budou trochu trpět :D

      Vymazat
  2. Tak to je asi makačka trošku ne? :D
    Já jsem letos ještě sněhuláka nestavila! :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo, to je. Hlavně když máš po těch 20 reptile pushups zase dělat ty burpees s klikem, to ti umírají ruce :DD

      Vymazat
  3. Super , můžu se jenom zeptat kolik ti je let ?? :))

    OdpovědětVymazat
  4. Burpees nesnáším, ale jelikož cvičím se Zuzkou tak si na ně už celkem zvykám :D Ovšem toto je vražedný workout, ale uložím a snad někdy zkusím, ale pochybuju že překonám tvůj čas, jak už jsem řekla burpees zrovna nemiluju a tady je jich fakt požehnaně :D

    OdpovědětVymazat
  5. Aaaa, burpees! :D Teď si říkám, jestli jedno kolo není málo, ale věřím, že nakonec za jedno budu ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ver mi nebudes :-D ja mam teda za sebou insanity a milion zwows ale toto mi trvalo 20 min!! a to cvicim kazdy den :-D obdiv beautygloss si uuzasna nechapem ze 12min:-)

      Vymazat
    2. Já taky cvičím insanity i zwow :D Tak příště třeba můj čas překonáš :)) A jsem ráda, že jsi workout zkusila :)

      Vymazat
    3. Tak to mi trošku padá sebevědomí... Mám odcvičeno stejně jako vy zwow i Insanity :D schválně to zkusím :D Ale na 12 minut si teda nevěřím :D

      Vymazat
    4. jej malo tam byt ze budes rada za 1 kolo..a mozno som bola len extremne pomala vzdy mi to trva dlhsie ked mi nejaky macher neudava tempo :-D

      Vymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D