pátek 4. ledna 2013

Proteinové nepečené kuličky

Tak první dva dny v novém roce ve škole, a už počítám dny do prázdnin :D Já fakt nevím, čím to je, ale ta škola mě vždycky úplně vyšťaví. Přijdu z ní úplně vytočená, že bych nejraději někomu flákla, a unavená, jako bych uběhla maraton :D Taky každej den 7 hodin vám buší do hlavy takový kecy. Kdo to má furt poslouchat?! :D

Jinak se vám musím pochlubit, že:

 A) jsem nedávno v tělocviku předcvičovala workout! :) Míchala jsem různé cviky od Zuzky Light a Insanity, a teda musím říct, že se mýho kroku držela jen jedna holka, tak trochu :D A fakt mě to bavilo, tak snad příště zase dostanu chvilku prostoru, učitelka už asi nevěděla, co s náma má dělat, a řekla že ví, že cvičím, tak ať něco předvedu :)

B) každej den trápím mamku 15-minutovým workoutem! :D Ona je sice od přírody štíhlá, nikdy necvičila a jí všecko, na co má chuť, ale trochu jí už hold roste bříško, tak mě zaúkolovala :D Mám jí chystat jídla, a taky jí vždycky vytáhnout od telky a 'trochu' ju protáhnout! :D Jednu dobu o prázdninách jsem jí stáhla Jill a její 30 days shred, ale u toho teda nevdržela no :D Tak snad se nám bude dařit! :)

A navíc pro vás mám recept, na nepečené kuličky, které by mohly být i paleo, pokud místo arašídového másla použijete třeba mandlové :)

 
INGREDIENCE
- 2 velké lžíce sušeného strouhaného kokosu
- 3 lžíce arašídového (nebo mandlového,....) másla
- 1 lžíce vanilkového proteinu
- 1 lžíce jahodového proteinu (můžete použít jen vanilkový, ale jahodový tomu dodal dobrej šmrnc)
- 100 ml mandlové mouky (nebo najemno pomletých mandlí)
- 2 lžíce kokosového oleje, ztuhlého
- Pár kapek stévie, či medu (podle chuti)
- 2 lžíce kakaa
- Špetka skořice
- Trocha mléka, podle potřeby (třeba kokosové, mandlové, nebo normální)

POSTUP
1) Všechny ingredience dáme do mísy a rukama vypracujeme lepivé těsto, pokud je směs příliš sypká, přilijeme po lžíci trochu mléka.
2) Z těsta vytvoříme jednu velkou kouli, ze které vždy odebereme malou lžičku těsta, to pak rukama vytvarujeme do kuličky a položíme do misky nebo na talíř
3) Kuličky pak uchováváme v lednici, a vždy si bereme, kolik chceme :DD

POZN. -po vytvarování kuliček je můžete ještě obalit v kakau, kokosu, nebo třeba sezamových semínkách. Nebo pro chladné noční večery je můžete namočit do rozpuštěné čokolády a nechat zaschnout! :)

13 komentářů:

  1. Mňam mňam. :P
    Akorát mi stále schází ten protein. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten protein tam není zase tak nutný :) Můžeš to zkusit bez něj, a pak kdyžtak přidat trochu více kokosu nebo mandlové mouky, aby to mělo správnou konzistenci na tvarování :)

      Vymazat
  2. to vypadá hodně dobře:)
    moje mamka pořád říká, že se mnou taky chce cvičit ( nee že by to potřebovala, má asi 52 kilo :DD ), když vidí jak jsem každej den zalezlá v ložnici s noťasem a poskakuju tam :D ale spolu bychom se tam ani nevešly a myslím že by ji to nebavilo:D ale jinak je maminka větší sportovec než já - každou sobotu i neděli běhá 12 kilometrů a každý ráno dělá kliky:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to má tvá mamka u mě poklonu, 12 kilásků je super záhul :)

      Vymazat
  3. A proč by to už nebylo paleo, když tam dáš arašídové máslo? To by se tak nějak porušilo?:D:)
    Já jsem vždycky záviděla aerobičkám, když předcvičovali, vždycky jsem chtěla být na jejich místě.. :/
    Já už taky nutím mamku. Ona říká, jak se těší na to až spolu budeme cvičit jógu. Řekla jsem jí, že já klidně nebudu cvičit, ať klidně cvičí na mém koberci a já budu kříčet ,,Zabér! Makám, ne?!", když se budu válet na posteli :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D arašídy totiž nejsou ořechy, ale luštěniny, které paleo nepovoluje ;) Jo, to me taky bavi ta ´´buzerace" :D Ja mamce vždycky zadám nejakej cvik, pak kolem ni chodím a - Honem honem! Zaber! :D
      Tak mamku ke cvičeni dokopej, pak bude vděčná ;D

      Vymazat
  4. Jsi nejlepší fitness-blogerka (nebo jak to nazvat) z Česka. Sleduju tě už dlouho, akorát dneska už asi dvě hodiny jsem přešla k tvým nejstarším článkům a čtu to postupně. Měla jsem podobný osud jako ty, jen podobný, tedka se snažím na sobě pracovat a tvé recepty, tipy na cvičení mi pomáhají nejvíce. Jen tak dál. Nevěděla jsem kam ti tohle napsat :D Ty kuličky vypadají skvěle, právě jsem včera koukala na proteiny na internetu a pořád se rozhoduju, který objednat, takže až bude doma kuličky ihned vyzkouším. Seš skvělá, hodně štěstí s blogem i se vším okolo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, tak to míč děkuju :)) Jsem moc rada, když čtu ze muj blog někomu jakkoliv pomáhá, to me inspiruje k další práci na něm! :) A protein určitě nejaký objednej, je to super doplněk ;))

      Vymazat
    2. Není zač :) Jojo objednám asi čokoládu, pro začátek raději menší balení a zkusím k tomu koupit i nějaký ten šejkr :D :D

      Vymazat
  5. Tak gratuluji k roli trenéra! :))
    Mamka by také chtěla něco dělat, ale má problémy se zádama a kolenem, tak toho moc není! :((
    Kuličky vypadjí krásně, ale přitom jednoduše! super! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Maminka má skvělýho kouče. Mně dnes ta moje volala v půl osmý ráno, ať s ní jdu běhat. Ale.. neuspěla, radši si zaskáču doma než v tom, co řádí venku :D Aspoň se můžete vzájemně podporovat a hecovat, držím palce. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. AHOJ MOHLA BY SOM NAMIESTO PROTEINU POUZIT NAPRIKLAD PUDING DAKUJEM

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj :) Hodí se toto i do redukčního jídelníčku? Vždyť to jsou samé tuky (arašídové máslo, kokosový olej). Sice zdravé, ale pořád je jich dost na nějaké to mlsání, ne? Předem díky za radu :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D