čtvrtek 17. ledna 2013

2 - FAT KILLER

Tak pro vás mám nový workout! :) Chtěli jste nějaký trochu jednodušší, než ten první, ale i tak si pořádně dáte do těla! :D
Jinak - v mých workoutech nebudete potřebovat skoro žádné pomůcky, když už, tak činky. Žádné švihadlo, sandbagy, balóny... Jsou to super pomůcky, ale je jasné, že je většina lidí doma nemá. Švihadlo je sice super kardio, ale jen pokud přes něj umíte skvěle skákat, jinak je to ztráta času a akorát se ním zliskáte :DD
Tento workout teda je náročný na fyzičku, ale jsou v něm cviky, které by každý měl zvládnout ;) Cviky si před samotným workoutech přečtete a vyzkoušejte, dole jsem je popsala, možná vypadají složitě, ale nejsou :) Večer kdyžtak přidám ještě obrázky k jednotlivým cvikům, pokud jste je z popisu nepochopili :D

CELKEM - 3x kola na čas
 
CVIKY
100x high knees
40x strict mountain climbers
20x knee hugs
10x lunge toe kick up
20x power squats
10x competition burpees

HIGH KNEES
- Je to v podstatě běh na místě, při kterém zvedáte vysoko kolena.
Břicho máme pořádně zatáhlé, nezakláníme se dozadu. Kolena zdviháme co nejvýš to jde, skoro k výši boků. Snažíme se, abychom co nejmíň dupali, ocení to nejen sousedi, ale i budete podvědomě víc posilovat břicho. 1 noha nahoře = 1 opakování, takže na každou nohu uděláte 50, dohromady 100 :)

Ale rychleji a kolena zvedáme výš!


STRICT MOUNTAIN CLIMBERS
- Postavíme se do plank pozice na dlaně, zpevněné celé tělo a břicho. Pravou nohu dáme pod pravou ruku, toto je výchozí pozice. Nohy přeskokem rychle výměníme, tudíž levá noha bude pod levou rukou. A takto v tempu vyměňuje e nohy, jde o rychlost, ale také o správné držení těla - zadek nevystrkovat nahoru! :) Na každou nohu 20x, tedy dohromady 40x. A ještě jednou to napíšu - jeďte pořádně v tempu! :)


KNEE HUGS
- Lehnete si na záda, ruce roztáhnete vedle sebe, nohy zvednete ze země. Nyní přitáhnete nohy k tělu, zároveň je obejmete oběma rukama. Vracíme se zpátky, odtahujete ruce od sebe a nohy natahujete před sebe, ale už je nepokládáte ma zem! :) Celou dobu mějte zařazené břicho, i nohy se snažte přitahovat břichem :) Opakujte 20x


LUNGE TOE KICK UP
- Postavte se do pozice výpadu, pravá noha vpředu, nohy přeskokem vyměňte, tudíž levá noha bude vpředu, nyní tu levou zadní nohu natáhněte nahoru před sebe a opačnou (pravou) rukou se dotkněte špičky zvednuté nohy, pak zvednutou nohu vraťte dozadu do pozice výpadu a opět přeskokem skočte na druhou nohu do výpadu, vykopněte pravou nohu, levou rukou se dotkněte špičky zvednuté nohy, vraťte ji dozadu a opět přeskočte. Takto opakujete 5x na každou nohu, dohromady 10x.



POWER SQUATS
- Stoupnete si nohama k sobě, pak skočíte do nízkého rozkročeného squatu a dlaněmi se dotknete země mezi nohama, pak skočíte zpátky do stoje s nohama u sebe. Pamatujte, že zadek má jít co nejniž a záda se snažte mít rovná, nehrbte se, opět mějte zpevněné břicho a jedeme pěkně v tempu! 20 opakování! :)




Takhle by to mělo vypadat, pouze ruce dejte při squatu místo na prsty u nohou tak, jak vidíte na obrázku níže



COMPETITON BURPEES
- Stoupnete si, pak skočíte do pozice burpee, dotknete se břichem a hrudí země, odrazíte se nahoru do kliku, nohama skočíte k tělu, a pak do stoje as výskokem! :) Pokud si cvik nedokážete představit a neznáte jej, podrobněji jsem jej popsala v minulém workoutu. Opakujete 10x



Tak, to bylo 1 kolo, dohromady zkuste dát na čas 3. Ale pokud to bude na vás moc, klidně zvolněte ;) Svůj čas dodám brzy

11 komentářů:

  1. Tenhle se mi moc líbí! Vypadá to dynamicky a jsou tam i cviky, které nemusím. Pěkně vymyšleno!

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě už by to asi byla brnkačka, protože tohle jedu (jela jsem) s Jillian, ale jinak moc fajn kardio. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasnačka, ale sledují mě přece jen i někteří začátečníci, kteří by to mohli zkusit :)

      Vymazat
  3. Náhodou jsem narazil na Tvůj blog (a to musím se přiznat, že tenhle druh "žurnalistiky" absolutně nesnáším) a ač je mi 36 a jsem muž, tak musím uznat, že máš talent a dar, nejenom vyprávěcí, ale i umělecký. Vzhledem k Tvému věku (no offence, pouze čistá závist:)) je to absolutně obdivuhodné a věřím, že se z Tebe stane mimořádně úspěšná a všechstranně zaměřená žena. Jak se říká hezky česky KEEP UP THE GOOD JOB. Andrew

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuju za pochvalu :) Jsem ráda, když si zde na blogu každý najde něco svého a nesleduje mě jen určitá věková skupina! :) Budu se snažit i dál, takové komentáře mě vždycky nakopnou k větší aktivitě :)

      Vymazat
  4. tak tento se mi moc líbí! :))
    Sper, super!

    OdpovědětVymazat
  5. Tyybláho, pecka!
    Já bych u toho umřela :D

    OdpovědětVymazat
  6. To je dobře, aktivita je potřeba. A chci poděkovat, že mě Tvůj blog nakopl k tomu, abych začal opět cvičit :) A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, to jsem moc ráda! :) Přeju super úspěchy ve cvičení, ať ti nadšení vydrží :)

      Vymazat
  7. Beauty aký si mala čas? Ja 16:30 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem koukla do složky, kde mám všechny workouty sepsané, a u tohoto jsem měla čas 13:24, ale je to už dost dlouho, co jsem jej dělala naposledy :D

      Vymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D