sobota 19. ledna 2013

Palelo tahini sušenky

Nazdárek! :) Mám tu pro vás další recept na úžasné paleo sušenky, které jsem dneska dělala poprvé :) Jelikož jsem své oblíbené paleo muffiny dělala už 10x (za 3 týdny), tak to chtělo nějakou změnu :D A jsou fakt moc dobré! :D

Jinak doufám, že jste všichni koukali včera na Hříšný tanec! :D Já vždycky pak mám hroznou náladu do tance a zpěvu (smrtelná kombinace v mém případě :DD) Taky vás to tak bere? :D A aby toho nebylo málo, dneska odpoledne jsem ještě po procházce zkoukla Pomádu, tak jsem si zase pěkně zapěla :DD John Travolta tam má fakt neskutečný taneční kreace :D

Ještě zpátky k receptu - místo mandlové mouky můžete použít i jiný druh ořechů, které pomelete na jemno v mixéru. Já často místo mandlí používám para ořechy, nebo slunečnicová semínka.


INGREDIENCE
- 200 ml mandlové mouky (nebo 200 ml pomletých mandlí)
- 50 ml tahini
- 50 ml javorového sirupu nebo medu (nebo 40 ml xilovitu + 2 lžíce oleje navíc)
- 1 lžička skořice
- 1/4 lžičky soli
- 1/2 lžičky jedlé sody
- 1 lžíce vanilkového extraktu
- 1/4 lžičky mletého zázvoru
- 1/4 lžičky muškátového oříšku


 

POSTUP
1) Troubu předehřejte na 180 stupňů, plech vyložte pečícím papírem 
2)V jedné míse smíchejte suché ingredience, v druhé mokré ingredience
3) Mokré ingredience nalijte k suchým a vypracujte těsto
4) Z těsta vždy odeberte kus o velikosti golfového míčku, v dlaních vypracujte kuličku, kterou dejte na plech a dlaní sploštěte
5) Pečte 8-10 minut, po vytažení z trouby je nechte přímo na plechu ještě tak 15 minut vychladnout, aby se zpevnily :)




6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju, taky jsou super! :) A tohle je snad porvé, co se mi podařilo něco hezky vyfotit :DD

      Vymazat
  2. na obojí jsem taky koukala:D Travolta je ale lepší než Swayze!:D
    a recept určitě vyzkouším, z Tahini dělám Hummus, tak ho mám vždycky doma:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš pravdu, ale zase Travolta má tu dírku na bradě, což mě trochu znervozňuje :DDD A hummus jsem zatím dělala jen na sladko a bez tahini :D, tak bych mohla vyzkoušet i jiný recept :D

      Vymazat
  3. Už cítím jak to voní :D A jinak, taky mívám chuť po shlédnutí tančit, ale tak.. Já mám chuť do tance skoro furt.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Koukala jsem se na tanec, je to super film! :)))
    Placičky jsou bombastické! ♥

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D