pátek 25. ledna 2013

4 - BOOM BOOM!

Slíbený workout! :) Na žádost jedné z čtenářek přidávám jeden workout intervalový. Je z mého deníku se cvičením, takže vám sem pak napíšu i mé výsledky :)

Budete potřebovat buď gymboss, nebo nějaký online časovač, třeba třeba tento. Nastavte jej na 35 sekund, kdy budete cvičit, a 10 sekund jako pauzu na zapsání počtu cviků, který jste za uvedený počet minut stihli provést :) Kol si můžete dát, kolik budete chtít, já jsem si dala třeba 3

INTERVALY 
 35 sekund cvičení
10 sekund pauza
 
CVIKY
High knees
Elevated pushups
Low squats
Crunches with twist
Jumping jacks
Prisoner pushups
Switch lunges
Crab toe touches
Santana pushups
Prisoner burpees
 
High knees
 
Elevated pushups
 
 
Low squats
 
 
Crunches with twist
 
 
Jumping jacks
 
 
Prisoners pushups
 
- Lehnete si na břicho, zvednete se do kliku a přitáhnete levou nohu pod sebe co nejblíž k hrudníku, nohu vrátíte zpátky, zase lehnete na břicho, zvednete se do kliku a přitáhnete pravou nohu. Takto nohy střídáte :)
 
Switch lunges
 
 
Crab toe touches
 
 
Santana pushups
 
 
Competition burpees
 

16 komentářů:

  1. Chápu to dobře, že každý cvik se cvičí 35 vteřin a po každém cviku je 10 vteřin pauza? Takže vlastně takový kruhový trénink? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj! :)

    Zase jeden ze super workoutů,bomba! :)
    Jak si mi psala na blog, skrz to insanity a mé koleno. ANo, četla jsem to, nebo spíš přelouskala jsem si to, ale..
    Ono je to takhle napsaný snad u všech cvičení, třeba u Jill ne, ale ta je na mě moc.. lehká! ;)
    Když už v Insanity cítím, že třeba koleno začíná bolet, tak třeba neskáči do takové výšky, ale jinak se to zvládnout dá, jediný na co si netroufám jsou ty ninja skoky nebo jak se jmenují! :D

    Takže kdybych se měla řídit podle doporučení, asi bych celý den seděla na zadku a ládovala se! :D Protože bych měla všechno zakázáno! :D

    Přeci jen, zakázané ovoce chutná nejlépe, no není to tak? :D

    Ty máš gymboss? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zkoušla Jill tak před měsícem, a byla jsem hrozně nervozní z toho, že mi přišlo že nic nedělám :D Teď je to pro mě úplně jinej level, po insanity je všechno skoro už brnkačka :D Jako jasně, chápu, jen jsem si právě říkala, že tam jde hlavně o to dostat ze sebe nejvíc, tak aby se ti něco nestalo. Já když jsem s tím začínala, tak jsem občas špatně třeba dopadla a pak mě z toho bolely prsty u nohou a tak :DD A jasně, to zakázané je nejlepšííí :D Mě když někdo řekne, že mám něco udělat, většinou udělám schválně opak :D
      A gymboss mám, je super, dostala jsem ho na vánoce :)

      Vymazat
  3. tak už vím, co budu dnes cvičit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bože, to byl nápad :D
      dala jsem si 3 opakování, ale už při 1,5 jsem myslela, že to zabalím.. moje kondička dostala lekci
      super cvičení! děkuji za tip

      Vymazat
  4. Krucipes, je tam moc kardia.. ale určitě zkusim aspoň ty kliky. A začnu zkoušet Ninja squats. Pistol squats zkoušim s židlí a snažim se přenášet váhu z ruky na nohu :D. Ale i tak je to docela záhul.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš radši víc silové workouty? :) A teda pistol squats, to je něco :D Dobře se to taky zkouší mezi rámem dveří, ale ted nevím, jak to popsat slovy :D Taky se v tom snažím zlepšovat, ale zrovna ty pistol squats jdou pomalu no :D

      Vymazat
    2. No, já kardio nemůžu :D. Ale na dynamický cvičení si taky nemůžu stěžovat.
      Pistol squats mezi rámem dveří? Jako že se opíráš zády o jedno futro a napnutou nohou a druhý?

      Vymazat
    3. Tak to jo :( A ty pistol squats za pomoci dveří
      http://www.beastskills.com/one-legged-squat-the-pistol/

      Sjeď vic dolu a jeden z těch obrazku to ukazuje ;)

      Vymazat
  5. tenhle vypadá super !! :) ten v blízké době vyzkouším !! :) Mám radši tyhle časové než na počítání... nedokážu se totižn a počítání plně soustředit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já to ráda střídám :) Ikdyž - když je nějakej cvik už náročnější, tak je bezpečnější aby ti to počítal ten časovač, jinak by sis sama třeba snížila ten počet opakování a tak :D

      Vymazat
  6. jo já taky nerada počítání, hrozně mě to znervózňuje :D a zkusím to, určitě!
    p.s., máš tam chybku, *jUmping jacks, ale to nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem si to dnes zacvičila. Myslím, že jsem nešla zcela naplno, ale jak to šlo (jsem dnes nějaká unavená :-D). Ještě jsem si to trochu upravila - vyloučila jsem prisoners pushups, takže jen 9 cviků místo 10, zato 40 vteřin zátěže místo 35 a ještě místo Elevated pushups plank pozici. Cvičení mě snad probudilo. Děkuji, Rena :-) PS: přidáš ještě nějaké jídelníčky (pro inspiraci)? :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D