sobota 26. ledna 2013

DO IT! Just because they said you couldn't

Tak jsou tu slíbené fotky z rána :) Obličej jsem na většině fotek usekla (ráno + po cvičení + víkend = smrtelná kombinace :D) Jinak před chvilkou jsem se zase trochu víc napráskla při večeři :D Měla jsem thajské masové kuličky s rajčatovou omáščkou a lívanečky :D Bylo to vynikající, pak přidám recept :)
 


 


 






60 komentářů:

  1. Lívanečky byly paleo že? :) Jinak k tobě netřeba dodávat slov! Jsi dokonalá a já ti děsně závidím, že máš sílu posilovat každý den. Kdyby to šlo i u mě, byla bych nejšťastnější na světě!
    Co k tomu říkají vaši? Už si asi zvykli že? Taťka vždycky vykulí oči a nechce odejít z místnosti ve které cvičím a mě to děsně sere... :X :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jasněě že byly paleo, ale trochu se mi přismahly, takže.. ehm :D neměla bych dělat v kuchyni 10 věcí zároveň, pak to tak dopadá :D Ale tak ty máš spoutu aktivit, ten balet a tak :) Jo, mamka teď cvičí taky :D ale ne zároveň se mnou, to by asi umřela :DD

      Vymazat
    2. Ale to je zase úplně jiný pohyb.. Taky se mi vždy vše pálí.. :D Sme na tom stejně ;) :D :D :D

      Vymazat
    3. Mně vždycky všechno skype :D

      Vymazat
    4. :D jsem ráda, že nejsem sama holky :D

      Vymazat
  2. Úchvatná postava. Máš to bříško už opravdu parádně vypracované. :) Za jak dlouho po anorexii jsi začala takhle cvičit? Kdy už ti to přestalo dělat problémy a lékaři ti to povolili?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Ja jsem zacala cvičit hnedka, co jsem přišla domu z nemocnice, ale tak, aby mi to pomáhalo. Podle me je cvičeni dulezite i při přibírání, je pak větší chuť do jídla a ja i víc přibírám :)

      Vymazat
    2. Mě v tom mamka brání a výživové poradkyni se to taky nezdá. I když já si také myslím, že nějaké malé posilování na 10 minut by mě třeba 3x do týdne nezabilo. Ale kdo poslouchá nemocnou duši blázna. :/ Hrozí mi teď hospitalizace, hrozně se toho bojím. V pondělí se uvidí, jak to dopadne.

      Vymazat
    3. Aha, to je mě líto :( Já to měla taky tak, že mi to rodiče chtěli vymluvit. Zkus jim říct, ať ti nechají třeba týden. Ten týden cvič, ale jez víc a fakt se pečlivě snaž přibrat, ať po tom týdnu na váze máš třeba o kilo víc, abys jim dokázala, že i s cvičením jde zdravě přibrat. A jinak - moc ti držím palce, vím, jak je to pro tebe teď těžký. Prožívala jsem to samý :(

      Vymazat
  3. život je tak nespravedlivý :D Ne sranda, ty jsi šikula, že jsi se vytrénovala až sem. Vždycky ti budu tvoje nadšení do sportu závidět :) Taky jsem začala pravidelně cvičit, ale o takovýhlech břišácích si můžu nechat zdát :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. !!!!!!!.....
    Já nemám slov!..Láska na první pohled (to zní úchylně,co? :D)..opravdu obdiv,smekám před tebou!!!!!!...dokonalé,krásné,nejlepší!!!!!

    A tu večeři ti tááák závidím! :D miluju obří večeře (já vím,snídaně největší a večeře malé,ale mně to tak nevyhovuje,snídaně mívám většinou menší-no ehm menší-7 kousků buchty,jogurt,2 mandarinky-třeba včera :D, ale pak to doháním obříma večeřema v 11 večer-miluju to :D)..jenže teď nemůžu...teda vlatsně můžu,ale je mi strašně zle..jo jsem nemocná..teploty,bolest hlavy,vypadly mi hlasivky a jsem slabá jako mucha :( :D...ale teda..při polykání jídla na bolest krku zapomínám :D :D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů, naše Karoli!! :D Já to mám taky tak nějak obráceně, zkrátka boříme mýty :D Prostě večer je už větší klid, hezky u PC se prostě líp jí :D A ať se brzo vyléčíš, nechceš přece chybět ve škole :PPP :DDD A jinak moc děkuju za všechnu tu chválu :)

      Vymazat
  5. Máš krásnou, zdravou a svalnatou postavu: D Klobouk dolů, protože vím že je za tím tvrdá práce: D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Betty, a na email už se chystám, promin že mi to tak trvá :( :D

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Veľký, veľký, veľký obdiv! Úplne mi to vyrazilo dych!! Ten pokrok!! proste... si úžasná! Fakt nemám slov! Tvoje workouty sú super, pravidelne ich testujem, ale prosím napíš čo okrem toho ešte cvičíš :D Tvoje jedálničky už naštudované mám, ale ešte neviem všetko o cvičení, tak prosím aspoň trochu nám to priblíž, viem že cvičíš tuším 1.5h denne - to znamená všetko HIIT? :D ako tie 15minútové workouty čo tu boli ?:) Inak tvoje telo je fakt dokonalé, momentálne si stále moja najväčšia inšpirácia...fakt dám do toho úplne všetko, aby som sa k tebe aspoň trochu priblížila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tolik chvály! :)) Moc děkuju :) S tím cvičením - jedno cvičení mi trvá vždycky hodinu, a je poskládané z více takových workoutů, jaké sem zveřejnuji a nebo ZWOW. Pak ještě takových 20 minut se věnuju už jenom silovému tréninku, tedy té mé sbírce činek, co jsi asi viděla ve vánočním článku :D a taky zdvihům na hrazdě :)

      Vymazat
  8. No six pack se ti rýsuje víc a víc! Paráda, tvé fotky mě nikdy neomrzí a nepřestanou motivovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvíc jde vidět ráno! :D A moc děkuju, to je něco dostat takovou pochvalu od fitnessky :))

      Vymazat
  9. Samozřejmě super, super, super!
    Jsi čím dál větší kočka, až mě z tebe bolí oči :D
    ale dost dobře jsi mě namotivovala, zrovna dnes jsem zkoušela tvůj workout (2 - Fat killer) a jsem jako nová :D fakt cítím na nohou a pozadí svaly, o kterých bych jinak ani netušila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to jsem ráda, a dneska jsem přidala další, tak si můžeš dát zase do těla! :)) A děkuju za pochvalu :)

      Vymazat
  10. Jsi kus baby, moc se mi líbí to břicho na druhé fotce :))

    OdpovědětVymazat
  11. Máš nádhernou postavu. Snad se mi jednou povede to, co tobě. Jen k tomu dokopat ten svůj kostlitvej zadek! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ty modulko! :)) Krása nad krásy. ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Prostě super jako vždycky :). Však mě už se ten six-pack taky peče :D.
    S.

    OdpovědětVymazat
  14. Krása :) Nádherná, vypracovaná postava :) Pěkné bicepsy :) Vyfotíš se někdy i zezadu? :) Já jsem se teď taky zkoušela nafotit, abych mohla sledovat své pokroky, ale tak pěkné pózy jak Ty teda neumím :) Spíš zvažuju zda si to na blog vůbec dávat, protože zatím se sebou spokojena nejsem.. ale těším se, až se budu moc taky promenádovat v plavkách a připadat si dobře :) Snad se mi toho podaří jednou docílit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zezadu mě to moc nenapadlo :D Ale zkusit to můžu, ať ukážu i záda a ramena :D Ale přidej je určitě, už jen proto, že je to pro tebe skvělá motivace a žene tě to kupředu :)

      Vymazat
  15. Tvé fotky takhle na večer jsou skvělou inspirací do dalšího dne :D To břicho je fakt luxusní.. Jaké máš míry? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to doufám. A míry vůbec nevím, ale příští měsíc jdu na měření a vážení, tak pak podám info :)

      Vymazat
  16. čím víc na tvoje fotky koukám, tím víc mi připomínají všechny podobné z fitblr apod... vážně dobrá práce !! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Snad si jednoho dne taky někdo dá mou fotku na blog jako fitspo :DD

      Vymazat
  17. Fotky vypadají úžasně !!! doufám, že i já se takhle časem vypracuji ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Nádhera, doufám, že do léta se aspoň zčásti přiblížím k takovému tělíčku.

    OdpovědětVymazat
  19. Jé, tak jídlo vypadaá super, už se těším na ten recept! :))
    Tvých fotek se nemůžu nabažit, přidávat, přidávat a nášup! :D Prostě jsi hrooznou motivací, když už nevím! :))

    Super! ;) (To víš, kdyžs e totiž koukneš všude vedle, jak mají dámy krásný těla- photoshop, tak se ti chce blít, zato tady je to bez photoshopu a je to ještě hezčí! :)) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já těch fotek mám vždycky tak 50, takže musím pečlivě vybírat :D A moc děkuju! :) Máš pravdu, všichni jsou pak zblbí upravenýma fotkama fitnessek, a jak to někdy dopadá :( Já většinou fotky hodím akorát do té černobílé, je to víc ''cool'' :D

      Vymazat
  20. Super fotky! Takovou postavu už Ti teď může závidět kde kdo! Opravdu smekám, vypracovala jsi se parádně. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, od takového svalovce je to pocta něco takového číst :)

      Vymazat
  21. Tyjo, ale vypadáš fakt jako chlap.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevypadá jako chlap! Je nádherná! O_O:))

      Vymazat
    2. Každýmu se líbí něco jiného, ale moc děkuju za podporu! :))

      Vymazat
  22. Tybrďo, tak tomu říkám nádherné bříško! Jsem na tvém blogu poprvé a hned se přidávám k pravidelným čtenářům :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj..no ako začať..tvoj blog sledujem už nejaku tú dlhšiu dobu a dokážem si jeden a ten istý článok prečitať milion krát. A gratulujem ti ku každému tvojmu pokroku ktorý si od choroby dosiahla a chválim postavičku,fakt na jednotku s hviezdičkami! ;) A rozmyšlala som..celkom rada by som sa s tebou chcela pobaviť (či už cez fb alebo mail) o veciach čo sa životného štýlu týka,pohybu a dosť takych..dajme tomu osobnych veciach? Neviem prídeš mi,že fakt by som sa s tebou o tom porozprávať mohla a fakt niekoho potrebujem no určite nechcem vyhladavat nejaku odbornu poradkynu..blbo som to napísala,ale..chapeš:) Budem rada ak odpíšeš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, chápu :) Sem to nerozepisuj, kdyžtak mi napiš na email - nikush2904@seznam.cz :)

      Vymazat
  24. Máš dokonalé bříško :) Jak často na něj posiluješ a za jakou dobu ti ty svaly tak pěkně vykoukly? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na břicho ani moc neposiluju :D Nejvíce na něj zabírají pohyby, při kterých ani nevíš, že to břicho zabírá - třeba pánské kliky, tuckle jumps, plank pozice a podobně :) Jinak největší změnu pozoruju tak poslední měsíc, kdy jsem začala jíst paleo stravu :) Ale brzo přidám článek, ve kterém zveřejním nějaké své oblíbené cviky a taky tipy na to bříško :)

      Vymazat
  25. Tak čo už, no, si proste dokonalá, iné slovo mi k tebe ani nepasuje :O

    OdpovědětVymazat
  26. ahojky, je to úžasné :-) mohu se zeptat jak jsi tohoto dosáhla? :-) a za jak dlouho?

    OdpovědětVymazat
  27. Krásná postava, krásné svaly. ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D