neděle 20. ledna 2013

Paleo brownies

Tak jsem se nakonec rozhodla, že workout zveřejním až zítra, mohla bych se i jít učit třeba :D Bylo by načase :D Prozatím vám přidávám recept na šťavnaté paleo brownies, které jsem odpoledne upekla! :)
U paleo receptů hlavně oceňuju i to, že jejich příprava zabere minimum času, a jsou rychle upečené :)


INGREDIENCE
- 200 ml mandlové mouky (nebo rozemelte zhruba 250 ml mandlí na mouku a pak odměřte těch 200 ml)
- 80 ml kakaa
- 80 ml medu (nebo 50 ml xilovitu + pár kapek stévie)
- 100 ml rozpuštěného másla (nebo kokosového oleje)
- 3 vejce
- 1/4 lžičky soli
- 1/4 lžičky jedlé sody
- 1 lžička vanilkového extraktu (nemusí být)


POSTUP
1) Troubu předehřejeme na 170 stupňů
2) Všechny ingredience smíchejte, až vám vznikne tekuté husté těsto
3) Těsto nalijte do formy a vložte do vyhřáté trouby
4) Pečte 10 - 15 minut, dokud se okraje brownies neodlepí od formy
5) Nechte vychladnout :)

24 komentářů:

  1. jak jsou nadejchaný,to je boží! a pádluj se učit:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no, snad to zvládnu před hodinou, ale já věřím na svou přirozenou inteligenci! :D (ikdyž u renesančních malířů mi to asi bude houby platný :DD)

      Vymazat
  2. mmm pecka! Miluju perník!
    Tyjo, já žeru každej tvůj článek :D
    (jo a taky bych se mohla jít učit.. už konečně.. :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ten blog nás hrozně odvádí od učení! (ne, že by mi to nějak vadilo.. :DD)

      Vymazat
  3. Já chci mít čas péct sakraš.. :X :D :D Právě bych se třeba měla jít kouknout konečně na matiku a něminu, ale seru to už.. Du spat :D Za hoďku.. Až si dočtu povídku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD ale tak jsme inteligenti, to dáme bez učení! :DDD A hezky si počti a zítra to ve škole nezvorej :DD

      Vymazat
  4. To je zajímavé, jak jde normální mouka nahradit tou mandlovou.. super. Akorát to asi leze do peněz ne, používat tolik mandlí místo mouky za dvacku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak já mám svoje prasátko s drobnýma, speciálně na mandle :DDD Máš pravdu, no, ale já zas neutrácím za jiný věci moc :D A když už do něčeho investovat, tak proč ne do sebe a do svýho zdraví, že :)

      Vymazat
  5. Tomu říkám super recept! :P Koupila jsem si teď celozrnnou mouku, tak to vyzkouším s ní. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ale myslím, ze obyčejné mouky tam bude potrebovat trochu míň ;) Kdyžtak bych dneska přidala ještě jeden recept na brownies ´´nepaleo´´, který bys mohla zkusit, který jsem dřív dělala a jsou úžasné taky ;D protože tyhle jsem bez mandlove mouky nedělala, tak aby se povedly :)

      Vymazat
  6. tak snad jsi se něco naučila, za uši dostaneš! :D ..
    Myslíš, že by to šlo i s normální celozrnou moukou? :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D test jsem před chvilkou dopsala, tak snad to bude v poho ;D A na otazku jsem odpovedela v minulém komentáři :)

      Vymazat
  7. Podobně peču snad všechno...akorát střídám teda spíš různé celozrnné mouky napůl rozemleté s oříšky..ale mandlovou mouku jsem ještě nezkoušela..napravím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt zkus, me to chutná daleko víc, než z obyčejné mouky, všechno je z té mandlove takové stavnatejsi a tak, když s ní teda umíš pect ;)

      Vymazat
  8. tak jsem si včera u mletí mandlí na máslo, odsypala trošku, abych konečně mohla zkusit udělat něco z mandlové mouky:)tohle vypadá jako jasná volba:D
    a mě celý život procházelo učit se před hodinou..až teď,v maturitním ročníku, jsem se začala učit:D

    OdpovědětVymazat
  9. 80ml kakaa je myšleno jako toho prášku? Mate mě, že to není na gramy. :-D Díky za objasnění, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Jojo, vezmi si nejakej hrnek, na kterym je ryska s milimetry a odměř těch 60 mililitru ;) Je to přibližně 1/4 hrnku ;)

      Vymazat
    2. Myslela jsem 80 mililitru ;D

      Vymazat
    3. Jo jasně, chápu. Díky :)

      Vymazat
  10. Přijdeš utřít ty slinty pode mnou? :D

    OdpovědětVymazat
  11. Dnes jsem je zkusila upéct a je to fantastická nadýchaná záležitost. Akorát se musím krotit, abych to nezbourala celý. Díky za inspirace :o)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D