úterý 22. ledna 2013

3 - SPRINT MADNESS

Tak pro vás mám konečně ten slíbený workout! Nejdřív ale musíte přetrpět pár mých keců na úvod, musím se vykecat :D
Jak jsem psala včera, tak nakonec jsem tu občanku dala, a z fyziky jsem jakýmsi mě absolutně neznámým způsobem dostala z testu 100 bidl, což se mi tento rok ještě nepovedlo :D A z toho vyplívá, že budou na výzo samý, třikrát hurá :D Celkem se divím, protože toto pololetí jsem na to absolutně kašlala, z minulých let jsem byla zvyklá se učit na test kolem 1 hodiny, teď jsem si to prostě přečetla před spaním, a nějak doufala :D No, asi jsem ''nadměrně inteligentní'' :DDD

Taky jsem předvčerejškem večer asi trochu přišla o smysly, protože jsem si objednala 6 arašídových másel :-O :D A samozřejmě spoustu kokosovýho oleje, protože s mou spotřebou olejů to je potřeba :D Jinak jsem taky využila skvělé nabídky fitness-girl a objednala si za výhodnou cenu čokoládový protein :)) No, tak jsem si udělala zase jednou radost, po tom ''učícím'' maratonu poslední dobou :D A co vy, jak dopadne toto pololetí? Ptám se školou povinných :P :))

Jojo, už končím, nechci vás unudit k smrti :D Zpátky k workoutu! :) Základem tohoto workoutu budou, jak už jste možná poznali z nadpisu, sprinty. Ale nebojte, nebudu vás nutit běhat v této hnusné kose někde venku, aby jste zapadli do sněhu, to fakt ne :D Sprinty budou na místě, hezky v teple svého domova :D

Pokud nemáte stopky nebo třeba gymboss, doporučuji tento online časovač

CELKEM - 2 kola na čas
POMŮCKY - 2 činky, stopky (nebo časovač)
 
CVIKY
- 30 sekund sprint -
40 strict mountain climbers
- 30 sekund sprint -
10 competition burpees
- 30 sekund sprint -
20 reptile pushups
- 30 sekund sprint -
40 weighted squats
- 30 sekund sprint -
20 knee hugs
- 30 sekund sprint -
20 switch lunges
- 30 sekund sprint -
10 burpees pushups
- 60 sekund sprint na závěr, opřete se do toho!
 
Sprint
- Snažte se mít celou dobu zatáhlé břicho, kolena zvedat co nejvýš, zapojujte i paže. Zkrátka jako by jste sprintovali normálně. Pokud to budete dělat správně, tak se to nezdá, ale bude vás po tom pořádně ''bolet'' břicho a bicepsy. Zkoukněte tohle video, ale vy zkuste běžet ještě rychleji, je to jen 30 sekund!
 
 
Strict mountain climbers
 
 
Competition burpees
 
 

Reptile pushups
- Lehnete si na břicho, ruce u těla jako byste dělali klik. Rukama se zvednete do pozice kliku a zároveň přitáhnete zvenku levé koleno k levému loktu, pak nohu vrátíte zpátky a opět si lehnete na břicho. Zase se zvednete a opakujete na druhou nohu. Takto zopakujete na každou stranu 10x, dohromady 20x.
 
Weighted squats
- S činkami v rukou. Dávejte bacha, ať kolena nepřesahují špičky prstů!
 

Knee hugs
 
 

Switch lunges
- Přeskakujete ve výpadech, podle obrázku. Snažte se držet rychlejší tempo, ale cvik provádějte správně, a neodflakujte to! :D
 
 
 
Burpees pushups
- Oblíbené burpees s klikem, na závěr výskok! :)
 
 



29 komentářů:

  1. Reptile pushups vypadá zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to by mě odrovnalo. A spaní bych viděla tak na dva tři dny. :D Obdivuju tě :) To učení, no asi 6 dvojek. Minule jsem měla 2 dvojky, ale teĎ jsem se na to úplně vykašlala a zase budu muset makat. Ale oproti předpředešlému vysvědčení to je dobrý, to jsem měla samí dvojky a trojku (nebo dvě?)
    Jinak, promiň, že ti to zase píšu, ale asi vždycky přidávám komentář pozdě :D Jen jestli by si mi prosím neodpověděla na email :))

    OdpovědětVymazat
  3. WS učením to mám stejné, stačí mě si to přečíst před spaním! :)
    workout je skvělý, až dokončím insanity, tak si ho určitě vyzkouším.. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Pánečku! Právě jsem docvičila, ale jak na to tady koukám, tak mi přijde, že jsem vlastně celou tu hodinu nic nedělala, ačkoliv nemůžu popadnout dech! =D

    OdpovědětVymazat
  6. Já znám reptile pushups pod názvem spider pushups, zkoušela jsem a je to mazec! Baví mě. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Mohu se zeptat co studuješ za školu? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Můžu se zeptat jestli ti všechny ty objednávky z internetu platí rodiče, nebo si na to musíš šetřit sama? :) já jen že moje rodiče by mě při placení 6ti arašídovejch másel asi přetrhli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, to mám za svý peníze ;D Na Vánoce jsem dostala nejaké peníze, které jsem neutratila, tak jsem si je schovala a utrácím teď :D

      Vymazat
    2. Máš nějaké doporučení na nejlepší arašídové máslo? :) Chystám se ho jít koupit, tak abych zainvestovala správně:))
      Děkuju Kája

      Vymazat
    3. Mě zatím nejvíce chutnalo arašídové máslo JORI s kousky arašídů, které objednávám z eshopu provita.cz, jinak jsem zkusila i z marks a spencer, a to bylo taky moc dobré, ale zase nebylo 100% z arašídů. Jori je pro mě jednička :)

      Vymazat
  9. Workout vypadá parádně :)

    A k vysvědčení gratuluji. Já to mívala na gymplu podobně. Rok od roku jsem se učila čím dál tím míň a stejně jsem měla pořád samé jedničky. Fakt už jsem pak nechápala, jak je to možné :D

    OdpovědětVymazat
  10. tep mi vyletel jen o tom ctu :)

    OdpovědětVymazat
  11. tak to ti školu závidím, moje vysvědčení teď nebude moc slavné, protože už na spoustu předmětů prdim když už jenom půlroku a ve čtvrťáku už je nemáme:D
    nejsem vůbec studentský typ:DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já taky ne, ale zatím to nějak dávám...musím to zaklepat :DD

      Vymazat
  12. ahoj,muzu se te prosim zeptat na tvou obvyklou tydenni cvicici rutinu(kolikrat tydne,jak dlouho denne a jake cviky obvykle)??.(.krome techto workoutu:). nemuzu se toho na tvem blogu dohledat... jinak tvou postavu obdivuji,nikdy se mi neporadarilo docilit "brisaku" a to cvicim uz nejaky ten patek. proto se ptam prave tebe:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) No často se mě na to ptají holky v komentářích :) Cvičím každý den, něco přes hodinu. A to intervalový tréning, kdy střídám kardio (skoky, burpee, sprint) a různé posilování, jak s vlastní vahou (kliky, squaty s výskokem, , leg lifts) tak s činkami (od 3 kg, 6 kg, 20 kg) a kettlebelem 6kg. Hodně se inspiruju workouty od zuzky light, boba harpera, cviky z tae bo... Nebo si sestavím pár takovýchto sestav na každý den, aby mi to vyšlo na tu hodinu vždycky. Jinak každej den se snažím mít workout nový, střídat cviky, aby si tělo nezvyklo :) Je to ale taky tím, že hodně jím, a jím často. Takže ty svaly mají z čeho růst a tělo si neschovává tuk na horší časy, protože ví, že já ho krmím až až.. :DD

      Vymazat
  13. tybláho, to je pecka!
    Ale tak daleko ještě nejsem :D
    Cíl: Zacvičit si s beautygloss!

    OdpovědětVymazat
  14. tak to bol úžasný workout fakt skvelé kardio!! a parádne zostavené keď mi už odpadali nohy po 40 squats tak som si na knee hugs oddýchla a až ptm si ma zabila s lunges a burpees :-D btw nespravila by si niektorý tréning intervalový, že by sa šlo na čas a nie na počet reps? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Jsem ráda, že se workout líbil :)) A nějaký intervalový určo vymyslím :)

      Vymazat
  15. Můžu se zeptat, jak dlouho ti tohle a ten předchozí (fat killer) tak trvá? Abych věděla, jak moc velká jsem lama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :D tento workout jsem si neměřila na čas, jelikož tam jsou ty sprinty, které už vlastně na čas jsou, tak mi to stačilo :D A k tomu druhému to pak dodám :)

      Vymazat
  16. Odzkoušeno, dotrénováno a sem totálně mrtvá =D ale jen na chvíli, páč mě to pak vždycky strašně nabudí.. budu zkoušet další workouty a zkoušet čeho všeho sem schopná.. jinak si pro mě velká inspirace =)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D