sobota 19. ledna 2013

Summer photos

Rozhodla jsem se, že vám ukážu pár fotek z letního focení. Byla to taková moje první zkušenost s tím, a teda na to, že fotek nakonec moc není, to trvalo celej den :DD
Vždycky jsem chtěla být modelka, jako skoro každá holka v mým věku, ale poslední dobou jsem to přehodnotila. Ráda bych se věnovala něčemu ze světa fitness, ale tak nechám to osudu :D Nehledě na to, že mám jenom 168 cm, bych se mezi těma vyzáblýma žirafama asi ztratila :DD

Fotku jsou teda pořizovány zhruba před půl rokem, za tu dobu jsem přibrala nějakých 5 kilo, ale taky jsem o mnoho víc zpevnila břicho a mám větší pracky a nohy :D, přemýšlela jsem, že bych udělala i článek na celkové srovnání. Že bych třeba přidala i fotky z doby, kdy jsem měla tu svou pneumatiku kolem bříška, hrála si na rapera (OMFG! :DD) a tak. Ale mrzí mě, že fotky z doby, kdy jsem měla naopak těch 39 kilo nemám žádné, možná jen z jedné oslavy narozenin. Škoda, no, mohla jsem dát ukázkovej příklad, jak to nemá dopadnout :/ :)
















27 komentářů:

  1. jsi krásná !! :)) je to neuvěřitelný, na některejch fotkách působíš hrozně něžně, jako křehoučká slečna.. a pak sundáš tričko a je z tebe fitness modelka! :D (krom toho - to je směr kterym by ses mohla dát..:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, moc děkuju :))) No máš pravdu, mám víc tváří! :DD

      Vymazat
  2. opravdu kočka! :) a ty tvoje botky, uu!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná! A ako ťa tam obskakujú, to by sa mi tiež páčilo :) Ja si práveže myslím že sa tie fotky podarili, si na nich nádherná :) A myslím že do medelingu by si sa hodila, alebo možno Bikiny fitnesska, či to ťa neláka?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak princezna. :)) Moc ti to sluší, jak ve sportovním, tak i v těch dívčích ohozech. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Celkem kontrast: něžnost x fitness.. :D Ale děsně krásné fotky! Fakt! Už máš ty nohy lepší? Myslím jako jestli je máš pořád jako párátka? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná slečna :) Vůbec si tě nedokážu představit jako vyzáblinu s 39 kily. Tvůj příběh mě hodně inspiruje a motivuje, jelikož právě procházím "renovací" svého životního stylu. Zkrátka se léčím z anorexie.
    Zajímalo by mě, za jak dlouho, co jsi se začala léčit ty, jsi nastartovala svůj fitness plán. :) Moc ráda bych také začala posilovat a tvarovat svalíky, ale výživová poradkyně a především mamka mě od toho odrazují, že ještě nejsem tak daleko.

    OdpovědětVymazat
  7. jj fitness modelka by byla přesně profese pro tebe...do katalogu se sportovním oblečením a na promo akce sportovních výrobků by ses fakt hodila...krásná postava..milá tvářička..no prodala bys všechno..:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj! Moc Tě zdravím a nejdříve bych Ti chtěla poděkovat za tyhle skvělé stránky, které píšeš. Máš to tu moc hezké. Však ještě krásnější jsi ty, sleduju každý tvůj článek a jsi mi velikou inspirací. Už jsi ušla hodně dlouhou cestu a prožila sis asi hodně špatné chvíle. Teď ale záříš optimismem, vypadáš skvěle, jíš skvěle a příjdeš mi jako vyrovnaný člověk. Co ale tvá anorexie, vzpomínáš často? Vracejí se ti někdy takové ty hloupé anorektické myšlenky?

    A ještě bych se tě chtěla optat na pár věcí, můžu-li :)
    Píšeš, že tvá posedlost cvičením neustala a cvičíš denně až hodinu. Četla jsem, že cvičíš s zwow, podle bodyrocku, s Bobem (třeba ulatimate cardio body?, děláš si své vlastné workouty. Když cvičíš zwow, dáváš si ho do 20 min a pak se vrhneš na něco dalšího, aby jsi měla odcvičenou hodinu, nebo ti to takhle stačí? Ptám se proto, že cvičím naprosto stejně a když vidím tvoje tělo, tak myslím, že bych s k němu také mohla přiblížit. Bude to asi chvíli trvat, ale pokud nepřestanu a budu se tebou dále inspirovat, tak myslím, že bych mohla dosáhnout aspoň relativní spokojenosti. Je totiž vidět, že HIIT je naprostou jedničkou.

    A jak jsi spokojená ty se sebou a svou postavou? Jak bys brala to, kdybys vážila třeba ještě o 5 kg víc, což by na tvoji výšku byla stále dobrá váha?
    A ještě bych se chtěla zeptat na menstruaci, ztratila jsi ji v době anorexie? A co teď, objevuje se ti normálně?

    Moc děkuji, budu se těšit na tvoju odpověď. Moc ti fandím, jsi skvělá holka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi krásná :) taková fitness princezna :D .. můžu mít otázku jestli se při paleo/primal stravě nějak počítá jaký máš za den příjem? Nebo to u toho vůbec nehraje roli? díky:)

    OdpovědětVymazat
  10. Jojo,vracím se i s mojima nekonečně dlouhýma komentářema! :D..jsem ráda,že tě neotravují! :D
    Takže k článku předchozímu! :D...byly jsme s mamkou doma samy a já prostě nemám ráda Hříšný tanec a takové "staré filmy"..ale tak nějak jsem se zadívala :D....a chtěla jsem vědět jak to všechno bude a jak to dopadne! :D...tak sem to prostě hltala a hltala..a přesně ta chuť tančit! :D...jenže mě nějak nohy nechtěly nosit,tak jsem se kozila v obýváku před mamkou a přitom zkoušela plank pozici a z toho jsem zase tančila..ty filmy dodávají asi nějakou energii? :D...a nejlepší scéna je,jak jí tam začne hladit po tom podpaží a ona se směje..fascinuje mě to už od doby,když jsem Hříšný tanec viděla poprvé :D...mimochodem-ty sušenky!..kdybych měla mandle a včera nepekla dýňové musli tyčinky,carrot cake a nedělala domácí nudle hned se na ně vrhnu! :D (no jo,mamka už nechce uklízet v kuchyni tu spoušť! :D)
    a teď k těm fotkám!!!..si sakra děláš srandu nééééé?!...ty jsi uplně nádherná!!!!!...(stejně vypadáš tak na 175cm :D)...hej,kdybys ty se svojí štíhlou vymakanou postavou a se svým krásným úsměvem a šarmem šla do soutěže modelek nebo Miss,nebo co to je :D tak by už žádnou jinou modelku nechtěli!..ale ne fakt,si nedělám srandu!..jsi naprosto nádherná!!!!!...ty musíš mít nápadníků! :D...představuju si tě 1. května jak stojíš pod třešní a máš tam zástupy kluků!..že je to tak?!..oh got..tak nehorázně moc ti to sluší!!...Ty to dotáhneš daleko ti řeknu!!! (konečně budu znát nějakou světovou celebritu! a navíc ještě krásnou,rozumnou,vtipnou a prostě nejlepší! :D :D)

    OdpovědětVymazat
  11. Teda ty tvoje nohy nemají ani tu nejmenší chybičku! Jsi vážně důkaz místo slibů :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi moc krásná, jako panenka. :) A jak tě fotili? KOukám, že tam máš hotovej houf stylistů :D Zajímalo by mě jak to probíhalo, oni tě nějak kontaktovali nebo ty je? :)
    A co by tě tak bavilo? Já si tě nějak umím představit jak se skláníš nad nějakou chlapskou tyčinkou v metru a kříčíš ,,Makéj, Makééj!" :D
    A nebo ta fitness modelka, to by bylo nejlepší!
    Mohla by si mi prosím odpovědět na mail, děkuju moc. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš perfektní nohy! A to myslím smrtelně vážně ! :D

    OdpovědětVymazat
  14. krásne fotky :) a niečo také porovnávacie by si vážne mohla pridať :) a aj tie jedálničky by si mohla častejšie písať :D

    OdpovědětVymazat
  15. Jsi nádherná :D nevím co víc k tomu dodat.
    Máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi nádherná :D nevím co víc k tomu dodat.
    Máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi strašně krásná a zajmavá, takže si myslím, že by tě agentury brali.Nevím, zda na molo, ale třeba by ses umístila i v reklamě nebo jen tak pro radost fotit! ;)
    Fotky jsou strašně krásné, takže super, super, super! :))
    Byla bych moc ráda, kdyby jsi takový článek udělala, ráda bych se koukla na to, jaká si byla dříve! :))

    OdpovědětVymazat
  18. největší kočka! fakt máš dvě tváře - taková něžná princezna, a potom fitness modelka s lepšíma břišákama než kdejakej kulturista! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Postavička a tvářička mňam mňam, jsi krásná :)

    OdpovědětVymazat
  20. ty máš obličejíček jako panenka... jsi hrozně hezká kočko :-) moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D